Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE PIESE AUTO TIP B M C
Anunt de participare (utilitati) numarul 100863/25.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA
Adresa postala: Strada Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Punct(e) de contact: CECILIA CAMEN, Tel. 0251/485856;506076;485041, Email: [email protected], Fax: 0251/506077;485041 INT.124, Adresa internet (URL): www.rat-craiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE PIESE AUTO TIP B M C
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Regia Autonoma de Transport Craiova, str.Calea Severinului nr.23, cod 200769, judetul Dolj, Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 195, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de necesitati
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse: Piese autobuz tip B M C
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cantitatii precizate in cadrul fiecarui Lot din Anexa la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 195, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de particip: Lotul I = 390.00 RON; Lotul II = 1, 385.00 RON; Lotul III = 176.00 RON; Garantia de buna executie a contract: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent acordului cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de incheierea acordului cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil ( 2009)vizat si inregistrat de organele competente, copie cf cu originalul prin semnatura si stampila;2.Declaratie privind cifra de afaceri din ultimii 3 ani(2007-2009), in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru- Formularul nr.4-Sect III);3.Obligatii contractuale in desfasurare- Formularul 5-Sect III.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind lista princip.livrari de produse gama ofertei depuse, efectuate in ultimii 3 ani(2007-2009), continand valori, perioade de livrare, benefic.-autorit.contr./clienti privati.(Formul.nr.6-Sect.III);b).Autoriz. pt.livrare produse de la producator sau reprez.autoriz.al.acestuia, orig/copie cf.cu orig. confirmata prin semnatura si stampila in original de reprez legal ; c) Inf.privind subcontractantii –Form.8 Sect III;.d)Certif.ISO 9001:2000 sau echiv.{la producator/furnizor).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
DA, ca faza finala .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2010 10:00
Locul: Sediul Regiei Autonome de Transport Craiova, str.Calea Severinului nr.23, jud.Dolj, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial de catre o singura persoana care va putea avea un singur insotitor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine din SEAP- www.e-licitatie.ro/de la sediul autoritatii contractante/e-mail in urma transmiterii unei solicitari in scris acest sens. Solicitarea de clarificari se va formula in limba romana.Raspunsul la solicitarile de clarificari se formuleaza in limba romana
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Dolj,
Adresa postala: str.Brestei nr.12, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel. 0251/418612, Fax: 0251/419851
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str, Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile cf.prevederilor art.256^2 alin.1 lit.b si 10 zile cf.art 281 alin.1 din OUG nr.34/2006 cu modific.si complet.ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic-Regia Autonoma de Transport
Adresa postala: Str.Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Tel. 0251/485041, Fax: 0251/506077
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2010 15:27