Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare medicamente pentru programele nationale HIV SIDA si TBC


Anunt de participare numarul 134389/30.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Slobozia
Adresa postala: Jud.Ialomita, Loc.Slobozia, Str.Decebal, nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 0243233116, In atentia: Agapie Florentina, Email: [email protected], Fax: +40 0243234657, Adresa internet (URL): http/www.spitalslobozia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare medicamente pentru programele nationale HIV SIDA si TBC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Ialomita, Str. Decebal, Nr. 1, Loc. Slobozia, Jud. Ialomita, Cod Postal: 920013
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 676, 238.59RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In baza acordurilor cadru care se vor atribui ofertantilor decalrati castigatori se vor incheia contracte subsecvente lunare in functie de bugetul alocat de CAS Ialomita pentru programele HIV SIDA si TBC.Valoarile celor mai mari contracte subsecvente care urmeazza a se incheia sunt de96000lei pentru Programul HIV SIDA, respectiv 10000 lei pentru Programul TBC
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare medicamente pentru programele nationale HIV SIDA si TBC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Zidovudinum +Lamivudinum(Concentratie: 150mg/300mg, Comprimate filmate, Cant. min: 8640, Cant. max: 25920
Lot 2 Lamivudinum(Concentratie: 150 mg, Comprimate filmate, Cant. min: 5040, Cant. max: 15120
Lot 3 Enfuvirtidum(Concentratie: 90 mg/ml, Pulbere+ SolventPtr SolutieInjecabila, Cant. min: 720, Cant. max: 2160
Lot 4 Saquinavirum(Concentratie: 500 mg, Comprimate filmate, Cant. min: 1440, Cant. max: 4320
Lot 5 Lopinavirum+Ritornavirum(Concentratie: 200mg/50mg, Comprimate filmate, Cant. min: 23040, Cant. max: 69120
Lot 6 Ritornavirum(Concentratie: 100mg, Comprimate filmate, Cant. min: 5760, Cant. max: 17280
Lot 7 Atazanavirum(Concentratie: 150mg, Capsule, Cant. min: 1440, Cant. max: 4320
Lot 8 Efavirenzum(Concentratie: 600mg, Comprimate filmate, Cant. min: 2880, Cant. max: 8640
Lot 9 Fosamprenavirum(Concentratie: 700 mg, Comprimate filmate, Cant. min: 2160, Cant. max: 6480
Lot 10 Abacavirum+ Lamivudinum+Zidovudinum(Concentratie: 300mg/150mg/300mg, Comprimate filmate, Cant. min: 480, Cant. max: 4320
Lot 11 Didanosinum(Concentratie: 250 mg, Capsule gastrorezistente, Cant. min: 1080, Cant. max: 3240
Lot 12 Didanosinum(Concentratie: 400mg, Capsule gastrorezistente, Cant. min: 360, Cant. max: 1080
Lot 13 Stavudinum(Concentratie: 30 mg, Capsule, Cant. min: 2688, Cant. max: 8064
Lot 14 Abacavirum(Concentratie: 300 mg, Comprimate filmate, Cant. min: 1440, Cant. max: 4320
Lot 15 Abacavirum+ Lamivudinum(Concentratie: 600mg/300mg, Comprimate filmate, Cant. min: 3960, Cant. max: 11880
Lot 16 Darunavirum(Concentratie: 600 mg, Comprimate filmate, Cant. min: 2880, Cant. max: 8640
Lot 17 Cicloserinum(Concentratie: 250mg, Capsule, Cant. min: 14000, Cant. max: 60000
Lot 18 Ciprofloxacinum(Concentratie: 500mg, Comprimate filmate, Cant. min: 14000, Cant. max: 60000
Lot 19 Clarithromycinum(Concentratie: 500mg, Comprimate filmate, Cant. min: 3000, Cant. max: 10000
Lot 20 Ethambutolum(Concentratie: 400mg, Comprimate filmate, Cant. min: 40000, Cant. max: 180000
Lot 21 Pyrazinamidum(Concentratie: 500mg, Comprimate, Cant. min: 40000, Cant. max: 180000
Lot 22 Rifampicinum(Concentratie: 150mg, Capsule, Cant. min: 8000, Cant. max: 32000
Lot 23 Rifampicinum (Concentratie: 300mg, Capsule, Cant. min: 15000, Cant. max: 60000
Lot 24 Combinatii (Rifampicinum+Isoniazidum)(Concentratie: 300mg+150mg, Capsule, Cant. min: 24000, Cant. max: 100000
Lot 25 Pyridoxinum(Concentratie: 250mg, Comprimate, Cant. min: 1000, Cant. max: 2000
Lot 26 Isoniazidum(Concentratie: 100 mg, Comprimate, Cant. min: 40000, Cant. max: 140000
Lot 27 Isoniazidum(Concentratie: 300 mg, Comprimate, Cant. min: 40000, Cant. max: 120000
Lot 28 Streptomycinum(Concentratie: 1 gr, Pulbere petru solutie injectabila, Cant. min: 1000, Cant. max: 4000
Lot 29 Protionamidum(Concentratie: 250 mg, Comprimate, Cant. min: 10000, Cant. max: 40000
Valoarea estimata fara TVA: 3, 676, 238.59RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este specificat in anexa B pentru fiecare lot.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, conform Formularului 8, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Cont trezorerie: RO 64TREZ3915006XXX003182;CUI 4231768 Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare incepe de la data limita de depunere a ofertei si va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, daca ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie sau refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. -In cazul fiecarui lot in parte, autoritate contractanta va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG nr.34/2006. . In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art.16 al.2 din legea mentionata. Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUAS-PROGRAME DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind eligibilitatea? Formular 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG -completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta? Formular 23.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular 34.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 -Completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, actualizata la data prezentei? Formular 4; persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Dr. Olaru Vasile- manager, Ec. Berbece Adrian-Dir. financiar contabil, Dr. Tron Andrei- Dir. Medical, As. Nae Florentina-Dir. de ingrijiri5.Declaratie privind respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- completarea si prezentarea formularului ?Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 5 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizataPersoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publicaDocumentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind situatia economico-financiara si cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2009, 2010, 2011);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimi 3 ani
2. Autorizatie de distributie angro a medicamentelor eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului
3.Declaratie pe proprie raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de catre MSP in conformitate cu Ordinul nr.893/2006 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea pentru activitatea de distributie angro de medicamente si Legea 95/2006 privind reforma in sanatate.
1.Certificat de certificare conform standardelor de referinta: ISO 9001 sau altele echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256 alin 2 lit b) :10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slobozia
Adresa postala: Decebal, Nr-ul 1, ,Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Tel. +40 0243212130-211, Email: [email protected], Fax: +40 0243236100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2012 08:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer