Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord Cadru de furnizare MEDICAMENTE DIVERSE 46 LOTURI


Anunt de participare numarul 146945/01.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310031, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 257211233, In atentia: Ec. Slagean Petcov, Email: [email protected], Fax: +40 257211233, Adresa internet (URL): www.scjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru de furnizare MEDICAMENTE DIVERSE 46 LOTURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic judetean de Urgenta Arad, Str. Andrenyi Karoly, nr.2-4, precum si la punctele de lucru mentionate in comanda
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 188, 635.46 si 4, 527, 251.04RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesar si de fondurile alocate. CALENDARUL ESTIMATIV DE ATRIBUIRE AL CONTRACTELOR SUBSECVENTE: I Contract subsecvent =data finalizarii procedurii-31.12.2013; alII lea Contract subsecvent+ 01.01.2014-31.12.2014; al III lea Contract subsecvent =01.01.2015- data finalizarii Acordului Cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord Cadru de furnizare MEDICAMENTE DIVERSE 46 LOTURI detaliate in sectiunea LOTURI, CAIETUL DE SARCINI SI ANEXA CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Este dataliata in sectiunea LOTURI, CAIETUL DE SARCINI SI ANEXA CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 188, 635.46 si 4, 527, 251.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1% din valoarea maxima estimata fara TVA a fiecarui lot conform Art. 43¹*)-(2)din OuG nr. 34/2006 , asa cum este specificata in anexa B.Per de val a ga de part: 90 de zile de la data limita de dep a of.?Forma de const a garant de part care va fi acceptata: Gar de part se const confart.86 alin(1) din HG 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per prev in doc de atr.- reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM- formular nr.9- cont pentru depunere garantie de participare este: RO26TREZ0215006XXX016233, deschis la Trezoreria Municipiului Arad-Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel ma mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor stabilita in doc.Fiind o procedura OF LINE, aceasta va fi atsata la vedere(in afara plicului).-Garantia pentru participare, const de ofert a carui oferta a fost stab ca fiind castigatoare, se restituie de autoritateacontractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar de buna exec.- Garantia de participare, const de ofertantii a caror of nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de aut contr dupa semnarea contr de ach publ cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror of au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.-In vederea returnarii se va prez si o cerere de returnare a gar de part.In cazul resp unei contest de catre CNSC se va retine contestatorului din g de p o suma calc in conf cu art.278'1 din OUG 34/2006 in fc de val est a lot contestat.Data pt care se det echivalenta lei/valuta: 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Banca pt echivalenta lei/valuta este BNR 5 % din valoarea contractului subsecvent (fara TVA) constituita conform H.G. 925/2006 , Art.90, alin.1 - reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM- formular nr.9
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
C.A.S. , Venituri proprii, asigurari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura FORMULARL 42. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta FORMULAR 83. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata FORMULAR 34. Declarartie privind eligibilitatea FORMULAR 2
5. Certif de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere patrivit art.11 ali.(4) din HG 925/20066. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere patrivit art.11 ali.(4) din HG 925/20067. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69'FORMULARUL NR.108.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl.
ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 -ANEXA 3 A-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu
trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69indice1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.)9.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii
prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - (va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca este cazul )Conf. Ordin 170/2012: Nume si prenume/ FunctiaDr. Teodora Olariu - ManagerNicolina Popa - Director Financiar ContabilDr. Adrian Wiener - Director MedicalAs. Pr. Mirela Balan ? Director IngrijiriFarm. Alexandrina Krausz- Farmacist - MEMBRU COMISIE LICITATIEJr. Simona Virciu - Cosilier Juridic - SECRETAR COMISIE LICITATIEEc. Slagean Petcov - Biroul achizitii - MEMBRU COMISIE LICITATIE 1.Autorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen devalabilitate - conform Legii 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5)si OMS1448/2010
Se vor prezenta documentele original sau copie lizibila conform cu originalul2.Autorizatie de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentulu si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor.Bazele legale ale autorizarii: Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii-Titlui XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul Ministrului Sanatatii Publice nr. 1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie an-gros de medicamente de uz uman.Se vor prezenta documentele original sau copie lizibila conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani conf.art.185 alin.1 lit. c) din OUG 34/2006 actualizata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
FORMULAR NR.5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cu
SR EN ISO 9001, sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
FORMULARUL 6Se vor prezenta documentele original sau copie lizibila conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2013 11:00
Locul: Spitalul Clinic Judetean de URGENTA Arad, Str. Andrenyi Karoly, nr.2-4, etaj VI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Dr. Adrian Wiener, Farm Alexandrina Krausz, Jr. Simona Virciu, Ec. Slagean Petcov, rep. ai op. ec.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru locul I: In cazul in care pretul cel mai scazut va fi acelasi pentru mai multi ofertanti ale caror oferte au fost declarate admisibile ( preturi egale ) se va proceda la solicitarea ofertelor finale de pret pana la departajare.Reofertarea produselor se va realiza cu maxim doua zecimale.Ofertele vor fi depuse in plic inchis pana la un termen limita clar stabilit ( si comunicat ofertantilor) de autoritatea contractanta . Ofertantul cu pretul cel mai scazut va fi desemnat castigator. In cazul in care si in urma reofertarii preturile ofertate sunt egale, atunci autoritateacontractanta va solicita o noua oferta de pret, in plic inchis pana departajarea va putea fi posibila.In situatia in care ofertantii clasati pe locul II, vor avea oferte egale de prêt, li se vor solicita noi oferte de pret pt.departajare, ofertantul clasat pe locul I( loc superior ) nefiind afectat in nici o forma, intrucat in solicitarea de departajare se mentioneaza in mod ferm si neechivoc locul IIpentru care ei reoferteaza.In situatia in care ofertantii clasati pe locul III, vor avea oferte egale de prêt, li se vor solicita noi oferte de pret pt.departajare, ofertantul clasat pe locul II( loc superior ) nefiind afectat in nici o forma, intrucat in solicitarea de departajare se mentioneaza in mod ferm si neechivoc locul IIIpentru care ei reoferteaza.In situatia in care ofertantii clasati pe locul IV, vor avea oferte egale de prêt, li se vor solicita noi oferte de pret pt.departajare, ofertantul clasat pe locul III( loc superior ) nefiind afectat in nici o forma, intrucat in solicitarea de departajare se mentioneaza in mod ferm si neechivoc locul IVpentru care ei reoferteaza.NOTA1.: pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici sunt rugati sa utilizeze un program necesar vizualizarii fiselor semnate electronic ( acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica ).NOTA2.: conform art. 5, al. 3 din Ordinul 509/2011 ? Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ARAD
Adresa postala: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Localitatea: ARAD, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 257211233, Email: [email protected], Fax: +40 257211233
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2013 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer