Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare produse de panificatie -respectiv cornuri - pentru prescolarii si scolarii din unitatile de invatamant de pe raza Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti pentru anii scolari 2012-2013 si 2013-2014
Anunt de participare numarul 137824/01.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Radu Neg, Tel. +40 0212524446, In atentia: Dlui Radu Neg, Email: [email protected], Fax: +40 0212524446, Adresa internet (URL): www.ps2.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare produse de panificatie -respectiv cornuri - pentru prescolarii si scolarii din unitatile de invatamant de pe raza Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti pentru anii scolari 2012-2013 si 2013-2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: unitatile scolare de pe raza Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 367, 482.32RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru de furnizare cu minim 3 operatori economici in vederea furnizarii de produse de panificatie, respectiv cornuripentru prescolarii si scolarii din Sectorul 2 al Municipiului Buc.Cant. minima pt un contract subsecvent este de 1 portie, cea maxima 32618 portii.Cant. min pt acordul cadru este de 32618 portii, iar cea max este de 11.612.008 portii
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare produse de panificatie, respectiv cornuri pentru prescolarii si scolarii din unitatile de invatamant de pe raza Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti pentru anii scolari 2012-2013 si 2013-2014In baza acordului cadru autoritatea contractanta va incheiea contracte subsecvente.Pentru fiecare contract subsecvent se va organiza o licitatie electronica.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.La fiecare licitatie electronica vor fi invitati operatorii economici semnatari ai acordului cadru si a caror oferte au fost declarate admisibile de catre comisia de evaluare.Primul contract subsecvent va fi atribuit operatorului economic care s-a clasat pe primul loc in cadrul licitatiei electronice.Urmatoarele contracte subsecvente se vor atribui prin reluarea competitie intre operatorii economici semnatari ai acordului cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru de furnizare produse de panificatie, respectiv cornuri pentru prescolarii si scolarii din unitatile de invatamant de pe raza Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti pentru anii scolari 2012-2013 si 2013-2014.Cantitatea toala maxima de produse care se va atribui pentru cei 2 ani scolari va fi de maxim 11.612.008, 00 produse de panificatie, respectiv cornuri.
Cantitatea minima
Valoarea estimata fara TVA: 3, 367, 482.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006) - completare Formular nr. 1II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34/2006 - completare Formular 2III. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tipemis de organismele competente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.2. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul generalconsolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular emis de organismele competentedin care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine a contributiilorcatre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)IV. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -completare Formular nr. 3Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Primar ?Neculai OntanuDirector Executiv Directia Economica ? Ion MarinDirector Executiv-Directia Juridica - Elena NitaSef Serviciu Buget Local CFP - Daira VintilaSef Serviciu Directia Juridica - Monica MunteanuSef Serviciu SLCAAE - Victorita BoceaDirector General DGAPI - Mihail GeanguConsilier SLCAAE - Georgeta VizireanuConsilier Buget Local CFP - Lenuta RipaConsilier SLCAAE - Radu NegV. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formularul 4 Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitateapersoana juridica, valabil la data deschiderii ofertelor - eliberat cu pana la 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Dincertificatul constatator prezentat trebuie sa rezulteca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice .Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale dintara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.- Autorizatia de functionare eliberata de organismul dereglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie in limba romana si legalizatelegalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii generale privind situatia economica si financiara a operatorului economic in ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Operatorul economic trebuie sa prezinte o lista a principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa Formularul 6 din documentatia de atribuire Nota: Indeplinirea cerintei se poate demonstra si prin sustinerea acordata de o alta persoana(inclusiv de un eventual subcontractant-caz in care acesta va avea si calitate de tert sustinator)conform prevederilor legale.
