Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare medicamente din grupele "Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism", "Medicamente impotriva maladiilor obstructive ale cailor respiratorii" si "Toate celelalte produse terapeutice"


Anunt de participare numarul 135233/08.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: NEGREA LILIANA Birou achizitii, Tel. +40 734996874, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 254228711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare medicamente din grupele "Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism", "Medicamente impotriva maladiilor obstructive ale cailor respiratorii" si "Toate celelalte produse terapeutice"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA DEVA- STR. 22 DECEMBRIE, NR.58, LA FARMACIA SPITALULUI
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 151, 658.28RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente : mai-dec.2012, ian.-apr.2013, mai-dec.2013, ian.-apr.2014.Din lipsa de spatiu valoarea ctr.ce vor fi atribuite este prezentata in detaliu la II.2.1).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente din grupa "Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism" 12 loturi- detalii in sectiunea "loturi"
Medicamente din grupa "Medicamente impotriva maladiilor obstructive ale cailor respiratorii" 30 loturi-detalii in sectiunea "loturi"
Medicamente din grupa "Toate celelalte produse terapeutice" - detalii in sectiunea "loturi"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33610000-9 - Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.2)
33673000-8-Medicamente impotriva maladiilor obstructive ale cailor respiratorii (Rev.2)
33693000-4-Toate celelalte produse terapeutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cod CPV Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism - 33610000-9
Nr.crt.D.C.I UM CANT.MIN.-VAL.ESTIM.LEI FARA TVA/CANT.MIN.-CANT./24 LUNI-VAL.ESTIM./24 LUNI LEI FARA TVA
VAL.MINIMA ESTIMATA A CELUI MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT-VALOARE MAXIMA ESTIMATA A CELUI MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT
1 ARGININA SORBITOL 250MLFL 1000 8320, 00 24000 199680, 00 8320, 00 66560, 00
2 ASPATOFORTFL 5000 8550, 00 120000 205200, 00 8550, 00 68400, 00
3 COLEBILTB 450 211, 50 10800 5076, 00 211, 50 1692, 00
4 PANCREANINA150mg 10000uiTB 160 147, 68 3840 3544, 32 147, 68 1181, 44
5 PANCREANINA300mg 25000uiTB 180 185, 40 4320 4449, 60 185, 40 1483, 20
6 SILIBINUM 35MGTB 3100 365, 80 74400 8779, 20 365, 80 2926, 40
7 TRIFERMENTTB 1200 384, 00 28800 9216, 00 384, 00 3072, 00
8 GRANISETRON 3MG/3ML FF 500 16130, 00 12000 387120, 00 16130, 00 129040, 00
9 GRANISETRON 1MG TB 600 7218, 00 14400 173232, 00 7218, 00 57744, 00
1 ONDASETRON 4MG/2MLF 650 2262, 00 15600 54288, 00 2262, 00 18096, 00
11 ONDASETRON 4MGTB 690 959, 10 16560 23018, 40 959, 10 7672, 80
12 ACID URSODEOXYCHOLIC 250MG CAPS. 300 342, 00 7200 8208, 00 342, 00 2736, 00COD CPVMEDICAMENTE IMPOTRIVA MALADIILOR OBSTRUCTIVE ALE CAILOR RESPIRATORII ? 33673000-8
1 CICLESONIDUM 160mcg X60doze FL 31 3131, 62 744 75158, 88 3131, 62 25052, 96
2 AMBROXOL 30MGTB 1000 200, 00 24000 4800, 00 200, 00 1600
3 AMBROXOL 15MG/5MLSIROP FL 200 1590, 00 4800 38160, 00 1590, 00 12720
4 AMINOFILINF 3300 5676, 00 79200 136224, 00 5676, 00 45408
5 AMINOFILIN100MG TB 1400 182, 00 33600 4368, 00 182, 00 1456
6 BUDESONID 320MCG+FORMOTEROL 9MCG FL32 5901, 12 768 141626, 88 5901, 12 47208, 96
7 BUDESONID 160MCG+FORMOTEROL 4, 5MCG FL34 3191, 92 816 76606, 08 3191, 92 25535, 36
8 BUDESONID 200 MCG/DOZA FL X 100 DOZE 20 918, 20 480 22036, 80 918, 20 7345, 6
9 BUDESONID 400 FL X 200 DOZE 30 4185, 60 720 100454, 40 4185, 60 33484, 8
10 EFEDRINA5%F 1300 1183, 00 31200 28392, 00 1183, 00 9464
11 FENETEROL +IPATROPIU SPRAYFL 25 761, 00 600 18264, 00 761, 00 6088
12 FENSPIRID SIROP FL 95 1389, 85 2280 33356, 40 1389, 85 11118, 8
13 FENSPIRIDTB 340 234, 60 8160 5630, 40 234, 60 1876, 8
14 FLUTICASON 125MG FLSPRAYFL 60 2022, 00 1440 48528, 00 2022, 00 16176
15 FLUTICASON 50MG FLSPRAY FL 58 1595, 00 1392 38280, 00 1595, 00 12760
16 IPRATROPII BROMIDUMSPRAY FL 32 294, 72 768 7073, 28 294, 72 2357, 76
17 SALBUTAMOL SIROP 100ml FL 10 41, 10 240 986, 40 41, 10 328, 8
18 SALBUTAMOL 10MCG/DOZASPRAYFL140 1076, 60 3360 25838, 40 1076, 60 8612, 8
19 SALBUTAMOL F FIOLE 10 26, 00 240 624, 00 26, 00 208
20 SALBUTAMOL TB TB 25 5, 00 600 120, 00 5, 00 40
21 SALBUTAMOL FL solutie de inhalat prin nebulizatorFL 20 221, 40 480 5313, 60 221, 40 1771, 2
22 SALMETEROL 50MCG+FLUTICAZONA 250MCGSPRAYFL 50 6369, 00 1200 152856, 00 6369, 00 50952
