Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare produse agroalimentare
Anunt de participare numarul 141869/07.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01151 Bucuresti
Adresa postala: Drumul Taberei, nr. 7B, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: Robert RUSU, Tel. +40 213195858/3163/2218, Email: [email protected], Fax: +40 213122725, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare produse agroalimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul U.M. 01151 Bucuresti, U.M. 02424 Sinaia, U.M. 02424 Predeal, U.M. 02424Olanesti si U.M. 02441 Mangalia.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 061, 326.39RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent - mai - decembrie 2013, al doilea contract subsecvent - ianuarie -aprilie 2014.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse agroalimentare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
15113000-3-Carne de porc (Rev.2)
15540000-5-Branzeturi (Rev.2)
15612150-7-Faina de patiserie (Rev.2)
15811200-8-Chifle (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate minime si maxime pentru acordul cadru si cele ale contractului subsecvent sunt specificate pentru fiecare lot in parte in anexa B.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 061, 326.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Maxim 2% din valoarea fara TVA a fiecarui lot. Termen limita de depunere: data si ora stabilite pentru depunerea ofertei.Echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data de 15.02.2013. Garantia pentru fiecare lot este prevazuta in Anexa B a prezentului anunt. Perioada de valabilitate: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Mod de constituire? sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari (conform Formular F7), in original; ? Ordin de plata sau fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor. Contul bancar in care se poate vira garantia este: RO05TREZ7005005XXX007252 deschis la A.T.C.P.M.Bucuresti; Potrivit art. 87, alin. 1, din H.G. nr. 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.? in masura in care ofertantul depune o contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia; autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conditiile art. 278/1 din OUG 34/2006. Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei. In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria I.M.M. conform Legii nr. 346/2004, acestia au dreptul de a constitui garantia de participare in cuantum de 50%din valoarea solicitata. Dovada constituirii garantiei de participare va fi postata in S.E.A.P. cu semnatura electronica pana la data limita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante. 5% din valoarea contractului subsecvent fara T.V.A. Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
Prezentarea de catre ofertantide documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de managemental calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2008 sau echivalent, pentru productia sau comercializarea produselor alimentare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cerinta obligatorie: Certificatul sau documentul echivalent in copie cu mentiunea `conform cu originalul`.Data limita de valabilitate a certificatului, a documentelor, va fi mai mare sau cel putin egala cu data de deschidere a ofertelor.- Candidatii straini care nu au sediul in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national ori international, recunoscut de o tara membra UE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul unitar/lot;Limitele valorilor minime pana la care pretul poate fi imbunatatit: nu exista limite;Informatii care vor fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice: Licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta ? DAOfertantii pot vedea cea mai buna oferta ? DALicitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului ? DAOfertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie - NUData initierii etapei de licitatie electronice: 2(doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei;Numarul de runde organizate: 1 (una).La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP, cf. art.6 alin 2 din HG nr.1660/2006 si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art.165 alin 2 din OuG 34/2006 cu modif. sicomplet. ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Modul de desfasurare al licitatiei electronice. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice, asa cum prevede art.169 alin 2 din OuG 34/2006, cu modif. si comlet. ulterioare. In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica pretul unitar/lot in cadrul fazei de licitatie electronica, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta, anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP ;2. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe unul din locurile 1, 2 sau 3 au preturi egale, rezultate in urma licitatiei electronice, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara imbunatatita (pret unitar cu 2 zecimale/lot), incarcata electronic in SEAP. In cazul egalitatii preturilor pentru locurile 2 si 3, ofertantii nu pot imbunatati pretul decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul economic clasat pe locul anterior. Daca in urma reofertarilor ofertantii nu pot fi departajati, devin incidente prevederile art. 209 alin.(1) lit.c) din ordonanta de urgenta, fiind imposibila incheierea contractului.3. Plata se va efectua prin ordin de plata in termen de max. 60 zile de la inregistrarea facturii fiscale la autoritatea contractanta, numai in conturi deschise la Trezoreria Statului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01151 Bucuresti
Adresa postala: Str. Drumul Taberei nr. 7B, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel. +40 213195858-2218, Email: [email protected], Fax: +40 213122725
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2013 14:05