Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare produse si montaj pentru sisteme de irigatii spatii verzi


Anunt de participare numarul 136848/23.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel. +40 212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212527977, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare produse si montaj pentru sisteme de irigatii spatii verzi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 269, 545 si 54, 250, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru se regasesc in caietul de sarcini;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de furnizare produse si instalare/montaj pentru sisteme de irigatii spatii verzi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43323000-3 - Echipament de irigare (Rev.2)
51500000-7-Servicii de instalare de echipamente si utilaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoare estimata totala fara TVA = 269.545 รท 54.250.600 lei
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent=13.562.650 lei fara TVAIn baza acordului-cadru, se vor incheia contracte subsecvente, in principiu la fiecare 12 luni. Contractul subsecvent se considera finalizat la epuizarea valorii sau la expirarea duratei acestuia.
Valoarea estimata fara TVA: intre 269, 545 si 54, 250, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar. de particip.200.000 lei-scrisoare de garantie bancara in ORIGINAL . Per.de valab. a gar. pt. particip. este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr.925/2006 cu modif.si complet.ulterioare-ordin de plata?vizat de banca in vederea decontarii, in contul autorit. contractante nr. RO53TREZ7025006XXX000200 deschis la Trez. Sect. 2. Viramentul bancar treb. confirmat de catre banca emitenta, pana la data desch. ofertelor.In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, aprob.cu modif.si complet. I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat gar. de particip., dovezile privind calitatea de I.M.M. 5% sau 2, 5%(pt IMM)din val.contractului subsecvent, fara TVA. Instr. de garantare emis in conditiile legii sau retineri sucesive.Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in baza graficului de livrare/montaj aprobat de Achizitor, pentru o perioada de minim 12 luni . Pt.gar. constituita prin retineri succesive, Furniz.are obligatia de a desch.un cont de garantie la dispozitia Achizit., la unitatile Trez.Statului corespunzatoare org.fiscale in a caror administrare se afla Furnizorul. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - Formularul nr. 1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - Formularul nr. 1Nota: Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani (art. 180 din OUG nr. 34/2006).-Cazier judiciar pentru administratorul/ administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza documentele din cadrul ofertei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si pentru administratorul/administratorii care a/au imputernicit aceasta persoana.-Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Prezentarea in original, , in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane si valabile la data deschiderii ofertelorDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr. 2.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea acordului cadru orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile mentionate la art. 181 din OUG nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Prezentarea in original, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: -Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat consolidat eliberat pentru ultima luna incheiata din punct de vedere al exercitiului financiar de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;
- Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de Primarii- Directia taxe si impozite locale.In cazul existentei sediilor secundare si punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru).Se pot prezenta in original, in copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr. 3 - Declaratie de propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.- Formular nr. 3.aDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile la art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul nr. 4.Persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire :
Cristian Lemnaru- Director General;
Cioaba Alexandru- Director General Adjunct;Buturca Mihai - Director Economic;Negru Daniela - Director Tehnic;Francu Mircea-Director Productie ;Lica Raducanu Elena - Sef Serviciu Achizitii Publice si Concesiuni;Guse Lucia ? Sef Serviciu Spatii Verzi, Sere si Urmarire Investitii ;Paraschiv Paraschiva- Inspector Specialitate Serviciul Achizitii Publice si Concesiuni;
Prepelita Daniela- Inspector Specialitate Serviciul Achizitii Publice si Concesiuni;
Ion Mirela- Inspector Specialitate Serviciul Achizitii Publice si Concesiuni;
Croitoru Nicolae- Inspector Specialitate Serviciul Achizitii Publice si Concesiuni;
Raduca Daniela - Referent Serviciul Achizitii Publice si Concesiuni;
Melcea Ioana ? Viza CFP;Albani Laura Maria ? Presedinte sedintaConsiliul Local al Sectorului 2 din data de 11.04.2012, sedinta in care s-a aprobatbugetul prin HCL Sector 2 nr.50/11.04.2012 . Se va atasa Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie certificata de ofertant ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, valabil la data deschiderii ofertei, din care sa rezulte datele cele mai importante, dupa cum urmeaza:
- denumirea operatorului economic si datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
- structura actionariatului;
- numele persoanelor imputernicite sa reprezinte operatorul economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Nota:
