Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE DIN SPN HIV/SIDA II


Anunt de participare numarul 126458/20.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal de Urgenta Roman
Adresa postala:  Str. Tineretului, nr. 28, Localitatea:  Roman, Cod postal:  611027, Romania, Punct(e) de contact:  Ec. Elena Pal, Tel. 0233-741917, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0233-741963, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE DIN SPN HIV/SIDA II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SMU Roman, str. Tineretului nr. 28, Farmacia de Programe
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 9 luni
Valoarea estimata fara TVA: 471, 846.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante, pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru, cu incadrare in cantitatea maxima estimata, conditionat de existenta fondurilor bugetare. Nivelul minim si maxim al cantitatii de produse ce se poate achizitiona prin contractul subsecvent - conform caietului de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente pentru tratamentul HIV/SIDA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 471, 846.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 4718, 46 lei defalcata pe loturi. Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din contractele incheiate cu CJAS Neamt pentru Subprogramul de tratament si monitorizare a persoanelor cu infectii HIV/SIDA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se depun sub forma scanata in SEAP urmatoarele documente: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica participarea la procedura in concordanta cu regulile concurentei, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala emis de ANAF privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, Certificat de atestare fiscala emis de Primaria locala privind plata obligatiilor catre bugetul local, Certificat de inmatriculare a societatii la Registrul Comertului, Certificat constatator, emis de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Pentru persoane fizice romane: Se depune sub forma sacnata in SEAP: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului-in copie semnata si stampilata conform cu originalul.Pt.pers. juridice/fizice straine se depun sub forma scanata in SEAP: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul unei oferte comune, sit. pers. si cap. de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedita de fiecare dintre asociati in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se depune sub forma scanata in SEAP Fisa de informatii generale ( formular nr. 8)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se depun sub forma scanata in SEAP urmatoarele documente: Certificat ISO 9001 sau echivalent la distribuitor - copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante; Declaratie pe proprie raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin Autorizatie de Punere pe Piata eliberata de catre Ministerul Sanatatii. Document emis de Ministerul Sanatatii Publice ? Agentia Nationala a Medicamentului din care sa reiasa ca depozitul este autorizat sa distribuie medicamente. In cazul unei oferte comune, cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru incheierea respectivelor atributii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si observatorii desemnati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 ? 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 ? 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conditiile art. 256^2, alin. 1 lit. b), 2 si 3 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal de Urgenta Roman - Oficiul Juridic
Adresa postala:  Str. Tineretului nr. 28, Localitatea:  ROMAN, Cod postal:  611027, Romania, Tel. 0233-741917, Fax:  0233-741917
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2011 20:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer