Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare produse ? RADIOFARMECEUTICE PENTRU TERAPIE CPV 33642300-5


Anunt de participare numarul 101888/09.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala:  SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022328, Romania, Punct(e) de contact:  ILIESCU ELENA, Tel. 021.2271000/1150, Email:  [email protected], Fax:  021.318.35.63, Adresa internet (URL):  www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare produse ? RADIOFARMECEUTICE PENTRU TERAPIECPV33642300-5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC »PROF.DR.ALEXANDRU TRESTIOREANU-Sectie Medicina Nucleara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 165, 730 si 420, 400RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIEPUBLICA DE PRODUSE RADIOFARMACEUTICE CANTITATI CONFORM CAIET SARCINI SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33642300-5 - Terapeutica pentru patologia tiroidiana (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET SARCINI SEAP
Valoarea estimata fara TVA: intre 165, 730 si 420, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5%DIN VALOAREA CONTRACTULUI SUBSECVENT FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PRIMITE DE LA CASMB IN BAZA CONTRACTULUI INCHEIAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 Certificat de Atestare Fiscala eliberat de AdministratiaFinanciara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii Fiscale catre bugetul de stat, in original sau copie legalizata.
b) Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Publica Locala, care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale, in original sau copie legalizata, Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieNationala sau teritoriala;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- C.U.I
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum sicifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani -Formular 4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie pentru livrarea produselor/echivalentdin partea producatorilorLista principalelor livrari in ultimii 3ani, completarea formularului 5, pentru obiectul supus achizitiei.
- Informatii privind experienta similara in sistemul sanitar privind distributia de medicamente Radiofarmaceutice
- Ofertantul va depune recomandari din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei
-Certificat de certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 9001 saualtele echivalenteAutorizatie de punere pe piata a medicamentului, aflata in termen de valabilitate la data deschiderii, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului-copie conform cu originalul .
Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de distribuitor angro de medicamente, in care se precizeza sediul pentru care este valabila, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului sau alte organisme abilitate, aflata in termen de valabilitate la data deschiderii.
- Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN, pentru furnizareade capsule de iodura de sodiu pentru terapie si diagnostic in termen de valabilitate la data deschiderii inclusiv anexele
-Autorizatie de securitate radiologica pentru produs eliberata de CNCAN, in vederea importului si furnizarii capsulelor de iodura de sodiu pentru terapie si diagnostic in termen de valabilitate la data deschiderii. inclusiv anexele
-Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN, pentru transport de capsule de iodura de sodiu pentru terapie si diagnosticin termen de valabilitate la data deschiderii; inclusiv anexele
-Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN, pentru activitatea de manipulare capsule de iodura de sodiu pentru terapie si diagnostic in termen de valabilitate la data deschiderii. inclusiv anexele
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
vor participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP conform art.6 alin.(2) din HG 1660/2006 publicata in Monitorul Oficial Partea I nr.978/07.12.2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5946/08.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2010 11:00
Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC « PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46. 42, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*) DIN OUG 34/2006ACTUALIZAT 5ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala:  SOS.FUNDENI NR.252, SECTOR2 , ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  022328, Romania, Tel. 0212271150, Email:  [email protected], Fax:  0213183563, Adresa internet (URL):  www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2010 21:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer