Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare oxigen medicinal lichid


Anunt de participare numarul 142748/28.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Punct(e) de contact: Tiberiu Balog, Tel. +40 356433114, Email: [email protected], Fax: +40 356433114, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare oxigen medicinal lichid
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara Bv.Prof.Dr. Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 830, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CS 1 Iunie 2013-Mai 2014:957600 Ron;CS 2 Iunie 2014-Mai 2015:957600 Ron;CS 3 Iunie 2015-Mai 2016:957600 Ron;CS 4 Iunie 2016-Mai 2017:957600 Ron
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru oxigen medicinal lichid
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24111900-4 - Oxigen (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Oxigen medicinal lichid - 1680000 mc + transportul aferent 1680000 mc
Valoarea estimata fara TVA: 3, 830, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP=38304Ron.Data de referintaptr.echivalenta leu/valuta va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Reducere 50%pt.IMMcf.Legii346/2004.Pt.a beneficia de reducere, societatea va prezenta si actul doveditor cf.art.7 Legea 346/2004(Formular"Declaratie privind icnadrarea in categoria IMM"-Anexa1 Legea346/2004.In cazul in care ofertantul a constituit GP in calitate de IMM si nu face dovada ca este IMM oferta va fi respinsa la deschidere.Mod de constituire: SGB(original)in favoarea AC, eliberata de o banca din RO sau de o banca din strainatate-Formular11;OP cu conditia confirmarii de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul IBANRO91TREZ6215005XXX000320-Trez. Timisoara;Numerar la casieria SCJUT(orar: luni-vineri intre orele 8, 30-9, 30 si 13, 00-15)).GP se poate constitui cf.prevederilor art.86 din HG925/2006, care se prezinta original, in cuantumul si pt.perioada prevazuta in documentatie.Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.GP se ataseaza de plicul exterior al ofertei.In conf.cu prevederile art.87 HG925/2006, AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in una din situatiile: retrage oferta in perioada de valabilitate;oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia, AC va retine din GP cuantumul stabilit conf.art.278^1 OUG34/2006.GP se va restitui conf.art.88 din HG925/2006. In cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA si se constituie prin: Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de furnizor, la dispozitia achizitorului; suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului;Scrisoare de garantie bancara conf.Formular19(anexat);instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Reducere 50% pt.IMM definite conf.Legii 346/2004 republicata.Pentru a se putea prevala de prevederile art.16 alin.2 din legea 346/2004 actualizata privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maxim 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 actualizata;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate conform cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante (se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele);Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate conform cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante (se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG34/2006 actualizata;Declaratie privind calitatea de participant;Pers.cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante conf.OUG34/2006 art.33^1alin.4: Dr.Ciprian BogdanIng.Ec.Maria Saracan, Conf.Dr.Florin Barsasteanu, As.Doina Ungor, Tiberiu Balog, Cristina Badea, Alina Cososchi, Oana Paiusan, Octavian Draganescu, Luminita Marin, Mircea Cojocariu, Lioara Bartulov 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(copie).Informatiile din Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor 2.Autorizatie ISCIR pt.supraveghere tehnica imbuteliere gaze, conf.Legii64/2008 ptivind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune si Ordin1610/2007 pt.aprobare Regulament privind depozitarea buteliilor transportabile pt.gaze comprimate, lichefiate sau dizolvate sub preiune(copie) 3.Autorizatie ISCIR pt.reparare si verificare conducte de gazemconf.Legii64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune si Ordin 1610/2007 pt.aprobare Regulament privind depozitarea buteliilor transportabile pt.gaze comprimate, lichefiate sau dizolvate sub presiune(copie)4.Autorizatie ISCIR pt.verificare si reparare rezervoare de gaze lichefiate, conf.Legii 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune si Ordin 1610/2007 pt.aprobare Regulament privind depozitarea buteiilor transportabile pt.gaze comprimate, lichefiate sau dizolvate sub presiune(copie)5.Autorizatie ISCIR pt.verificare si reparare butelii de gaze comprimate si lichefiate conf.legii 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune si Ordin 1610/2007 pt.aprobare Regulament privind depozitarea buteliilor transportabile pt.gaze comprimate, lichefiate sau dizolvate sub presiune(copie)6.Autorizatie de punere pe piata de la Agentia Nationala a medicamentului conf.Legii 95/2006(copie)7.Autorizatie de fabricatie/distributie pt.oxigen medicinal comprimat conf.Legii 95/2006(copie)8.Certificat de buna practica de fabricatie(GMP)pt.oxigen medicinal conf.Legii 95/2006(copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Prezentarea si completarea Formularului 1(anexat).Se va completa cifra de afaceri penru anii, 2012, 2011 si 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 1 Informatii generale(model anexat)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind partea/partile din contract care usnt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Informatii privind asociatii (daca este cazul)
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Autorizatie de fabricatie pentru oxigen medicinal lichefiat emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, conform Legii 95/2006
Autorizatie de punere pe piata de la Agentia Nationala a Medicamentului, conform Legii 95/2006
Sistemul de management al calitatii SR EN ISO 14001:2008 sau echivalent
Sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform Formular 12G.Se prezinta lista subcontractorilor si specializarea acestora/autorizare activitate subcontractanta.In cazul asocierii mai multor operatori economici-cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Se vore prezenta documentele prevazute la Cap.III 2.1a si III.2.1.b-cerintele privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul degrupul de asociati, prezetandu-se in acest sens documentele necesareConform Forumular 12D (model anexat)Se va prezenta autorizatia (copie)Se va prezenta autorizatia (copie)Se va prezenta copieSe va prezenta copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de LE doar of.inreg.in SEAP conf.art.42 si art.44 alin.2 din HG1660/2006 si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre AC, conf. prevederilorart.165 alin.2din OZG34/2006 modificata si completata prin HG198/2007.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv este P.U./U.M., exclusiv TVA(P.U: include pretul oxigenului medicinal lichid+transportul).Comsia de Evaluare va introduce in SEAP numele ofertantilor ale caror oferte sunt admisibile.Ptr.lansarea fazei finale de LE, AC are obligatia de a invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.Ac va introduce in SEAP elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv.In invitatia de participare la faza finala de LE, se va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice, numarul de runde, calendarul de desfasurare a acestora.Ofertele depuse in cadrul LE de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7903/15.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2013 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2013 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Bv.Prof.dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret: incazul in care, ulterior etapei finale de licitatie electronica, Comisia de Evaluare constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Tel. +40 356433127, Fax: +40 356433114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2013 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer