Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare produse alimentare


Anunt de participare numarul 132554/05.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 7B, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN RADUSLAV, Tel. +40 213195858-3163, Email: [email protected], Fax: +40 213101565, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul U.M. 02574 Bucuresti (str. Izvor nr. 110, sect. 5, Bucuresti), U.M. 02424 Sinaia (str. Cazarmii nr. 1, jud. Prahova), U.M. 02424 Predeal-Forban (str. Mihai Eminescu nr. 31-35, jud. Brasov), U.M. 02441 Mangalia (str. Portului nr. 13, jud. Constanta) si U.M. 02424 Olanesti (str. Carol Davila nr. 32, oras Baile Olanesti, jud. Valcea).
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: 373, 630RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Data estimativa a incheierii primului contract subsecvent 5 zile de la semnarea acordului cadru, al 2 lea contract subsecvent 01.01.2013, al 3 lea contract subsecvent 01.01.2014.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare amelioratori pentru preparate culinare, foi de dafin, orez decorticat, oua de gaina cat.A clasa L, piper negru boabe, sare de lamaie si sare extra fina in cantitatile mentionate in fisa de date a achizitiei atasata prezentului anunt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03142500-3 - Oua (Rev.2)
15611000-4-Orez decorticat (Rev.2)
15871270-7-Amestecuri de condimente (Rev.2)
15872100-2-Piper (Rev.2)
15872400-5-Sare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amelioratori pentru preparate culinare in cantitate maxima estimata 4970 kg.
Foi de dafin in cantitate maxima estimata 60 kg
Orez decorticat in cantitate maxima estimata 13125 kg
Oua de gaina cat.A clasa L in cantitate maxima estimata 626500 buc.
Piper negru boabe in cantitate maxima estimata 155 kg.
Sare de lamaie in cantitate maxima estimata 310 kg.
Sare extra fina in cantitate maxima estimata 3550 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 373, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum total de 4160 lei, (pentru fiecare lot vezi anexa B), garantie de buna executie 5% fara TVA din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, subventii si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
a) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului V.2.A. din Sectiunea a III-a Formulare si modele din cadrul documentatiei de atribuire, completat, semnat, datat si parafat de reprezentantul legal.b) Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.
Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului V.1.B. din Sectiunea a III-a Formulare si modele din cadrul documentatiei de atribuire, completat, semnat, datat si parafat de reprezentantul legal.
c) Declaratie privind informatiile generale
Cerinta obligatorie: Prezentare Formular V.1.C.d) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.
Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici ale caror oferte vor fi declarate castigatoare sa prezinte originalul certificatului constatator emis de ORC (pentru confruntare cu cel prezentat pentru calificare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare de mostre.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: - Depunerea la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, a unei mostre (esantion) din produsul (lotul) ofertat, dupa cum urmeaza: - Amelioratori pentru preparate culinare, sare extra fina ? minim 300 gr.- Foi de dafin, piper negru boabe, sare de lamaie ? minim 100 gr.- Orez decorticat ? minim 1000 gr.- Oua de gaina ? minim 30 bucati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2012 11:00
Locul: Unitatea Militara 02574, str. Drumul Taberei, nr. 7B, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantului are dreptul de a participa la sedinta de deschidere, daca prezinta, in acest sens, o imputernicire scrisa, semnata de persoanele competente(Formularul 3).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de sesizare a CNSC: 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 02574 Bucuresti - Compartimentul Achizitii Materiale Comune
Adresa postala: Str. Drumul Taberei, nr. 7B, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061353, Romania, Tel. +40 0213195858-3163, Email: [email protected], Fax: +40 0213101565, Adresa internet (URL): www.defense.ro/logistic
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2012 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer