Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare produse de cofetarie
Anunt de participare numarul 132557/05.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 7B, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN RADUSLAV, Tel. +40 213195858-3163, Email: [email protected], Fax: +40 213101565, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare produse de cofetarie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul U.M. 02574 Bucuresti (str. Izvor nr. 110, sect. 5, Bucuresti) si Laboratorul de Cofetarie ( Al. Haiducului nr. 3, sector 6, Bucuresti)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: 379, 375RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Data estimativa a incheierii primului contract subsecvent: 5 zile de la semnarea acordului-cadru, al 2 lea contract subsecvent 01.01.2013, al 3 lea contract subsecvent 01.01.2014
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare produse de cofetarie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15612150-7 - Faina de patiserie (Rev.2)
15332100-5-Fructe transformate (Rev.2)
15333000-1-Produse vegetale secundare (Rev.2)
15841000-5-Cacao (Rev.2)
15872200-3-Mirodenii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Faina pentru patiserie-cantitate maxima estimata 50000 kg, Capsuni congelate- cantitate maxima estimata 250 kg, Visine congelate-cantitate maxima estimata 250 kg, Fructe de padure congelate-cantitate maxima estimata 100 kg, Zmeura congelata-cantitate maxima estimata 250 kg, Cirese confiate-cantitate maxima estimata 120 kg, Stafide-cantitate maxima estimata 1200 kg, Esente alimentare concentrate-cantitate maxima estimata 350 l, Gelatina-cantitate maxima estimata 500 kg, Rahat simplu de fructe-cantitate maxima estimata 750 kg, Scortisoara pudra-cantitate maxima estimata 10 kg, Jeleu-cantitate maxima estimata 600 kg, Cacao pudra-cantitate maxima estimata 625 kg, Bilute argintii nr.1 pentru decor-cantitate maxima estimata 25 kg, Coji de tarta mici pentru decor-cantitate maxima estimata 50 kg, Frisca vegetala semipreparata-cantitate maxima estimata 15000 l.
Valoarea estimata fara TVA: 379, 375RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum total de 3817 lei, (pentru fiecare lot vezi anexa B), garantie de buna executie 5% fara TVA din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, subventii si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
2.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.
3.Declaratie privind informatiile generale
Cerinta obligatorie: Prezentare Formular V.1.C.4.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta
Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici ale caror oferte vor fi declarate castigatoare sa prezinte originalul certificatului constatator emis de ORC (pentru confruntare cu cel prezentat pentru calificare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare de mostre.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Depunerea la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, a unei mostre (esantion) din produsul (lotul) ofertat, dupa cum urmeaza: - Esente alimentare concentrate - min. 100gr.- Faina pentru patiserie, gelatina, frisca vegetala semipreparata, capsuni congelate, visine congelate, fructe de padure congelate, zmeura congelata, coji tarta mici ? min. 500 gr.- Rahat simplu de fructe, jeleu, bilute argintii nr. 1, cirese confiate, stafide ? min. 250 gr.- Cacao pudra, scortisoara pudra ? min. 150 gr.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2012 11:00
Locul: Unitatea Militara 02574, str. Drumul Taberei, nr. 7B, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantului are dreptul de a participa la sedinta de deschidere, daca prezinta, in acest sens, o imputernicire scrisa, semnata de persoanele competente (Formularul 3).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02574 Bucuresti - Compartimentul Achizitii Materiale Comune
Adresa postala: Str. Drumul Taberei, nr. 7B, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel. +40 213195858-3163, Email: [email protected], Fax: +40 213101565, Adresa internet (URL): www.defense.ro/logistic
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2012 13:05