Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare medicamente pentru programele nationale HIV SIDA si TBC
Anunt de participare numarul 138171/14.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Slobozia
Adresa postala: Jud.Ialomita, Loc.Slobozia, Str.Decebal, nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, ,Tel. +40 0243233116, In atentia: Agapie Florentina, Email: [email protected], Fax: +40 0243234657, Adresa internet (URL): http/www.spitalslobozia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare medicamente pentru programele nationale HIV SIDA si TBC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Ialomita, Str. Decebal, Nr. 1, Loc. Slobozia, Jud. Ialomita, Cod Postal: 920013
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 89, 268 si 220, 248RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In baza acordurilor cadru care se vor atribui ofertantilor decalarati castigatori se vor incheia contracte subsecvente lunare in functie de bugetul alocat de CAS Ialomita pentru programele HIV SIDA si TBC.Valorile celor mai mari contracte subsecvente care urmeaza a se incheia sunt de 5841.0 lei pentru Lotul I, 2100.00 lei pentru Lotul II, 1236.00 Lei pentru lotul III
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare medicamente pentru programele nationale HIV SIDA si TBC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1-Etravirinum, Concentratie: 100 mg, Forma de prezentare: Comprimate, Cant. min: 4320, Cant. max: 8640
Lot 2-Ofloxacinum, Concentratie: 200mg, Forma de prezentare: Coprimate filmate, Cant. min: 14000, Cant. max: 60000
Lot 3-Amykacinum, Concentratie: 500mg/2 ml, Forma de prezentare: Solutieinjectabila, Cant. min: 1440, Cant. max: 5760
Valoarea estimata fara TVA: intre 89, 268 si 220, 248RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, conform Formularului 8, ori de o societate de asigurari.Cont trezorerie: RO 64TREZ3915006XXX003182;CUI 4231768Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare incepe de la data limita de depunere a ofertei si va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, daca ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1401, 84 lei pt lot 1 ; pt lot 2=0 lei; pt lot 3 = 0 lei in raport valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1(1) litera ?b? din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertele necastigatoare, garantia de participare se restituie de catre autoritatea contractanta, dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul anularii procedurii, garantia de participare se va restitui dupa data expirarii perioadei de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data.La procedurile online, obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economiciCUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE 2803LEI - PENTRU LOTUL I; 1008 LEI - PENTRU LOTUL II; 593 LEI- PENTRU LOTUL III
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUAS-PROGRAME DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind eligibilitatea? Formular 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG -completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta? Formular 23.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular 34.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 -Completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, actualizata la data prezentei? Formular 4; persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Dr. Olaru Vasile- manager, Ec. Berbece Adrian-Dir. financiar contabil, Dr. Tron Andrei- Dir. Medical, As. Nae Florentina-Dir. de ingrijiri5.Declaratie privind respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- completarea si prezentarea formularului ?Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 5 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitatecu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte
de data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizataPersoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publicaDocumentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
2. Autorizatie de distributie angro a medicamentelor eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului
3. Declaratie pe proprie raspundere a distribuitorului prin care confirma ca
produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de catre MSP in conformitate cu Ordinul nr.893/2006 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea pentru activitatea de distributie angro de medicamente si Legea 95/2006 privind reforma in sanatate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind situatia economico-financiara si cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2009, 2010, 2011);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimi 3 ani
1.Certificat de certificare conform standardelor de referinta: ISO 9001 sau altele echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S36-057945 din 22.02.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma intocmirii clasamentului conform criteriului de atribuire ?oferta cu pretul cel mai scazut?, comisia de evaluare constata ca sunt pe primul loc sunt 2 sau mai multe oferte cu acelasi pret, va solicita ca si clarificare prin intermediul facilitatilor tehnice din SEAP, incarcarea de catreofertantii in cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256 alin 2 lit b) :5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slobozia
Adresa postala: Decebal, Nr-ul 1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Tel. +40 0243212130-211, Email: [email protected], Fax: +40 0243236100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2012 10:57