Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare medicamente din grupele "Produse de contrast pentru radiologie" si " Vitamine"


Anunt de participare numarul 135182/03.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: LILIANA NEGREA, Tel. +40 254214616/ 0734996874, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 25422871, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare medicamente din grupele "Produse de contrast pentru radiologie" si " Vitamine"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA DEVA - STR.22 DECEMBRIE NR.58, LA FARMACIA SPITALULUI
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 185, 557.68RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente: mai - dec.2012 , ian.- apr.2013, mai - dec.2013, ian. - apr.2014
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente din grupa "Produse de contrast pentru radiologie" 8 loturi - detalii in sectiunea "LOTURI"
Medicamente din grupa "Vitamine" 18 loturi - detalii in sectiunea "LOTURI"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696800-3 - Produse de contrast pentru utilizare in radiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
COD CPVPRODUSE DE CONTRAST PT. RADIOLOGIE - 33696800-3
Nr.crt. D.C.I. UMCANT.MINIMA VALOARE ESTIMATA LEI FARA TVA/CANT.MIN.; CANT./24 LUNI VALOARE ESTIMATA / 24 LUNI LEI FARA TVA ;VALOARE MINIMA ESTIMATA A CELUI MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT;VALOARE MAXIMA
ESTIMATA A CELUI MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT
1 IODIXANOL 320MG/ML100ML FL 10 1744, 30 240 41863, 20 1744, 30 13954, 40
2 IOHEXOL 350/50ML FL 42 3643, 08 1008 87433, 92 3643, 08 29144, 64
3 IOPROMID 370/100ML FL 160 27996, 80 3840 671923, 20 27996, 80 223974, 40
4 IOPROMID 370/50ML FL 40 3589, 20 960 86140, 80 3589, 20 28713, 60
5 SULFAT DE BA PRORONTGEN95GFL 20 159, 00 480 3816, 00 159, 00 1272, 00
6 IOVERSOLUM 350MG/ML100ML SERINGIPREUMPLUTE50 10437, 00 1200 250488, 00 10437, 00 83496, 00
7 IOMEPROLUM 350 / 100 ML FL 50 7252, 00 1200 174048, 00 7252, 00 58016, 00
8 IOMEPROLUM 350 / 50 ML FL 20 1470, 20 480 35284, 80 1470, 20 11761, 60COD CPVVITAMINE- 33616000-11 ACID ASCORBIC180MGTB 600 72, 00 14400 1728, 00 72, 00 576, 00
2 ACID ASCORBIC 750MG/ 5MLF 2500 9250, 00 60000 222000, 00 9250, 00 74000, 00
3 MILGAMMAN TB 1200 888, 00 28800 21312, 00 888, 00 7104, 00
4 MILGAMMA2 ML F 1000 2710, 00 24000 65040, 00 2710, 00 21680, 00
5 PIRIDOXINA250MGTB 600 198, 00 14400 4752, 00 198, 00 1584, 00
6 MAGNEZIU +PIRIDOXINATB 560 134, 40 13440 3225, 60 134, 40 1075, 20
7 PIRIDOXINA50MG/ML2MLF 6000 6180, 00 144000 148320, 00 6180, 00 49440, 00
8 TIAMINA 50MG/ML2MLF 6000 6180, 00 144000 148320, 00 6180, 00 49440, 00
9 TONOTIL - NFL 180 558, 00 4320 13392, 00 558, 00 4464, 00
10 VITAMINA A10000UITB 690 93, 84 16560 2252, 16 93, 84 750, 72
11 VITAMINA BCOMPLEXSIROP FL 28 161, 00 672 3864, 00 161, 00 1288, 00
12 TOCOFEROL200MGCAPS 750 216, 00 18000 5184, 00 216, 00 1728, 00
13 VITAMINA A SOL. ULEIOASA FL 10 18, 00 240 432, 00 18, 00 144, 00
14 PARICALCITOL 1ML- HEMODIALIZAF 400 31704, 00 9600 760896, 00 31704, 00253632, 00
15 CINACALCETUM 30 MG CUTIE 10 7456, 20 240 178948, 80 7456, 20 59649, 60
16 PARICALCITOLUM 1 MCG CUTIE 5 1950, 40 120 46809, 60 1950, 40 15603, 20
17 PARICALCITOLUM 2 MCG CUTIE 5 4050, 15 120 97203, 60 4050, 15 32401, 20
18 ALFACALCIDOLUM 0, 5 MCG CAPS. MOI 6000 4620, 00144000 110880 4620, 00 36960, 00
Valoarea estimata fara TVA: 3, 185, 557.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Solicitam garantie de participare conf Art 278/1 din OUG 34/2006.Garantia de participare se poate constituiprin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau ordin de plata in contul Spitalului Judetean de Urgenta Deva : RO52TREZ3665006XXX005239 la Trezoreria Devasau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, la registratura , prezentat cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate 90 de zile calendaristice de la data limita depunerii ofertei.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: COD CPVPRODUSE DE CONTRAST PT. RADIOLOGIE - 33696800-3Nr.crt.LOT/GARANTIA LEIL1= 418, 63;L2= 874, 34;L3= 4451, 92;L4= 861, 41;L5= 38, 16;L6= 2504, 88;L7= 1740, 48;L8= 352, 85;COD CPVVITAMINE 33616000-1Nr.crt.LOT/GARANTIA LEIL1= 17, 28;L2= 2220, 00;L3= 213, 12;L4= 650, 40;L5= 47, 52;L6= 32, 26;L7= 1483, 20;L8= 1483, 20;L9= 133, 92;L10= 22, 52;L11= 38, 64;L12= 51, 84;L13= 4, 32;L14= 4540, 9;L15= 1789, 49;L16= 468, 10;L17= 972, 04;L18= 1108, 80;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratii privind eligibilitatea: Ofertantul/asociatul/subcontractantul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006-formular ANEXA 1? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Ofertantul/asociatul/subcontractantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire conf art 181 lit. a), c1), d)-formular ANEXA 2? CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta? (Conf Ordin 314/21.10.2010)-formular ANEXA 3? Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 ? se va prezenta formularul ANEXA 3A Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A sunt: Silviu George Didilescu ? MANAGER, Vetuta Stanescu -DIRECTOR FINANCIAR- CONTABIL., Ioan Demeter-DIRECTOR MEDICAL, Simona Avram -farmacist sef, Ec.Negrea Liliana - Sef birou achiz.;Aida Vlasin ec.birou achizitii, Iulia Bartan-consultant juridic.? Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul? Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ? original/ copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul? Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliuSau in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus(privind indeplinirea obligatiilor de plata)ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii. Ofertantul/asociatul /subcontractantul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea trebuie sa faca dovada ca este abilitat sa furnizeze produsele solicitate.? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, ( original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul )din care rezulta caa) obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publiceb) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare.? Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia de punere pe piata a produsului / echivalent. Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: - Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr.263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006-; Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar-;Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar(art.17 al.2)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3423/02.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care preturile ofertate sunt egale autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat pretul cel mai scazut o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Daca si dupa reofertare se mentine egalitatea pretului atunci castigatorul va fi declarat utilizand pentru departajare elemente ale ofertei tehnice - termenul de livrare)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Deva- Biroul juridic
Adresa postala: 22 Decembrie nr, 58 Deva jud Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Tel. +40 254212516, Email: [email protected], Fax: +40 254228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2012 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer