Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare mixturi asfaltice
Anunt de participare numarul 127024/29.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Cisnadie
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1, Localitatea: Cisnadie, Cod postal: 555300, Romania, Punct(e) de contact: Johann Krech, Tel. 0269 561147, Email: [email protected], Fax: 0269 561012, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare mixturi asfaltice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: orasul Cisnadie, jud. Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 609, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de furnizare mixturi asfaltice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
BAD-25 = max. 700 to - mixtura asfaltica (cantitate minima 300 to)
BA-16 FIN = max. 4.000to - mixtura asfaltica (cantitate minima 2.000 to)
BA-8 = max. 1.000to ? mixtura asfaltica (cantitate minima 400to)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 609, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 30.000 lei (pt. IMM- 50% din cuantumul precizat indocumentatia de atribuire, respectiv in suma de: 15.000 lei) pentru o perioada de 90 zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credit + Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea formular 1A, Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 1E), Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), Certificat privind plata taxelor si impozitelor localePersoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibil ? eliberate de autorit ale tarii de origineprin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau copie « conform cu originalul » Doc in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
-Decl. priv. neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (formular 1B), Certificat constatator, in original sau copie « conform cu originalul », emis de ORC, Certificat de inregistrare- copie « conform cu originalul ».
Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident. (documentul se va prezenta in original sau copie « conform cu originalul », anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3ani.(formular 1C)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrelor de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de cel putin1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante publice sau private(formulare 1D)Se va prezenta Contractul in Copieinsotit de recomandare din partea beneficiarului.
- Formular 12H : Lista privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului- declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca ? Formularul nr. 7
-Ofertantul trebuie sa aiba sistemul de managementul calitatii, al mediului certificat de catre un organism recunoscut , in conformitate cu HG 766/1997
-Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestuia (Formular 12G)- acord de asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul are obligatia de a face dovada derularii in ultimii 3 ani a unui contract de furnizare de produse similare (mixturi asfaltice) cu o valoare a livrarilor efectuate, in perioada mentionata, cel putin egala 500.000 lei (fara TVA).-Copie dupa certificatul SR EN ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000) si SR EN ISO 14001 :2005 (ISO 14001 :2004)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se va desfas. in 3 runde a cate 2 zile.Intre runde cate 2 zile.Pretul va face ob. proc. repetitiv de ofertare.Daca intr-o runda nu se introduc preturi noi, AC poate decide sa finalizeze LE
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2011 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2011 11:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei orasului Cisnadie, Piata Revolutiei, nr.1, Cisnadie, jud Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare operator economic poate fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de persoana imputernicita (pe baza de imputernicire si act de identitate)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la CNSC intr-un termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare de la luarea la cunostinta a actului atacat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Cisnadie
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Cisnadie, Cod postal: 555300, Romania, Tel. 0269561147, Email: [email protected], Fax: 0269561012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2011 10:31