Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare ?piese de schimb pentru MLI-84M, TABC-79, TAB-77, TAB-71M, ARO si alte vehicule"
Anunt de participare numarul 124476/25.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
unitateamilitara01144roman
Adresa postala: str. Prof. Dumitru Martinas nr. 2 Roman, Neamt, Localitatea: Roman, Cod postal: 611047, Romania, Punct(e) de contact: U.M.01144 Roman, Tel. 0233741402, In atentia: Maxim Danut, Email: [email protected], Fax: 0233740228, Adresa internet (URL): http.//www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare ?piese de schimb pentru MLI-84M, TABC-79, TAB-77, TAB-71M, AROsi alte vehicule"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitati militare dispuse in localitatile Focsani, Braila, Galati, Buzau, Botosani, Iasi, Husi (VS), Constanta, Medgidia (CT).
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 685, 968RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractul subsecvent nr.1, incepand cu data de 15.09.2011, dupa primirea bugetului de catre autoritatea contractanta, in functie de resursele alocate in acest scop. Celelalte contracte subsecvente functie de necesitatile autoritatii contractante.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionare piese de schimb pentru MLI-84M, TABC-79, TAB-77, TAB-71M, AROsi alte vehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35421000-1 - Piese de schimb mecanice pentru vehicule militare (Rev.2)
34224200-5-Piese pentru alte vehicule (Rev.2)
34320000-6-Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
35421100-2-Motoare si piese de motoare pentru vehicule militare (Rev.2)
35422000-8-Piese de schimb electronice si electrice pentru vehicule militare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numar total de loturi / tip si marca autovehicul / cant. min. subsec.nr 1 / cant. max. subsec.nr 1 / cant. min.acord cadru / cant. max. acord cadru ( buc): 4 /MLI 84M/4/4/4/6
66/TAB C-79/66/94/66/344
1 /ARO/1/1/1/1
42/TAB 77/42/42/42/144
13/TAB-71M/13/13/13/33
1/Grup pompe hidraulice pentru automacara AMT-125M/1/1/1/1
1/Compresor aer STALOWA WOLLA L-34/1/1/1/1
1/Cilindru actionare cupa excavator S 1203/1/1/1/1
Cele 129 de loturi ce fac obiectul procedurii sunt specificate in anexa nr B la prezentul anunt si in anexa nr.1 la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 685, 968RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de part. totala= 16334 lei ( gar.part./ loturi este specif. in anexa B la prezentul anunt si in anexa nr.1 la caietul de sarcini); Gar. de buna executie = 5% din valoarea fara TVA a contr. sub.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata de la bugetul de stat, prin virament, in cont de trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
4.Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial - original, copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul"5.Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ( CUI) - fotocopie.Documentele solicitate trebuie sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare (copii de pe bilanturile contabile la 31.12.2009 si la 31.12.2010 vizate si inregistrate la organul fiscal) prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani )
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie egala sau mai mare cu/decat 922758 lei, echivalentul a 225695, 98 euro. Valoarea indicata mai sus reprezinta cuantumul de indeplinit in cazul ofertarii tuturor loturilor. Cifra medie de afaceri pe fiecare lot de produse solicitata este precizata in anexa nr B la prezentul anunt si anexa nr 1 la caietul de sarcini
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita indeplinirea criteriului de calificare: capacitate tehnicaSe solicita indeplinirea criteriului de calificare standarde de asigurare a calitatii: -operatorii economici vor face dovada ca indeplinesc standarde de asigurare a calitatii pentru activitatile desfasurate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificat de atestare a sistemului de management al calitatii la ofertant, conform cu ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie certificata "conform cu originalul", valabila la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda, avand durata de o zi. Obiectul procesului repetitiv: preturile unitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2011 12:30
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau, Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234/513296, Email: [email protected], Fax: 0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM01147
Adresa postala: Strada Profesor Dumitru Martinas, nr.2, U.M.01147 Roman, Localitatea: Roman, Cod postal: 611047, Romania, Tel. 0233/741401 int.199, Email: [email protected], Fax: 0233/740.228
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2011 15:32