Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare produse ? medicamente din cadrul SPN ?Tratamentul bolnavilor cu afectiuni oncologice?
Anunt de participare numarul 142850/02.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Punct(e) de contact: GIORGETA DRAGOI, Tel. +40 372676265, Email: [email protected], Fax: +40 268327998, Adresa internet (URL): www.hospbv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare produse ? medicamente din cadrul SPN ?Tratamentul bolnavilor cu afectiuni oncologice?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 12, 608, 585.18RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente va fi stabilita in functie de necesitatea autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Se estimeaza un numar de 12 contracte subsecvente/an.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente din cadrul SPN ?Tratamentul bolnavilor cu afectiuni oncologice? ? 68 loturi conform anexei din caietul de sarcini si Anexei B Informatii privind loturile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
33632000-9-Medicamente pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33652100-6-Antineoplazice (Rev.2)
33652200-7-Terapeutica pentru patologia endocrina (Rev.2)
33652300-8-Imunosupresoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimarile cantitatilor minime si maxime solicitate pe intreaga durata a acordului cadru, precum si cele care pot face obiectul unui contract subsecvent sunt specificate in Anexa din caietul de sarcini.
Valoarea estimata este aferenta cantitatii maxime a acordului cadru.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 608, 585.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP este impartita pe loturi cf. anexei din caietul de sarcini si anexei B Informatii privind loturile.Cursul de referinta pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro sau alta moneda va fi cel stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor.GP se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul AC nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trezoreria Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari.Operatorii economici vor depune dovada constituirii GP sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la sediul AC, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Biroul Achizitii Publice daca GP se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care GP se va constitui prin scrisoare de garantie se va utiliza modelul din FORMULARUL nr. 8.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Neconstituirea garantiei de participare in forma si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire reprezinta motiv de respingere a ofertei.In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.In sit.depunerii unei contestatii de catre ofertant, iar C.N.S.C. respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele in conformitate cu art 278ind 1/OUG nr.34/2006. Val.gar.de buna executie este de 5% din val fara T.V.A. a contr subs. Modul de constituire garantiei de buna executie este sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conf prev art.86 (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare . Garantia de buna executie a contractului se constituie in situatia in care valoarea fara TVA acontractului subsecvent este mai mare decat 500.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 1 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului
nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului
nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 3 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.?Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si
Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 4 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta
de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Suciu Pavel, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, Director Medical, Dr. Albota Adrian, Director Ingrijiri Medicale As. Fercala Elena, CJ Secelean Liviu, CJ Muresan Nicoleta, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Membrii comisiei de evaluaere: Ec. Dorofte Ileana, Farm.Sofronie Victoria, Chelaru Bianca; Membrii rezerva: Ec.Feresuaru Cristina, Ec. Suciu Daniela Pentru persoane juridice/fizice romane: Se solicita depunerea in SEAP a documentului: ?Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copielegalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale
din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Documentele vor fi semnate cu semnatura
electronicaSe solicita depunerea in SEAP a urmatorului document: ? Autorizatie de distributie angro de medicamente emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, in copie semnata
si stampilata conform cu originalul, conform Ordinului 1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea
unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia de punere pe piata a medicamentului/echivalent. Actele
normative care reglementeaza obligativitatea acestei autorizari: Legea
95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii- art.700 -alin.1, alin.2, art.730-
alin.5, Titlul XVII Medicamentul cu toate modificarile si completarile ulterioare
conform OMS 263/2003 si OMS 895/2006; Regulamentul(CE) 726/2004 al
Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a
procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea
medicamentelorde uz uman si veterinar si Regulamentul (CE)1234/2008
alComisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor
autorizatiilor de introducere pe piata acordate penrtu medicamentele de uz
uman si veterinar ? art.17 alin.2
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a urmatoruluidocument: 1. Autorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationalaa Medicamentului / act echivalent eliberat de ComisiaEuropeana. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6092/12.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de urgenta Brasov, Compartimentul Juridic
Adresa postala: Calea Bucuresti nr.25-27, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Tel. +040 0372676265, Email: [email protected], Fax: +040 0372676352, Adresa internet (URL): www.hospbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2013 16:24