Licitatie Publica - acord cadru de furnizare produse farmaceutice
Anunt de participare numarul 148959/23.01.2014
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA CURSARU, Tel. +401 0244533004, Email: [email protected], Fax: +401 0244533004, Adresa internet (URL): www.sjup.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
Altele: sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de furnizare produse farmaceutice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare : Farmacia nr. 176- str. Gageni , nr. 100 ; Farmacia nr. 115 ? str. Buna Vestire , nr. 3 ;Farmacia nr. 105 ? str. Romana si Farmacia nr. 113? str. Oborului .
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 15, 718, 628.7RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Periodicitate/frecventa estimata pentru incheiere contracte subsecvente: minim la 1 luna ? maxim la 6 luni si in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru de furnizare si contractele subsecvente de furnizare se vor semna de catre operatorul economic la sediul autoritatii contractante din Ploiesti , str.Gageni , nr.100 ? Serviciul Achizitii , la data si ora stabilite de catre aceasta .
Acordul cadru va inceta de de plin drept fara interventia instantei de judecata si fara efectuarea vreunei formalitati , la data organizarii de catre Ministerul Sanatatii a achizitiei centralizate , in conformitate cu prtevederile Ordinului 1292 /2012 privind aprobarea Normelor metodologice pentru achizitia publica centralizata , la nivel national , de medicamente , materiale sanitare , echipamente medicale , echipamente de protectie , servicii , combustibili si lubrifianti pentru parcul auto .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime pe intreaga perioada a acordului cadru dar si cantitaileminime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent pe fiecare lot in parte sunt prezentate in Anexa B.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 718, 628.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta ;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constitutita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si /sau semnatura autorizata;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat , alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
MANAGER: DR.PUSCARIUFLORIN
DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: EC.FLOREA ION
DIRECTOR DE INGRIJIRI : AS.IFRIM MARILENA
PRESEDINTE: EC. ROTARU MARIAN
MEMBRII: AS. OPREA ELENA
AS. GOLOSNEANU CRISTINA
REZERVE :
AS. Petrescu Mariana
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG nr. 925/2006 . Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509 / 2011 .
Documentele intocmite de operatorul economic se vor depune in original , iar pentru documente emise de catre entitati specializate se va permite depunerea / prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele : original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul " . - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta, astfel incat informatiile cuprinse sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte:
- coduri CAEN, adresa actuala, obiectul de activitate al societatii, numele asociatilorSe va prezenta o copie semnata si stampilata conform cu originalul .
Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul eliberat de la Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie legalizata.
atribuire.
Oferta comuna depusa de catre doua sau mai multe IMM ?uri beneficiaza de reducerile prevazute de Legea nr. 346 / 2004 indiferent daca asocierea in ansamblu se incadreaza sau nu in categoria IMM .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezultecifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani ( 2011, 2012, 2013 )
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2014 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
IN cazul in care procedura de atribuire este online(fara etapa electronica)si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP , in vederea incarcarii electronice de catre operatoprii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termenele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34 / 2006 .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Gageni , nr. 100, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Tel. +401 0244530537, Fax: +401 0244530537
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2014 13:48