Cerinta nr. 2 Prezentarea cel putin a unui document / contract / proces verbal de receptie sau a unui numar de maxim 3 documente/contracte/ procese verbale de receptie care sa confirme furnizarea de produse similare in cuentum de 1683741, 16 lei (fara TVA).Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 1683741, 16 lei.Pentru cel putin 1 sau maxim 3 contracte mentionate in Formularul 6 se vor atasa documentele suport (parti relevante din contracte, recomandari / certificari si alte documente care sa ateste furnizarea produselor. Recomandarile, certificarile vor fi emise si contrasemnate de catre o autoritate contractanta / client privat beneficiari ai produselor furnizate
Cerinta nr. 3 Operatorul economic trebuie sa prezinte o lista cu echipamentele tehnice, utilaje si instalatii de care dispune (proprietate, inchiriere, etc) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Declaratie privind lista cu echipamentele tehnice, utilaje si instalatii de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii corespunzatoare a contractului, cu mentiunea ca operatorul economic va completa Formularul 7 din documentatia de atribuire
Cerinta nr. 4 In vederea asigurarii bazei materiale se va face dovada ca dispune (proprietate, inchiriere ) de cel putin 10 mijloace de transport. Pentru mijloacele de transport se vor prezenta autorizatii / documente de inregistrare emise de catre Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor din care sa rezulte ca indeplinesc conditiie impuse de legislatia in vigoare privind transportul produselor de panificatieDocumente din care sa rezulte ca operatorul economic dispune de mijloace de transport precum si documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte ca acestea indeplinesc cerintele privind transportul produselor de panificatie.
Cerinta nr. 5In conformitate cu prevederile art. 6 din OUG nr. 97/2001 cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca fabricarea, depozitarea si transportul alimentelor se fac cu respectarea normelor tehnologice, igienico-sanitare si sanitare veterinare, care sa asigure indeplinirea cerintelor de sanatate publica, de igiena alimentara si de calitate a alimentelor.
Cerinta 6
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine personal de specialitate necesar pentru indeplinirea in bune conditii a contractului subsecvent.
Conform art. 7 din OUG 97/2001, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca fabricarea, depozitarea, transportul si comercializarea alimentelor se vor face numai de catre persoanele care indeplinesc conditiile de sanatate stabilite prin ordin al ministrului sanatatii publice si care, pentru operatiunile pe care le executa, intrunesc calificarea necesara si detin cunostinte suficiente in domeniul sanatatii publice, al igienei alimentelor sau igienei muncii, atestate conform reglementarilor legale in vigoare.Se va completa Formularul 8 cu efectivul mediu al personalului de conducere precum si personalului de executie care vor participa la indeplinirea contractului. Pentru cadrele de conducere si personalul de executie se vor prezenta si CV-uri. Se vor prezenta documente din care sa rezulte ca personalul de executie detine
Cerinta 6 (continuare )
cunostiinte de igiena alimentelor, confirmate prin certificate de absolvire conform Ordinului 1225/2003.
Cerinta 7
Operatorul economic va trebui sa faca dovada capacitatii tehnice de a livra / produce produse similare celor care fac obiectul achizitie in cauza. La deschiderea ofertelor, operatorul economic va prezenta o mostra a produsului ofertata insotita de buletinul de analiza microbiologica eliberat de Autoritatea de Sanatate Publica Teritoriala. Neprezentarea mostrei insotita de catre buletinul de analiza microbilogica aferent acesteia (eliberat de Autoritatea de Sanatate Publica Teritoriala ) la sedinta de deschidere a oferteor va duce la descalificarea ofertantului.
Cerinta nr. 1 Implementarea Standardului de Management al Calitatii cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei. La licitatia electronica vor fi invitati ofertantii care au depus oferte admisibile si care au semnat acordul cadru de furnizare cu a.c. Numarul de ofertanti cu care se va semna acordul cadru este mimim 3. Daca ofertantul nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica pretul, la stabilirea clasamentului final se va lua in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura faza. Daca dupa licitatia electronica, doua sau mai multe oferte contin acelasi pret(cel mai mic, a.c.va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Ofertantul cu pretul cel mai scazut are obligatia de a depune in original la sediul a.c. in termen de 3 zile, oferta refacuta la valoarea licitata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2012 11:00
Locul: sediul administrativ al Primariei Sectorului 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici si observatorii desemnati UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Elementul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei. La licitatia electronica vor fi invitati ofertantii care au depus oferte admisibile si care au semnat acordul cadru de furnizare cu a.c. Numarul de ofertanti cu care se va semna acordul cadru este mimim 3. Daca ofertantul nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica pretul, la stabilirea clasamentului final se va lua in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura faza. Daca dupa licitatia electronica, doua sau mai multe oferte contin acelasi pret(cel mai mic, a.c.va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Ofertantul cu pretul cel mai scazut are obligatia de a depune in original la sediul a.c. in termen de 3 zile, oferta refacuta la valoarea licitata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr. 11-13, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel. +40 0212096000/116, Email: [email protected], Fax: +40 0212096000, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2012 11:24