Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare PIESE AUTOBUZ MARCA MITSUBISHI tip PRESTIJ


Anunt de participare (utilitati) numarul 132064/15.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA
Adresa postala: Strada Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Punct(e) de contact: IULIANA IOVAN, Tel. 0251/485856;506076;485041, Email: [email protected], Fax: 0251/506077;485041 INT.124, Adresa internet (URL): www.rat-craiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acord cadru de furnizare PIESE AUTOBUZMARCA MITSUBISHI tip PRESTIJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Regia Autonoma de Transport Craiova, Str. Calea Severinului nr. 23 , Localitatea Craiova, judetul Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 120, 000 si 200, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecventse atribuiede la datasemnarii acordului cadru (primul contract subsecvent) pana la ? 30.06.2012, urmand ca in functie de necesitati, autoritatea contractanta sa stabileasca perioada de atribuire a celorlalte contracte subsecvente acordului cadru , solicitandu-se completarea ofertei privind cantitatile de produse, conform acestor necesitati.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de furnizare piese autobuzmarcaMITSUBISHI TIP PRESTIJ , conform descrierii produselor si cantitatilor precizate in Anexa 1la caietul de sarcini .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata minima si maxima care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord- cadru : conform cantitatilor precizate inANEXA 1la caietul de sarcini .Cantitatea estimata minima si maxima care ar putea face obiectul unui contract subsecvent : conform cantitatilor precizate in caietul de sarcini ? ANEXA 2.
Valoarea estimata fara TVA: intre 120, 000 si 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii de participare: 3, 800.00RON .Garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10 % din valoarea fiecarui contract subsecvent acordului cadru
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III. 2.1.a)1)Declaratieprivind neincadrareain situatiile prevazutela art..180 din OUG 34/2006-Form nr. 1 ¬ Sect.III
2)Declaratieprivind neincadrareain situatiile prevazuteart. 181 dinOUG nr.34/2006-Form. nr.2 Sect.III;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata bugetare aferent bugetului de stat , bugetul asigurarilor sociale ( eliberat de ANAF) si bugetul local(eliberat de Primarie ) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Form nr. 3 Sect III4) Certificatde participare laprocedura conform Ordinului ANRMAP nr. 314/ 2010- Form nr. 4- Sect III5) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-Form nr. 5 ¬ Sect.IIIIII.2.1.b)
1) Certificat constatator ORC, /echiv, valabil la data depunerii ofertei, original/copie legalizata /copielizibila conform cu originalul cu semnatura si stampilaofertantului .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anul 2010 vizat si inregistrat de organele competente ?copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 ) Declaratie privind listaprincipalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii trei(3) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari autoritati contractante sau clienti privati.-Form. nr.6-Sect. III)2) Declaratie privind partea/partile din contract care suntindeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -Form nr.7-Sect.III
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
CA FAZA FINALA . Nr. de runde 1(una). Durata unei runde :1(una)zi(24 ore) . Licitatia electronica va incepe dupa doua zile lucratoare de la data transmiterii invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.01.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.01.2012 10:00
Locul: Sediul Regiei Autonome de Transport Craiova, str.Calea Severinului nr.23, cod 200769, jud Dolj, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de catre o singura persoana care va putea avea un singur insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia poate fi accesata in SEAP : www.e-licitatie.ro/de la sediul autoritatii contractante/e-mail, in urma transmiterii unei solicitari in scris in acest sens.Solicitarea de clarificari si raspunsul la solicitarile de clarificari se fac in limba romana.Documentele de calificare inclusiv documentele eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/ofertantii sunt rezidenti, vor fi prezentate in original sitraducere autorizata in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str, Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform disp.art.256 indice 2* alin 1 lit. b dinOUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic- Regia Autonoma de Transport
Adresa postala: Adresa postala: Str.Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Tel. 0251/485041, Fax: 0251/506077
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2011 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer