Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE PETROLIERE CLU TIP III


Anunt de participare numarul 90316/05.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Arad
Adresa postala: str.Marasesti nr.18-20, Localitatea: Arad, Cod postal: 310032, Romania, Punct(e) de contact: I.J.P.F.Arad, Compartimentul Marketing-Achizitii Neamt Danut, Tel.0257/231103, int.26133, In atentia: Dragan Danut, Email: [email protected], Fax: 0257/256099, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
INSPECTORATUL JUDETEAN AL POLITIEI DE FRONTIERA ARAD, DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE GASESTE IN FISIER ATASAT ANUNTULUI DE PARTICIPARE PE SEAP(www.e-licitatie.ro)
Adresa postala: MARASESTI 18-20, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310032, Romania, Punct(e) de contact: I.J.P.F.Arad , Comp. Marketing-Achizitii, Neamt Danut, Tel.0257231103, int.26133, In atentia: Dragan Danut, Email: [email protected], Fax: 0257256099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE PETROLIERE CLU TIP III
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc de livrare: - S.P.F. Turnu , localitatea Turnu , judetul Arad.
S.P.F. Varsand , localitatea Varsand , judetul Arad .
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 17 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 253, 000 si 420, 283.61RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente va fi in functie de necesitati si in functie de fondurile alocate .Se estimeaza cate un contract subsecvent pe luna, in perioada decembrie 2009-mai 2010, respectiv octombrie 2010- aprilie 2011
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea produsului petrolier - CLU TIP III catre Sectoarele Politiei de Frontiera Turnu si Varsand , conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09000000-3 - Produse petroliere, combustibil, electricitate si alte surse de energie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima estimata a acordului cadru este de 100000 kg CLU TIP III , iar cantitatea maxima estimata este de 166120 kg CLU TIP III .
Cantitatea minima estimata pentruun contract subsecvent acordului cadru este de 12000kg CLU TIP III , iar cantitatea maxima estimata pentru un contract subsecvent este de 24000 kg CLU TIP III .
Valoarea estimata fara TVA: intre 253, 000 si 420, 283.61RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 4000 lei - scrisoare de garantie bancaraGarantie de buna executie 5% din pretul contractului subsecvent-scrisoare de garantie bancara , numerar la caseria unitatii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat .Ordin de plata prin contul deschis la Trezoreria Arad.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;
4.Atestate fiscale-prezentarea certificatului de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de statsi a certificatului privind taxele si impozitele locale, din care sa rezulte ca nu are datorii restante la momentul eliberarii, valabile la data deschiderii ofertelor (in original sau in copie legalizata);
5.Persoane juridice romane : a. Certificat constatator - eliberatde MinisterulJustitiei Oficiul Registrului Comertului, in original;b. Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul RegistruluiComertului, in copie legalizata
6.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa completeze formularul nr. 7 -Informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse -formularul nr. 8. Se vor prezenta minim trei recomandari din partea beneficiarilor, care sa contina referiri la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale
Se va completa formularul nr.6 cu experienta similara minim pentru 2 contracteDeclaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului formular nr.9 original;
Certificat de conformitate produs.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3 livrari de cantitati mai mari de 24 000 kgin ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica ca etapa finala a licitatiei deschise se desfasoara intr-o singura etapa conform punctului IV.3 din Fisa de date a achizitiei, in data de 27.11.2009, ora alocata de S.E.A.P.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2009 10:00
Locul: SEDIUL INSPECTORATULUI JUDETEAN AL POLITIEI DE FRONTIERA ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI AI OFERTANTILOR CARE TREBUIE SA POSEDE IMPUTERNICIRE LEGALA DIN PARTEA FIRMEI SI CARTEA DE IDENTITATE IN ORIGINAL SI COPIE .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Atribuirea acordului cadru se face dupa incheierea rundei de licitatie electronica .Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP in vederea desfasurarii licitatiei electronice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVRAPOLEOS, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: TEPES VODA NR.2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498721, Fax: 0256498092, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor H.G.R. nr. 925/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL JUDETEAN AL POLITIEI DE FRONTIERA ARAD
Adresa postala: STRADA MARASESTI NR. 18-20, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310032, Romania, Tel.0257231103, Email: [email protected], Fax: 0257256099
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2009 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer