Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare paine cu sare si fara sare


Anunt de participare numarul 141169/18.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"
Adresa postala: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041451, Romania, Punct(e) de contact: MESINA RAZVAN, Tel. +40 214610325, Email: [email protected], Fax: +40 214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare paine cu sare si fara sare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia de alimente
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 712, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pe toata perioada Acordului cadru, contractele subsecvente vor fi incheiate lunar in val minima de 9900 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de paine cu sare si fara sare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate, min si max, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent si cantitatile estimate, min si max, ale acordului cadru sunt precizate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 712, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de :7128 lei, defalcata pe loturi conform ANEXA B Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii RO31TREZ7045005XXX000134, TREZORERIE SECTOR 4 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; - prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a sumei solicitate in numerar; In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare - 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Cuantumul care se va retine, din valoarea garantiei de participare, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, va fi calculat conf. Art. 278^1 din OUG 34/2006, se va raporta la valoarea estimata a fiecarui lot precizat in anexa B.Daca garantia de participare se constituie in alta moneda, se va calcula pentru echivalenta in euro sau alta valuta la data publicarii invitatiei de participare. Valoarea garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in conformitate cu prevederile Art.90alin.(1) din H.G.925/2006. Prevederile Art.86 alin.(2)-(4) se aplica in mod corespunzator.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat 2013 - 2014
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDocument emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului din Sectiunea FORMULARE a prezentei documentatii de atribuire.NOTA : -Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 , 181 si 69^1 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36 alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006.Persoanele cu functie de decizie sant: -Manager: Dr.Catalin Gabriel Smarandache-Director Medical: Dr.Radu Spataru-Director financiar-contabil: ec. Ruxandra Bata- Mentionam ca s-a tinut cont de prevederile ord. 170/2012 al Presedintelui ANRMAP( publicat in MO nr 328/15.05.2012 ), spitalul fiind subordonat direct Ministerului Sanatatii, nu primariei. 1Certificat constatator eliberat de ORC, care se va depune in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul (emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care atesta domeniul sau de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC). Pentru ofertantul clasat pe primul loc, se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata;aviz Ministerul Sanatatii .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat de autoritatile competente sau rapoarte anuale, 2. Fisa de informatii generale , care sa cuprinda si cifra de afaceri pe ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.? Formularul nr. 1 din sectiunea formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani in vederea dovedirii experientei.
2.MOSTRE Operatorul economic va prezenta mostre cu titlu gratuit pentru toate produsele ofertate pana la data limita de depunere a ofertei. autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, prevazut de art. 188, alin (1), lit. e) din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a solicita operatorilor economici ce au prezentat oferte acceptabile si conforme ca mostra 1 bucata din produsul care face obiectul procedurii, pe cat posibil in ambalajul original.
Documente emise de organism acreditate care sa certifice ca este implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001 :2008 sau echivalent (de exemplu SR EN ISO 13485)valabile la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2013 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii MS CURIE- Serviciul Achizitii Publice Contractari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. 2.In cazul in care operatorul economic prezinta o declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, acesta beneficiaza, potrivit prevederilor art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004 de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "M.S.Curie", COMPARTIMENT JURIDIC SPITAL
Adresa postala: B-dul C-tin Brancoveanu nr 20 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041451, Romania, Tel. +40 214610325, Email: [email protected], Fax: +40 214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2012 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer