Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE HIV SIDA


Anunt de participare numarul 136035/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE IASI
Adresa postala: str. Octav Botez nr.2, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700116, Romania, Punct(e) de contact: COVIT ALEXANDRA, Tel. +40 232267719, Email: [email protected], Fax: +40 232264252, Adresa internet (URL): IASI, STR.OCTAV BOTEZ NR.2, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE HIV SIDA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE "SF. PARASCHEVA" IASI, STRADA OCTAV BOTEZ NR. 2
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 098, 913.18 si 8, 932, 866.73RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite lunar, valoarea minima a unui contract 591576.10 lei; valoarea maxima a unui contract 744405.56 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE HIV SIDA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NR.CRTDENUMIREFORMACANTITATE MIN.MAXIMA
1 TIPRANAVIRUM Capsule moi 250 mg14402880
2 MARAVIROCUM Comprimate filmate 150 mg 2160 2880
3 MARAVIROCUM Comprimate filmate 300 mg 720 1440
4 ZIDOVUDINUM + LAMIVUDINUM Comprimate filmate 300 mg/150 mg 57600 64080
5 LAMIVUDINUM Comprimate filmate 150 mg14400 16560
6 LAMIVUDINUM Comprimate filmate 300 mg2880 3600
7 LAMIVUDINUM Solutie orala 10 mg/ml 12 24
8 EMTRICITABINUM Capsule 200 mg360 720
9 ETRAVIRINUM Capsule 100 mg7200 14400
10 FOSAMPRENAVIRUM Comprimate filmate 700 mg 14400 17280
11 ENFUVIRTIDUM Pulb. + solv. Pt. sol.inj 2880 4320
12 SAQUINAVIRUM Comprimate filmate 500 mg43200 51840
13 RALTEGRAVIRUM Comprimate filmate 400 mg7200 12240
14 LOPINAVIRUM+RITONAVIRUM Comprimate filmate 250 mg/50 mg115200 136800
15 LOPINAVIRUM+RITONAVIRUM Solutie orala 80 mg/ml + 20 mg/ml 12 24
16 ABACAVIRUM+LAMIVUDINUM Comprimate filmate 600 mg/300 mg 28800 32760
17 RITONAVIRUM Comprimate filmate 100 mg57600 65520
18 DARUNAVIRUM Comprimate filmate 600 mg 14400 18720
19 ZIDOVUDINUM Capsule 100 mg1200 2400
20 ZIDOVUDINUM Sirop 10 mg/ml 24 48
21 ATAZANAVIRUM Capsule 150 mg4320 5760
22 EFAVIRENZUM Comprimate filmate 600 mg 7200 10440
23 ZIDOVUDINUM + LAMIVUDINUM + ABACAVIRUM Comprimate filmate 300 mg/150 mg/300 mg 4200 5040
24 DIDANOSINUM Caps.gastrorezistente 250 mg360 720
25 DIDANOSINUM Caps.gastrorezistente 400 mg3600 4320
26 NEVIRAPINUM Comprimate 200 mg 1440 2160
27 NEVIRAPINUM Comprimate 400 mg 720 1440
28 NEVIRAPINUM Susp.orala 50 mg/5 ml12 24
29 STAVUDINUM Capsule 30 mg 672 1344
30 STAVUDINUM Capsule 40 mg 1344 2016
31 ABACAVIRUM Comprimate filmate 300 mg4320 5760
32 FILGRASTIMUM Seringa preumpluta x 0.8ml solutie injectabila sau perfuzabila 72 120
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 098, 913.18 si 8, 932, 866.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 1% din valoarea estimata maxima fara tva a fiecarui lot.GARANTIA DE PARTICIPARE RESPECTA PREVEDRILE ART. 278-1 DIN OUG 34/2006. Conform art.278-1 din OUG 34/2006 in cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare, in raport cu valoarea estimata. In conformitate cu art. 85 lit. b) din HG 925/2006, perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Contul de garantiii de participare la licitatie este RO37TREZ4065006XXX015639 deschis la Trezoreria Iasi. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 din HG 925/2006 alin. 2)-4) se aplica in mod corespunzator.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Casa de Asigurari de Sanatate- Programul National de Boli Transmisibile, Subprogramul de tratament si monitorizare a persoanelor cu infectie HIV/SIDA si tratamentul postexpunere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conform formularului F1 din documentatia de atribuireIn cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?conform formularului F2 din documentatia de atribuire;
Persoanele juridice straine:
*se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
*in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilitofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.3. Certificat de participare cu oferta independenta conform OrdinuluiPresedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la lictatii cu oferta independenta ? ofertantii trebuie sa complete si sa prezinte formularul F3 din documentatia de atribuire.4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691( evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform formular F4 si Anexa Formularlui 4 din documentatia de atribuire;
Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusivsau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la articolul 69 lit. a) si anume, nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor urmatoarele persoane:
persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Nume si Prenume -Functia detinuta in cadrul Spitalului Clinic de Boli Infectioase ?Sf. Parascheva? IasiProf. Dr. Dorobat Carmen - Manager
Dr. Manciuc Carmen - Director Medical
Ec. Nastase Cristina - Director Financiar-Contabil
Jr. Manolache Virgil - Sef Serviciu Administrativ
Avocat Nastase Constantin - Cabinet Individual ?Nastase Constantin?
Ec. Covit Alexandra - Economist Birou Achizitii
Ec. Prigoreanu Mihaela - Economist Birou Achizitii
Ec. Holostencu Daniela - Economist Birou Achizitii
As. Sef Macovei Simona - Asistent Sef Compartiment HIV5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantii vor prezenta certificatul constatator de la ORC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila conform cu originalul
Persoane fizice/juridice straine:
Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Documentul va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acesta este semnat de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1. Informatii generale privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani -formular 5 din documentatia de atribuire cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani sau de la infiintare pentru care exista exercitiu financiar incheiat.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in care cele nominalizate anterior nu sunt relevante.
Cerinta nr. 2. Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor (daca este cazul) -Formular 6 din documentatia de atribuire;
Ofertantii in aceasta situatie trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor -Formular 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratie privindlista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, conform Formular F8;
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari ? Formular F8 din documentatia de atribuire.
Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei.
Cerinta nr. 2. Autorizatie de functionare/ fabricatie eliberata de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului ? copie conform cu originalul
Cerinta nr. 1. Certificat privind indeplinirea cerintelor standardului SR ENVISO 9001:2008 - copie conform cu originalulSe accepta oferantii care prezinta documente edificatoare care dovedesc ca sunt in curs de autorizare/ reautorizare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
NR. 4185/08.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2012 10:00
Locul: Spitalul Clinic de Boli Infectioase "Sf. Parascheva" Iasi, strada Octav Botez nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, Reprezentanti ai UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Reofertarea se va face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE "SF. PARASCHEVA" IASI
Adresa postala: IASI, STRADA OCTAV BOTEZ NR. 2, Localitatea: IASI, Cod postal: 700116, Romania, Tel. +40 232237719, Email: [email protected], Fax: +40 232264252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer