Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare piese pentru remorci
Anunt de participare numarul 100948/26.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Sivica Vaslui
Adresa postala: Str. Veteran Turcanu, Nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Directia Sivica Vaslui, Tel. 0235 361437, In atentia: Ing. Olteanu Gh. - 0730 652307, Email: [email protected], Fax: 0235 361437
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Sivica Vaslui
Adresa postala: Str. Veteran Turcanu, Nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Directia Sivica Vaslui, Tel. 0235 361437, In atentia: Ing. Olteanu Gh. - 0730 652307, Email: [email protected], Fax: 0235 361437
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Sivica Vaslui - prin SEAP Bucuresti(pe site-ul www.e-licitatie.ro )
Adresa postala: Str. Veteran Turcanu, Nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Directia Sivica Vaslui, Tel. 0235 361437, In atentia: Ing. Olteanu Gh. - 0730 652307, Email: [email protected], Fax: 0235 361437
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si activitati conexe acestuia
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare piese pentru remorci
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile directiei, ale subunitatilor sau unitatilor de service.
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 29 luni
Valoarea estimata fara TVA: 23, 976RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare piese de schimb pentru remorci.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34224100-4 - Piese pentru remorci si pentru semiremorci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pe loturi si repere, conform anexelor nr. 2 si 3 la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 23, 976RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.07.2010 pana la 31.12.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare totala in valoare de 455 lei.Garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului subsecvent atribuit, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii din fonduri de productie, cu ordin de plata in termen de 60 de zile de la data livrarii, receptionarii si facturarii produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic sau in asociere pentru depunere de oferta comuna in cond. art. 44, alin. 1 si 2 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire : informatii generale, declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 si calitatea de participant la procedura, certificate fiscale de plata a impozitelor locale si catre stat, certificat constatator emis de registrul comertului, originale sau copii autentificate, valabile la data licitatiei, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire : a.ultimele trei bilanturi contabile anuale depuse; b.cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; c.lichiditate generala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
b.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, pe loturi :1.Lot1>1298 lei/310 euro;2.Lot2>2736 lei/654 euro;3.Lot3>1495 lei/357 euro;4.Lot4>668 lei/160 euro;5.Lot5>3060 lei/731 euro;7.Lot7>982 lei/235 euro;8.Lot8>3816 lei/912 uro.In cazul depunerii ofertei pentru mai multe loturi, criteriul trebuie indeplinit cumulativ pentru toate loturile ofertate.c.Lichiditate generala > 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire : a.un contract de furnizare de produse similare finalizat in ultimii 3 ani si lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani; b.informatii privind subcontractantii sau asociatii; c.certificate emise de organisme independente care atesta standardele de calitate si de protectia mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a.Valoare minima contract, pe loturi :1.Lot1>649 lei/155 euro;2.Lot2>1368 lei/327 euro;3.Lot3>747 lei/179 euro;4.Lot4>334 lei/80 euro;5.Lot5>1530 lei/366 euro;6.Lot6>964 lei/231 euro;7.Lot7>491 lei/118 euro;8.Lot8>1908 lei/456 euro.In cazul depunerii de oferte pentru mai multe loturi, criteriul trebuie indeplinit cumulativ, pentru toate loturile ofertate.b.Acord de asociere, cu specificarea liderului de asociati economici.c.ISO 9001 si ISO 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4461 din 25.05.2010.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2010 18:00
Locul: Directia Silvica Vaslui-sediu(sala de consiliu).
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul legal al ofertantului sau reprezentantul imputernicit, cu delegatie stampilata si semnata de reprezentantul legal.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Vaslui
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr. 54, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730171, Romania, Tel. 0235 312432, Email: [email protected], Fax: 0235 312432
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Fax: 021 310 46 41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Sivica Vaslui - compartiment juridic
Adresa postala: Str. Veteran Turcanu, Nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Tel. 0235 361437, Email: [email protected], Fax: 0235 361437
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2010 13:49