Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare produse, alimente: cartofi, fasole boabe, branza telemea de vaca, conserve in apa


Anunt de participare numarul 148931/20.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul Bucuresti Rahova
Adresa postala: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051527, Romania, Punct(e) de contact: Paul Danciu, Tel. +40 214200810, Email: [email protected], Fax: +40 214203173, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare produse, alimente: cartofi, fasole boabe, branza telemea de vaca, conserve in apa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Bucuresti Rahova, sos Alexandriei, nr. 154, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 5 luni
Valoarea estimata fara TVA: 558, 095RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia 2 (doua) contracte subsecvente din februarie 2014 pana in data de 30.06.2014. contract subsecvent nr 1 (din februarie 2014 pana in 31.03.2014) si contract subsecvent nr. 2 (din 01.04.2014 pana la 30.06.2014).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acor-cadru cu un singur operator economic pentru 5 luni in vederea achzitiei urmatoarelor loturi de produse alimentare:
Nr. crt Denumire articol/lot UMCantitate minimaCantitate maxima
1 lot 1 - Cartofi toamna Kg138.000166.520
2 lot 2 - Fasole boabe Kg17.14520.688
3 lot 3 ? Branza telemea de vaca Kg1.20010.826
4 lot 4-Conserve in apa-ghiveci de legume Kg 5.0006.385
5 lot 5 - Conserve in apa, fasole pastai Kg 6.0007.500
6 lot 6 - Conserve in apa, mazare boabe Kg 6.0007.500
Contractul subsecvent cu valoarea cea mai mare (375025.8 lei, fara t.v.a.) si cantitatile minime si maxime pentru un contract subsecvent: contractul subsecvent nr. 2, defalcata pe loturi dupa cum urmeaza: Denumire lot produsUMCantitate minimaCantitate maxima
lot 1 - Cartofi toamnakg82, 000.099, 910.0
lot 2 - Fasole boabekg10, 000.012, 413.0
lot 3 - Branza telemea de vaca kg720.08, 661.0
lot 4 - Conserve in apa, ghiveci de legume kg3, 000.05, 108.0
lot 5 - Conserve in apa, fasole pastai kg3, 600.06, 000.0
lot 6 - Conserve in apa, mazare boabe kg3, 600.06, 000.0
Calendarul de incheiere a contractelor subsecvente: ContractSubsecventData estimata a incheierii contractului Perioada de derulareContract subsecvent nr. 1 02.201402.2014 - 31.03.2014Contract subsecvent nr. 2 31.03.201401.04.-30.06.2014
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
03221210-1-Fasole (Rev.2)
15331400-1-Legume in conserva si/sau la cutie (Rev.2)
15542000-9-Branza proaspata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord-cadru pentru furnizarea de alimente incheiat cu un singur operator economic pentru perioada februarie 2014-30.06.2014:
Nr. lot/produsUMCantitate totalaminimmaxim
lot 1 - Cartofi toamna kg138, 000.0166, 520.0
lot 2 - Fasole boabekg17, 145.020, 688.0
lot 3 - Branza telemea de vaca kg1, 200.010, 826.0
lot 4-Conserve in apa-ghiveci de legume kg 5, 000.06, 385.0
lot 5 - Conserve in apa, fasole pastai kg6, 000.07, 500.0
lot 6 - Conserve in apa, mazare boabekg6, 000.07, 500.0
Valoarea estimata fara TVA: 558, 095RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va depune de catre operatori economici participanti care prezinta oferta in cuantum de 11161.90 lei, defalcata pe loturi dupa cum urmeaza: - pentru lot 1 - Cartofi toamna ? 4662.56 lei- pentru lot 2 - Fasole boabe ? 2482.56 lei, - pentru lot 3 ? Branza telemea de vaca ? 2814.76 lei, - pentru lot 4 - Conserve in apa, ghiveci de legume ? 332.02 lei, - pentru lot 5 - Conserve in apa, fasole pastai ? 480 lei, - pentru lot 6 - Conserve in apa, mazare boabe ? 390 lei.- perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 30 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor;
- modalitaea de constituire: conform prevederilor art. 86, alin (1) din din H.G. nr. 925/2006;
- in cazul platii prin ordin de plata, se vor plati sumele aferente in contul RO89TREZ7055005XXX000192, deschis la trezoreria sector 5 (CUI: 9941693), - in cazul operatorul economic doreste constituire garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea , ,Documente si Formulare, , - in original- garantia de participare se va posta, in mod obligatoriu, in copie, in SEAP, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata, in original, la sediul unitatii achizitoare de catre toti operatori economici participanti pana la data de depunere a ofertelor specificata in anuntul de participare.- Garantia de participare se poate depune si in alta moneda decat lei. In acest caz echivalenta lei/alta valuta se va face la data de referinta ? 27.01.2014 (la cursul BNR valabil in data de 27.01.2014).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor depune urmatoarele documente in original:
a. Declaratie privind eligibilitatea, se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul ? anexa 2a: i. Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura de licitatie publica deschisa orice ofertant care care in ultimi 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani - cerinta minima de calificare; se va completa anexa 2a din sectiunea IV;
b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul ? anexa 2b,
c. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din oug 34/2006 ? anexa 2b.1. ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator: c.1. persoanele din autoritatea contractanta implicate in organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire si persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentur procedura de atribuire sunt: Darie Denis Alexandru, Cinghinau Gheorghita, Stochita Andreea, Badea Mihaela, Danciu Paul, Dragan Tudorel, Geaboc Bogdan, Milasan Dorina, Flaugiu Georgeta si Suceveanu Teodora.
d. certificate de participare la licitatie deschisa cu oferta independenta ? anexa 2c. Se vor depune urmatoarele documente in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?:
a. Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate?in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
b. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2014 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.02.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Deoarece acordul-cadru se incheie cu un singur operator economic, fara reofertarea propunerifinanciare, pentru fiecare lot de produse in parte, in cazul in care, ofertele clasate pe primul loc au valori egale (preturi egale), autoritatea contractanta va solicita, operatorilor economici, prin intermediul SEAP si prinadresa scrisa, incarcarea de documente care sa contina noile preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul juridic al Penitenciarului Bucuresti Rahova
Adresa postala: sos. Alexandria, nr. 154, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051543, Romania, Tel. +40 214200810, Email: [email protected], Fax: +40 214203173
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2014 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer