Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord-cadru de furnizare piese schimb motoare navale


Anunt de participare numarul 85383/28.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Baza de Reparatii Nave Braila
Adresa postala: Braila, Fata Portului - Incinta Port Docuri, Localitatea: Braila, Cod postal: 810015, Romania, Punct(e) de contact: Perianu Lacramioara, Tel.0239 612241 int 106, Email: [email protected], Fax: 0239 615945, Adresa internet (URL): http: //www.bazanave.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord-cadru de furnizare piese schimb motoare navale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Baza de Reparatii Nave Braila, str. Incinta Port Docuri, nr. 1
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 19 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 106, 220.4 si 1, 113, 375.9RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se estimeaza incheierea a 5 contracte subsecvente, primul avand valoarea estimata intre minim 18018 RON si maxim 40498.9 RON fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare piese schimb motoare navale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34312000-7 - Piese pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt cuprinse in Documentatia descriptiva, Anexa 1
Valoarea estimata fara TVA: intre 106, 220.4 si 1, 113, 375.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: LOT 1= 380 RON, LOT 2= 299 RON, LOT 3= 382 RON. Perioada de valabilitate=min. 120 zile. Garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, plata prin ordin de plata in cont de Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nume propriu; asociere; subcontractare; ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea sau cazier judiciar. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006. Certificate constatatoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul general consolidat (original sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Bilant contabil la 31.12.2008 sau raporturi contabile la30.06.2009, vizate si inregistrate de organele competente.(copie legalizata)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani.
Documente de certificare a calitatii, emise de producator, care sa acopere toti parametrii prevazuti in caietul de sarcini.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima, indeplinirea sau aflarea in curs de indeplinire, in ultimii 3 ani, a unui contract (mai multe contracte) care a (au) avut (ori au) ca obiect livrarea de bunuri similare, in valoare totala de 10000 euro, pentru fiecare lot in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Conf. prev. Ordinului 51/2009 al presedintelui ANRMAP si necesitatilor autoritatii contractante.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
indepl in ult 3 ani a unor contracte care au avut ca obiect livr de bunuri similare, in val de 10.000 euro, pentru fiecare lot in parte 70p, indepl conditiilor de calitate (ISO 9000) - 30p
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Modul de desfasurare este conform cu precizarile din documentatia descriptiva.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S82-118228din29.04.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2009 12:30
Locul: Baza de Reparatii Nave Braila, str. Incinta Port Docuri, nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si comisia de evaluare a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Braila, Sectia contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Calea Calarasilor, nr. 47, Localitatea: Braila, Cod postal: 810017, Romania, Tel.0239-61.39.75; 0239-61.39.76, Email: [email protected], Fax: 0239-61.39.75
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC, conf prev art.256^2 din OUG 34/2006 cu moficarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2009 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer