Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare produse alimentare
Anunt de participare numarul 148118/22.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR 7B, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN RADUSLAV, Tel. +40 213195858-3163, Email: [email protected], Fax: +40 213101565, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.02574 Bucuresti-Str.Izvor nr.110, sector 5? C.M.Olanesti?Str.Carol Davila nr.32, Valcea? U.M.02441 Mangalia?Str.Gala Gallaction nr.8-10-12, Constanta
?U.M.02424Sinaia?Str.Cazarmii
nr.1, Prahova.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 116, 940.55RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui anual (2014, 2015, 2016)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15831200-4 - Zahar alb (Rev.2)
03221210-1-Fasole (Rev.2)
15331420-7-Tomate in conserva (Rev.2)
15411200-4-Ulei pentru gatit (Rev.2)
15412200-1-Grasimi vegetale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate minime si maxime pentru acordul cadru si cele ale contractului subsecvent sunt specificate pentru fiecare lot in parte in ANEXA B.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 116, 940.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Max 2% din val. fara TVA a fiecarui lot. Termen limita de depunere: data si ora stabilite pentru depunerea ofertei. Dovada const. garant. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor. Echivalenta garantiei de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa valoarea corespunzatoare si numarul fiecarui lot pentru care se constituie garantia. Garantia pentru fiecare lot este prevazuta in Anexa B a prezentului anunt.Per. de valab: cel putin 90 zile de la data lim. de dep. a ofertei. Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari; Contul de virament garantie: RO68TREZ7005005XXX000201 deschis la A.T.C.P.M.Bucuresti; Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006 si art. 278^1 lit b) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei. In cazul in care op. ec. se incadreaza in categoria I.M.M. conf Legii nr. 346/2004, acestia au dreptul de a const. garantia de particip in cuantum de 50% din valoarea solicitata (se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM). 5% din valoarea contractului subsecvent fara T.V.A. Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 6: Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si taxe locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de
depunere a ofertelor. Modalitatea de indeplinire: prezentarea certificatului fiscal in original/copie lizibila cu mentiunea `conform cu originalul`.
Neindeplinirea obligatiilor de plata impozitelor, taxelor si altor venituri ale bugetului local atrage dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 7: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de indeplinire: prezentarea certificatului de atestare fiscala in original/copie lizibila cu mentiunea `conform cu originalul`. Neindeplinirea obligatiilor de plata impozitelor si asigurarilor sociale catre bugetele componente ale bugetului general
consolidat atrage dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
*Observatie: Nu vor fi considerate datorii catre bugetele componente ale bugetului consolidat de stat, sumele pentru care se prezinta documente oficiale, emise de autoritatile competente, pentru acordarea de reesalonari, derogari, amanari sau inlesniri la plata. Cerinta nr. 1: Certificat Constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa contina informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa reiasa adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii comerciale.
Modalitatea de indeplinire: prezentarea certificatului constatator in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.
Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici ale caror oferte vor fi declarate castigatoare sa prezinte originalul certificatului constatator emis de O.R.C. (pentru confruntare cu cel prezentat pentru calificare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica).Persoane juridice/fizice straine:
Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificatul sau documentul din care sa rezulte faptul ca ofertantul are
implementat si mentine la data limita de depunere a ofertelor un sistem de
management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-
9001:2008 sau echivalent, prezentat in copie cu mentiunea `conform cu originalul`.2. Certificatul sau documentul din care sa rezulte faptul ca ofertantul are
implementat si mentine la data limita de depunere a ofertelor un sistem de
management al sigurantei alimentului conform cu standardul ISO 22000:2005 sau echivalent prezentat in copie cu mentiunea `conform cu originalul`.- Candidatii straini care nu au sediul in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national ori international, recunoscut de o tara membra UE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prezentarea de catre ofertanti de documente din care sa rezulte faptul ca la data limita de depunere a ofertei ofertantulare implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru productia sau comercializarea produselor carefac obiectul prezentei achizitii.2. Prezentarea de catre ofertanti de documente din care sa rezulte faptul ca la data limita de depunere a ofertei ofertantulare implementat si mentine un sistem de management al sigurantei alimentului conform cu standardul ISO 22000:2005 sau echivalent pentru productia saucomercializarea produselor care fac obiectul prezentei achizitii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2014 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2014 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR 7B, SECTOR 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite din partea participantilor la procedura.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Alte informatii referitoare la atribuirea acordului cadru: Autoritatea contractanta nu doreste sa limiteze numarul de operatori economici cu care se va incheia acordul cadru. In urma aplicarii procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va incheia acordul cadru cu toti operatoriieconomici participanti la procedura care au oferte admisibile.Avand in vedere faptul ca subsecventele se vor atribui prin reluarea competitiei in Sistemul Electronic de Achizitii Publice, cu participarea tuturor semnatarilor acordului cadru, nu este necesara departajarea operatorilor economici care au preturi egale prin solicitarea de noi oferte.Elementul ce face obiectul reofertarii este pretul unitar/lot(produs).Plata se va efectua prin ordin de plata in termen de max. 30 zile de la inregistrarea facturii fiscale la autoritatea contractanta, numai in conturi deschise la Trezoreria Statului.Detalii privind subcontractantii> Ofertantii au obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, prin prezentarea unei declaratii in acest sens.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02574 Bucuresti
Adresa postala: Str. Drumul Taberei nr. 7B, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel. +40 213195858/2218/3163, Email: [email protected], Fax: +40 213101565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2013 12:34