Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare produse lactate
Anunt de participare numarul 119913/23.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041902, Romania, Punct(e) de contact: Elena Faur, Tel. 021/334.90.69, Email: [email protected], Fax: 021/334.90.69, Adresa internet (URL): www.spital-obregia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare produse lactate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sos.Berceni nr.10, sector 4, Bucuresti, magazia de alimente
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 365, 620RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de disponibilitatile banesti existente cu aceasta destinatie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse lactate (cascaval, lapte praf, iaurt, branza de vaci, margarina)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cascaval cant min 12000kg-cant max 13200/Lapte praf cant min 31200kg-cant max 34300/iaurt cant min.360000 pah.150g-cant max 396000/Branza de vaci cant min.15600kg-cant max 17160/Margarina cant min 20400 cutie 500g-cant max 22440
Valoarea estimata fara TVA: 1, 365, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de participare constituita conf art 86 din HG 925/2006 in suma totala de 27310 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul atasat.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu modelul Formularul atasat.
Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor (certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale), valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, in original sau copie cf orig.Este respins ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.180, 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Certificat de cazier fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu a suferit nicio condamnare pentru o activitate pe care o desfasoara, valabil la data deschiderii in original sau copie cf orig
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta(Ordin ANRMAP nr.314/2010.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident)valabile la data deschiderii ofertelor ? original sau copie cf orig ? (tradudere autorizata in limba romana de traducator autorizat ? daca este cazul). Daca reies datorii de plata la bugetul local sau bugetul de stat, oferta va fi respinsa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a viitorului acord cadru. (fisa de informatii generale)Formular atasat.
Ultimul bilant contabil (30-06-2010), vizat si inregistrat de organele abilitate, in copie conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, livrari confirmate prin prezentarea a max.2 documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, cu valoare egala cu valoarea estimata stabilita de autoritatea contractanta.
Se va prezenta un certificat de incercare pentru produsele ofertate, de la un institut independent autorizat, valabil la data deschiderii, in copie conf.cu originalul.
Autorizatia de functionare ? copie conf cu originalul
Autorizatie de la producator pentru distribuitori, pentru produse lactate, prezentate si ofertate valabila in 2011 ? copie conf.cu originalul.
Licenta de fabricatie pentru producator pentru produse lactate prezentate si ofertate valabila in 2011, copie conf cu originalul
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice. Formular atasat.
In acest caz se vor prezenta obligatoriu si autorizarile sanitar-veterinare ale mijloacelor de transport si depozitului in care pastreaza alimentele ce fac obiectul prezentei proceduri. Se solicita min.2 (doua) mijloace de transport: 1 (unu) baza si 1 (unu) rezerva.Cel putin unul dintre cele doua mijloace de transport trebuie sa fie izoterma cu autorizatie sanitara de functionare.Autorizarile amintite se prezinta conform cu originalul.
Certificare HACCP / ISO 22000 sau echiv pentru producator si furnizor, demonstreaza faptul ca au implementate tehnicile si cerintele pentru o siguranta completa a alimentelor.
Au implementat si mentin un sistem de management al securitatii ocupationale conform cu cerintele standardului OHSAS 18001 sau echivalent, dovedind prin aceasta o imbunatatire continua a nivelului de control in privinta conformitatii cu legislatia in vigoare si totodata o atentie deosebita in ceea ce priveste prevenirea producerii de accidente si incidente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2011 12:00
Locul: amfiteatrul de la sediul autoritatii contractante sos.Berceni nr.10, sect 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii cu imputerniciri in acest sens plus copie act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax: 021-310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala: sos.Berceni nr.10, sect.4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Tel. 0213344266, Fax: 0213344993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2011 14:33