Licitatie Publica - Acord Cadru de furnizare piese autobuze ISUZU si BMC
Anunt de participare (utilitati) numarul 146959/02.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSPORT CALATORI EXPRESS SA PLOIESTI
Adresa postala: Str.Gageni nr. 88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Gheorghe Oancea, Tel. +40 244543751, Email: [email protected], Fax: +40 244513228, Adresa internet (URL): www.ratph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: Str.Italiana nr. 22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: Str.Italiana nr. 22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acord Cadru de furnizare piese autobuze ISUZU siBMC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC TRANSPORT CALATORI EXPRESS SA PLOIESTI
str. Gageni nr. 88
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: 340, 781.37RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia imediat dupa atribuirea acordului cadru si va contine cantitatile minime din acordul cadru. Urmatoarele contractele subsecvente se vor incheia trimestrial in raport de necesitati. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, pentru fiecare lot inparte este prevazut in anexa B.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de piese si componente auto (mecanice si electrice) destinate autobuzelor marca Isuzu si BMC PROBUS 215
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime care pot face obiectul unui singur contract subsecvent sunt : LOTUL 1 PIESE MOTOR ISUZU - minim 1 buc; max 152 bucLOTUL 2 ACCESORII MOTOR ISUZU - minim 1 buc; max 252bucLOTUL 3 FILTRE ISUZU - minim 1 buc; max 155 bucLOTUL 4 PIESE AMBREIAJ ISUZU- minim 1 buc; max 45 bucLOTUL 5 PIESE TRANSMISIE ISUZU- minim 1 buc; max 257 bucLOTUL 6 PIESE FRANE ISUZU- minim 1 buc; max 115 bucLOTUL 7 GARNITURIFRANE ISUZU-minim 1 set; max 30 setLOTUL 8 PIESE DIRECTIE ISUZU - minim 1 buc; max 127 bucLOTUL 9 PIESE SUSPENSIE ISUZU - minim 1 buc; max 258 bucLOTUL 10 PIESEELECTRICE ISUZU - minim 1 buc; max 276 bucLOTUL 11 DIVERSE PIESE ISUZU - minim 1 buc; max 45 bucLOTUL 12ETRIERE FRANA BMC 215 SCB - minim 1 buc; max 8 bucLOTUL 13 PIESE ELECTRICEBMC 215 SCB - minim 1 buc; max 382 bucCantitatile minime si maxime acordului cadru se regasesc in anexa B.
Valoarea estimata fara TVA: intre 202, 852.1 si 340, 781.37RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantii vor constitui garantia de participare in cuantumul aferent lotului sau loturilor pentru care depune oferta. Valoarea este prevazuta inanexa B.Cursul de referinta care se face echivalenta din lei in alta valuta, este cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita dedepunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: prin viramentbancar; printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (in original); prinordin de plata cu confirmarea bancii emitente. Contul deschis pentru constituirea garantiei de participare este: RO30BRDE300SV76275203000, BRD-GSG Ploiesti.Operatorii economici care se incadreaza in categoriaIntreprinderilor Mici si Mijlocii, pot constitui 50% din valoarea garantiei de participare, cu conditia prezentarii declaratiei privind indeplinireaconditiilor conform Legii 346/2004. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica. Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii. In cazul constituirii GP cu virament bancar, nu este necesaradepunerea originalului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului este conform art.90, alin 1-3, din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 1.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor. art. 69^1. Formular 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Formular 3.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul SC TCE SA Ploiesti, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cristian Virgiliu Iancovici, Ion Micu, Monica Tanase, Ilie Constantin, Mircea Ungureanu, Florin Marteescu, Rodica Lazar, Eugen Belu, Gheorghe Oancea, Dragos Neagu, Dragnea Adrian, Nastase Daniel. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau autorizatie de functionare sau documente edificatoare care sa dovedeasca oforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Documentelor solicitate se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In etapa evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritattii contractante ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime:
Se va prezenta lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: lot 1 = 27.733.20 lei; lot 2 =
22.475, 85 lei; lot 3 = 5.181, 99 lei; lot 4 = 6.955, 05 lei;lot 5 = 13.256, 25
lei;lot 6 = 9.373, 70 lei; lot 7 = 2.702, 70 lei; lot 8 = 10.740, 66 lei; lot 9 =
16.826, 08 lei; lot 10 = 16.073, 02 lei ; lot 11 = 11.760, 72; lot 12 = 21.644, 80
lei; lot 13 = 38.128, 14 lei;
Modalitatea de indeplinire
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.(Formular 5)
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Ach.17169/23.09.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Transport Calatori Express SA
Adresa postala: Str. Gageni Nr 88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Tel. +04 244543751, Email: [email protected], Fax: +04 244513228, Adresa internet (URL): www.ratph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2013 07:43