Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare produse lactate
Anunt de participare numarul 120875/07.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041902, Romania, Punct(e) de contact: Elena Faur, Tel. 021/334.90.69, Email: [email protected], Fax: 021/334.90.69, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare produse lactate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sos.Berceni nr.10, sector 4, magazia de alimente
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 365, 620RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare produse lactate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cascaval cant min12000kg - cant max 13200/lapte prafcant min31200kg - cant max 34300/iaurtcant min 360000 pah 150g- cant max 396000/branza de vaci cant min 15600kg- cant max17160/margarina cant min 20400 cutie500g- cant max 22440
Valoarea estimata fara TVA: 1, 365, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARPARTICCONFART 86 hg925/2006.lot1=6600lei/lot2=8575lei/lot3=7920lei/lot4=2555lei/lot5=1660lei/Garantdebunaexecu in confo Art.90 din HG925/2006, in cuantumde 5% dinvalfaraTVA acontrsubsecv.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar pe propria raspund privi eligibi.Declara priv neincadr in prevede art. 181, Confirma privi plata taxel si impozi (certific emise de Direct Gen de Fina Publi si Consil Local), valabi la data sedint de deschide afere procedu, Certift de cazier fiscal din care sa reiasa ca ofertan nu a suferit nicio condamnare pentru o activitate pe care o desfasoara, valabil la data deschiderii in original sau copie cf origCERTIFI de partici la licitcu oferta independe(Ordin ANRMAP nr.314/2010)Certific constata privi indeplini obligat exigib de plata a impozit si tax catre buget de stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident)valabile la data deschiderii ofertelor ? origi sau copie cf orig ? (tradudere autorizata in limba romana de traducator autorizat ? daca este cazul). Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa nu ateste starea de faliment sau intrarea in insolventa, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin egala cu 682.810 lei, reprezentand valoarea celui mai mare contract subsecvent preconizat a fi incheiat in cadrul acordului cadru, suma compusa din 165.000lei/lot1, 214.375 lei/lot 2, 198.000 lei/lot 3, 63.921 lei/lot 4, 41.514 lei/lot 5, numerotare conf caiet de sarcini. (fisa de informatii generale)Formular atasat.
Ultimul bilant contabil (30-06-2010), vizat si inregistrat de organele abilitate, in copie conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, livrari confirmate prin prezentarea a max.2 doc emise sau contrasemne de o autorit ori de catre client benef, cu val cel putin egal cu 682.810 lei, repreze val celui mai mare contract subsecv preconiz a fi inchei in cadrul acordu cadru, suma compusa din 165.000lei/lot1, 214.375 lei/lot 2, 198.000 lei/lot3, 63.921 lei/lot4, 41.514 lei/lot 5, numer conf caiet de sarciniSe va prez un certif de incerc pt produs ofert, de la un institut independ autoriz, valabil la data deschiderii, in copie conf.cu originalul.
Autoriza de functi ? copie conf cu origi
Autoriza de la produc pt distrib, pt produse lactate, prezentate si ofertate valabila in 2011 ? copie conf.cu originalul.
Licenta de fabricatie pentru producator pentru produse lactate prezentate si ofertate valabila in 2011, copie conf cu originalul
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si personalul, min.7 persoane. Formular atasat.
In acest caz se vor prezenta obligatoriu si autorizarile sanitar-veterinare ale mijloacelor de transport si depozitului in care pastreaza alimentele ce fac obiectul prezentei proceduri. Se solicita min.2 (doua) mijloace de transport: 1 (unu) baza si 1 (unu) rezerva.Cel putin unul dintre cele doua mijloace de transport trebuie sa fie izoterma cu autorizatie sanitara de functionare.Autorizarile amintite se prezinta conform cu originalul.
Certificare HACCP / ISO 22000 sau echiv pentru producator si furnizor, demonstreaza faptul ca au implementate tehnicile si cerintele pentru o siguranta completa a alimentelor.
Producator si furnizor, au implementat si mentin un sistem de management al securitatii ocupationale conform cu cerintele standardului OHSAS 18001 sau echivalent, dovedind prin aceasta o imbunatatire continua a nivelului de control in privinta conformitatii cu legislatia in vigoare si totodata o atentie deosebita in ceea ce priveste prevenirea producerii de accidente si incidente.standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2011 12:00
Locul: amfiteatru de la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii cu imputerniciri in acest sens plus copie act identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR.sTAVROPOLEOS NR.6, SECT 3, Localitatea: bUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax: 021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: SOS.bERCENI NR.10, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041915, Romania, Tel. 021.3344266, Fax: 021.3344993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2011 16:16