Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare-medicamente Program national hemofilie


Anunt de participare numarul 146071/27.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Debita Mihaela, Tel. +40 0236317232, In atentia: Nica Adriana, Email: [email protected], Fax: +40 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare-medicamente Program national hemofilie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str.Brailei, nr.177, Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 207.8 si 563, 510.88RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa atribuirii contractelor subsecvente este 2 luni, functie dereferatele de necesitate si de fondurile alocate.Estimari ale cantitatilor minime si maxime ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru, conform caiet de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie publica medicamente-Program natioanal hemofilie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621000-9 - Medicamente pentru sange si pentru organele hematopoietice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie medicamente conform Caiet de sarcini si Anexa B
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 207.8 si 563, 510.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare pentru fiecare produs/lot este conform Anexa B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru IMM ?uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% .In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (completare Formular 8)Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conform Formular 5);2.Scrisoare de garantie bancara/societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante (conform formularului 5);3.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta);Cont : RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria Galati.NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasain sistemul electronic (SEAP) .Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Brailei nr. 177, Galati pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.Pentru cazul in care garantia de participare se poate constitui in alta moneda, pentru o evaluare unitara, echivalenta leu/valuta la cursul BNR- cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 5%din valoarea contractului.Modul de constituire a garantie de buna executie, conform art.90 din HG 925/2006- Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conform Formular 9)- Scrisoare de garantie bancara de buna executiein favoarea autoritatii contractante(Formular 9)-Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale-Depunere numerarModul de restituire a garantiei de buna executie: la solicitarea furnizorului in maxim 14 zile de la data expirarii contractului, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Pentru IMM ?uri garantia de buna executie va fi constituita in cuantum de 50% din valoarea fara TVAa contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat (Casa de Asigurari de Sanatate-fonduri destinate Programului national de hemofilie)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentare formular 1
Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea acordului cadru.
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.-Prezentare formular 2
Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea acordului cadru.
Certificat de participare la licitatii cu ofertaindependenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.-Prezentare formular 3
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006-Prezentare formular 7
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru
Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Debita Mihaela Manager
Dobrea Alina Valentina Director finaciar contabil
Firescu Dorel Director medical
Domniteanu Viorica Director de ingrijiri
Nica Adriana referent specialitate presedinte
Nicolau Alina sef serv.tehnic-administrativ membru
Grosu Alina Sef birou A.T.A. membru
Mihalea Manuela subinginer membru
Bocaneala Alina consilier juridic membruPartene Maria inginer membru rezerva
Codreanu Aneta referent specialitate membru rezerva Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea producelor ce fac obiectul procedurii de achizitie.
Autorizari specifice domeniului de activitate, conform Legea 95/2006 si OMS 1964/2008- autorizatie de distributie angro emisa de Agentia Nationala a medicamentului si a dispozitivelor medicale-Prezentare autorizatie de distributie angro emisa de Agentia Nationala a medicamentului si a dispozitivelor medicale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Respectarea standardelor de asigurare a calitatii- Certificat ISO 9001/2008 sau echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.-Certificat ISO 9001/2008 sau echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Respectarea standardelor de asigurare a calitatii- Certificat ISO 9001/2008 sau echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.-Certificat ISO 9001/2008 sau echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca suntdoua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va depune un nou document electronic(reofertare), ca urmare a solicitarii de clarificari de catre Autoritatea contractanta, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul A.T.Aal Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sfantul Apostol Andrei? Galati
Adresa postala: str.Brailei, nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Tel. +40 0236/317232, Email: [email protected], Fax: +40 0236/317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2013 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer