Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare paine si produse de panificatie


Anunt de participare numarul 41993/25.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 0445 BUCURESTI
Adresa postala: STR. FRANCEZA NR. 48-50 SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN SFIRLOGEA, Tel.021/3150132, Email: [email protected], Fax: 021/3150132
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare paine si produse de panificatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatea Militara 0445 localitatea Gradistea judetul Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 21 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 51, 346 si 68, 148RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia pentru valoarea de: Min: 20.701;Max: 34.074 lei; Urmatorul contract subsecvent se va incheia la un interval de 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de paine si produse de panificatie se va realiza in baza comenzilor emise de achizitor, avand la baza acordul-cadru si contractele subsecvente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15612500-6 - Produse de panificatie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Necesar 2008 : Biscuiti vrac: Minim 150 kg; Maxim 350 kgFaina de grau: Minim 350 kg; Maxim 650 kgPaine alba: Minim 9.400 kg; Maxim 15.000 kgPaste fainoase (fidea): Minim 150 kg; Maxim 250 kgPaste fainoase (macaroane): Minim 100 kg; Maxim 300 kgPaste fainoase (taitei): Minim 150 kg; Maxim 250 kgTarate de grau: Minim 25 kg; Maxim 75 kgNecesar 2009 : Biscuiti vrac: Minim 200 kg; Maxim 350 kgFaina de grau: Minim 450 kg; Maxim 650 kgPaine alba: Minim 14.000 kg; Maxim 15.000 kgPaste fainoase (fidea): Minim 175 kg; Maxim 250 kgPaste fainoase (macaroane): Minim 250 kg; Maxim 300 kgPaste fainoase (taitei): Minim 175 kg; Maxim 250 kgTarate de grau: Minim 50 kg; Maxim 75 kgCantitate totala: Biscuiti vrac: Minim 350 kg; Maxim 700 kg
- Acord-cadru-Faina de grau: Minim 800 kg; Maxim 1.300 kgPaine alba: Minim 23.400 kg; Maxim 30.000 kgPaste fainoase (fidea): Minim 325 kg; Maxim 500 kgPaste fainoase (macaroane): Minim 350 kg; Maxim 600 kgPaste fainoase (taitei): Minim 325 kg; Maxim 500 kgTarate de grau: Minim 75 kg; Maxim 150 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 51, 346 si 68, 148RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie a contractului, in procent de 8% din valoarea angajata fara TVA, constituita sub forma unei scrisori de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei, in termen de valabilitate, in copie;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in copie;
- Autorizatie pentru producerea produselor ofertate ori autorizatie de distributie pentru produsul ofertat, (in cazul in care nu este producator), valabile pentru anul 2008;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de Administratia Financiara, din care sa rezulte obligatiile de plata catre buget;
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local emis de Directia Finante Publice;
- Bilantul contabil sau extrase de bilant, din care sa rezulte lichiditatea financiara (activul total din care se vor mentiona activele circulante, datoriile totale din care se vor extrage datoriile curente) si solvabilitatea patrimoniala (capitalul total, din care cat reprezinta capitalul propriu si pasivul total);
- Informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Liste ale principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate de ofertant in vederea asigurarii calitatii;
- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2468821/23.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2008 12:00
Locul: Unitatea Militara 0445, localitatea Gradistea, judetul Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor prezenta imputernicire scrisa, semnata si stampilata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului procedu
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 0445
Adresa postala: Localitatea Gradistea, Comuna Comana, jud. Giurgiu, Localitatea: Gradistea, Cod postal: 087058, Romania, Tel.021/315.01.32, Fax: 021/315.01.32
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2008 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer