Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare produse alimentare


Anunt de intentie numarul 11525/26.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CANTINA DE AJUTOR SOCIAL SI PENSIUNE CLUJ - NAPOCA
Adresa postala: STRADA EMILE ZOLA NUMARUL 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400112, Romania, Punct(e) de contact: HOREA BILC, Tel.0264-595665, Email: [email protected], Fax: 0264-592794
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare produse alimentare
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Emile Zola nr. 5, 400112, Cluj-Napoca
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 1, 000, 000EUR
Furnizare produse alimentare
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15112000-6 - Carne de pasare (Rev.1)
01100000-8-Produse agricole, produse horticole si de gradina pentru comercializare (Rev.1)
15113000-3-Carne de porc (Rev.1)
15130000-8-Produse din carne (Rev.1)
15500000-3-Produse lactate (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.06.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
In cadrul fiecarui CPV exista mai multe produse.In total sunt 20 de CPV cu un total de 216 produse. Detalierea lor se va face in fisa de date a achizitiei.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.gnm.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.protectiamuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2008 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer