Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare motorina vrac ( inclusiv transportul la sediul achizitorului) si motorina pe baza de bonuri valorice pentru carburant auto
Anunt de participare numarul 134346/29.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel. +4 0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: +4 0212527977, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare motorina vrac ( inclusiv transportul la sediul achizitorului) si motorina pe baza de bonuri valorice pentru carburant auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -Sos. Electronicii nr. 44, Sector 2 Bucuresti
-Statiile de distributie carburanti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 321, 148 si 10, 924, 732RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vorachizitiona prin contracte subsecvente diverse cantitati de motorina vrac care vor fi transportate de furnizor la sediul ADP Sector 2, din sos. Electronicii nr.44, sector 2 Bucuresti si diverse cantitati de motorina pe baza de bonuri valorice pentru carburant auto ( BVCA) de lastatiilede distributie carburanti ale furnizorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Motorina vrac cant minima 183000 litri cant maxima 1288000 litriMotorina BVCA cant minima 80840 litri cant maxima567000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 321, 148 si 10, 924, 732RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare este in valoare de 45000 lei-perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-modalitatea de constituire a garantiei de participare este in conformitate cu prevederile art.86, alin (1) din HG 925/2006 -garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din pretul contractului (fara TVA)-modaliatatea de constituire a garantiei de buna executie este in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (formular nr.1)
2.Declaratie privind neincadrareain prevederile art.181 ( formular nr.2 )
3.Certificat de participare cu oferta independenta ( formular nr.3 )
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( formular nr.12 )
5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul nr. 4.Membrii ai comisiei de evaluare sunt: Buturca Mihai; Cioaba Alexandru; Francu Mircea, Ilie Dan; Croitoru Nicolae Membrii de rezerva: Raduca Daniela; Gruia Daniel, Dumitru Florentina;Paraschiv Paraschiva. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Castigatorul va prezenta inainte de incheierea contractului documentul in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatiigenerale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea a cel putin o recomandare din partea altor beneficiari
(pentru contracte incheiate in ultimi 3 ani avand ca obiect furnizarea de carburanti )
Se solicita ca statiile sa fie din Municipiul Bucuresti unde se poate efectua plata carburantului alimentat pe baza de bonuri valorice pentru carburant auto
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Lista cu contracte de furnizare carburanti incheiate in ultimi 3 ani
Posibilitatea efectuarii transportului de produse petroliere pentru o cantitate minima de 12.000 litri- maxim 30.000 litri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1)Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile2)se reoferteaza numai pretul total, 3)Nr.de runde ale licitatiei electronice: 1.4)Daca ofertantulnu modifica in cadrul fazei de l.e. oferta, ramane valabila oferta depusa initial.5)Licitatia electronica va incepe la cel putin doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.6)Duratauneirunde: 1 (una) zi.7)in termen de 48 de ore de la finalizarea l.e., se va depune formularul de oferta aferent noii valori, insotit de o scrisoare de inaintare.8)In caz de oferte egale se va solicita reofertarea in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2012 10:00
Locul: sediul ADP Sector2, sos. Electronicii nr.44 Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In caz de oferte egale se va solicita reofertarea in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADP Sector 2
Adresa postala: Sos.Electronicii , nr.44, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel. +40 212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2012 14:23