23 SALMETEROL 50MCG+FLUTICAZONA500MCGSPRAY FL 50 9061, 50 1200 217476, 00 9061, 50 72492
24 TEOFILINA200MGCAPS. 2000 340, 00 48000 8160, 00 340, 00 2720
25 TIOTROPIU X 30 TB FL X 30 TB 48 6429, 12 1152 154298, 88 6429, 12 51432, 96
26 MONTELUKASTUM 4MGPLIC 60 275, 40 1440 6609, 60 275, 40 2203, 2
27 MONTELUKASTUM 4MGTB 120 556, 80 2880 13363, 20 556, 80 4454, 4
28 MONTELUKASTUM 10MGCPR. 250 1070, 00 6000 25680, 00 1070, 00 8560
29 ROFLUMILAST 500 MCG CPR FILM. 100 662, 00 2400 15888, 00 662, 00 5296
30 MOMETASONUM 200 MCGX30 DOZE FL 22 953, 04 528 22872, 96 953, 04 7624, 32COD CPVTOATE CELELALTE PRODUSE TERAPEUTICE -33693000-4
1 TOXOGONINF 30 413, 10 720 9914, 40 413, 10 3304, 80
2 FLUMAZENIL0.1 MG/ML 5ML F 50 2227, 50 1200 53460, 00 2227, 50 17820, 00
3 SUGAMMADEX 100mg/ml-2ml F 10 3322, 30 240 79735, 20 3322, 30 26578, 40
4 SEVELAMER 800 MG TB5400 20736, 00129600497664, 0020736, 00165888
Valoarea estimata fara TVA: 3, 151, 658.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Solicitam garantie de participare conf Art 278/1 din OUG 34/2006.Garantia de participare se poate constituiprin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau ordin de plata in contul Spitalului Judetean de Urgenta Deva : RO52TREZ3665006XXX005239 la Trezoreria Devasau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare, dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, la registratura , prezentat cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelorpentru celelalte modalitati de constituire a garantiei de participare, deoarece procedura este ON LINE, dovada garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata) pana la data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertei.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: Ofertantul/asociatulpersoana care sustine ofertantul sau asocierea nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006-formular ANEXA 1? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Ofertantul/asociatulnu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire conf art 181 lit. a), c1), d)-formular ANEXA 2? CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta? (Conf Ordin 314/21.10.2010)-formular ANEXA 3? Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 ? se va prezenta formularul ANEXA 3A Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A sunt: Silviu George Didilescu ? MANAGER, Vetuta Stanescu -DIRECTOR FINANCIAR- CONTABIL., Ioan Demeter-DIRECTOR MEDICAL, Simona Avram -farmacist sef, Ec.Negrea Liliana - Sef birou achiz.;Aida Vlasin ec.birou achizitii, Iulia Bartan-consultant juridic.? Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul? Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ? original/ copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul? Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliuSau in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus(privind indeplinirea obligatiilor de plata)ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii. Ofertantul/asociatul /subcontractantul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea trebuie sa faca dovada ca este abilitat sa furnizeze produsele solicitate.? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, ( original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul )din care rezulta caobiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice? Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana* Autorizatia de punere pe piata a produsului / echivalent. Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: - Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr.263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006-; Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar-;Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar(art.17 al.2)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4462/21.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care preturile ofertate sunt egale autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat pretul cel mai scazut o noua propunere financiara sub forma unei clarificari in sistem, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Daca si dupa reofertare se mentine egalitatea pretului atunci castigatorul va fi declarat utilizand pentru departajare elemente ale ofertei tehnice - termenul de livrare)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Deva- Biroul juridic
Adresa postala: 22 Decembrie nr, 58 Deva jud Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Tel. +40 254212516, Email: [email protected], Fax: +40 254228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer