Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare produse din carne
Anunt de participare numarul 71557/04.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CANTINA DE AJUTOR SOCIAL SI PENSIUNE CLUJ - NAPOCA
Adresa postala: str. Emile Zola, nr. 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400112, Romania, Punct(e) de contact: HOREA BILC, Tel.0264-595665, Email: [email protected], Fax: 0264-592794
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare produse din carne
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cantina de ajutor social si pensiune, Cluj - Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 120, 000 si 175, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salamuri, carnati, mezeluri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15130000-8 - Produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse din carne asa cum sunt definite in caietul de sarcini anexat prezentului anunt de participare
Valoarea estimata fara TVA: intre 120, 000 si 175, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare conform fisei de date achizitie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea - Formular A; Declaratia privind calitatea de participant - Formular 12C; Fisa de informatii generale - Formular C; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 - certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 - Formular BB, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat; Certificat de inregistrare de la Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico - financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente la data de 30.06.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a unui ofertant/candidat se apreciaza in functie de experienta, aptitudinile, eficienta si eficacitatea acestuia, rezultate in urma analizarii informatiilor prezentate pe parcursul procedurii de atribuire conform art.187/OUG.34
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani - Formular C1, minim 3 recomandari de la institutii publice cu calificative foarte bine si bine si de la clienti privati, Autorizatia sanitara de functionare, Certificat de conformitate produs, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - Formular D, Formularul privind informatiile generale - Formular C, Autorizare pentru livrarea produselor ofertate in cazul in care ofertantul nu este si producator - Formular E, Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comnuna - Formular F, Autorizare HACCP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
AC1-2009/15130000-8
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S21-029825 din 31.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2009 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2009 09:00
Locul: Cantina de ajutor social si pensiune,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de licitatie si reprezentantii imputerniciti ai autoritatii contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. P-ta Stefan cel Mare, ,Localitatea: Cluj - Napoca, ,Cod postal: 48536, Romania, Tel.0264/504313, Email: [email protected], Fax: 0264/504313, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Cantina de ajutor social si pensiune
Adresa postala: str. Emile Zola, nr.5, Localitatea: Cluj - Napoca, Cod postal: 400112, Romania, Tel.0264/595665, Email: [email protected], Fax: 0264/595665
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2009 12:51