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Complet.: Form.nr.5?Inf.gen.b)Se vor prez.in copie bilanturile pe ultimii 3ani, si dovada dep. ac.la org.abilit.sau orice alte doc.contab. Copiile vor fi certif.?Conform cu originalul?, cu semnat.si stampila.Cifra medie de afaceri globala a ofertant.pe ultimii 3 anii treb.sa fie mai mare sau eg.cu 20000000lei(4482696 euro fara TVA, 1euro=4, 4616lei).Val.vor fi exprim in lei, la cursul/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv.Ofert.care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab.de catre Banca Nat.a tarii respective, in care s-a facut inreg.si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Nota: 1.Pt.a indeplini cer.min.de calif.ref.la val.cifrei de af., operat.ec. indif. cand a fost infiintat-trebuie sa prez.o cifra de af.medie la niv. solicit.de autorit. 2.Ofert. nerezid.vor prez.doc.simil cu datele contab.ale operat.ec., inclusiv cifra de af, insotite de dovada dep. la org.abilit.3 Doc in copie vor fi certif?Conf.cu orig?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Se va atasa: Form. nr.6? Decl.priv lista princip livr cu instalare/montaj de prod simil pt sist de irig sp verzi, in ultimii 3 ani, va contine val, perioade de livrare, benef.b)prez a unul sau mai multe contr, indeplinite si finaliz in ultimii 3 ani, care sa confirme livrarea si montajul de prod simil pt sist de irig sp verzi, a caror val sa fie de minim 13000000 lei fara TVA sau echiv 2913752 euro la cursul mediu anual comunicat de BNR/ BCE pt anul respectiv-prez a unul sau mai multe p.v. de receptie care sa confirme livrarea si instalarea de prod simil pt sist de irig sp verzi-prez a una sau mai multe recomand.c)Form 7? Fisa priv exper simil. Ofertantul va atasa: 1.Contr declarate pt doved cer obligat, in copie certif?Conform cu originalul?, cu semnat si stampila. 2.P-v de receptie, recomand, doc constat sau orice alte doc din partea benef.copie certif ?Conf cu orig?, cu semnat si stampila.Daca benef este client privat demonst prest de serv se realiz printr-o decl autentif la notar.
Form nr.16-Cer.min.- miniexcavator maxim 4 to - min 4 buc - masina sapat santuri transmisie manuala cu brat sapator cu lant ce permite saparea unui sant de latime 10 cm, adancime 35 cm, putere motor minim 5 CP, -min 10 buc-masina de sapat santuri transmisie hidraulica cu brat sapator cu lant ce permite saparea unui sant de latime 10 -15 cm la adancime de 60 cm, putere motor minim 18 CP - min 1 buc - miniincarcator frontal maxim 4 to - min 2 buc - autoutilitara cu platforma minim 3.5 to - min 10 buc - echipam.de sudura PE, PP, PEHD-min 1 buc- echipam. de sudura cap-cap pentru tevi PE, PVC, PEHD-min 1 buc-generator de curent-min 3 buc-compresoare pentru efectuarea testelor de presiune - min 2 buc Dovada detinerii in proprietate/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie. Se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare.Pt echip. obtinute prin contract de inchiriere/ leasing vor fi prez contr incheiate si depunerea unei declar de disponibilitate
Form 11 Declar priv efectivul mediu anual al personal angajat si al cadrelor de conducere, CV-uri, - Cerinta minima -1 responsabil cu sanatatea si securitatea in munca(SSM); -1 Specialist protectia mediului; - 2 Sudori in PEHD - 2 electricieni atestati ANRE tip IIB - 5 instalatori - 2 ingineri instalatii apa-canal - 1 inginer electrician atestat ANRE tip IIIB sau IVB -1 inginer mecanic ? automatizari; Certificarile/atestarile/ legitimatii/ diplome, in copie certif ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, declar care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipa ofertantutului propusa pentru executia contractului, prezentat in original.
Completare Formular 9 si 9a. Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantului in cazul in care se constata ca acesta nu are capacitatea tehnica si experienta necesara.
Completare Formular 10, 10a si 10 b- Asociati ? daca este cazul
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pt indeplinirea acordului cadru, si de o alta persoana, indiferent de nat rel juridice existente intre ofertant si pers respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prez unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu treb.sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire, cf preved art.180 si art 181cat si neincadr in prev. Art 69 ^1. Complet de catre sustinator : Form.nr.1, Form.nr.2, Form. nr. 4
Se va prezenta Certificat - ISO 9001 sau echivalent, cu obligatia ca certificatele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Se va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic.
In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod cumulativ.
Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Nota: In cazul in care operatorul economic nu are implementat sistemul de management al calitatii solicitat autoritatea contractanta accepta un document, emis de o firma de certificare, in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca operatorul economic sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.
Se va prezenta Certificat - ISO 14001 sau echivalent, cu obligatia ca certificatele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Se va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic.
In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod cumulativ.
Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Nota: In cazul in care operatorul economic nu are implementat sistemul de management al calitatii solicitat autoritatea contractanta accepta un document, emis de o firma de certificare, in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca operatorul economic sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1) Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile;2) Se reoferteaza numai pretul total ;3) Nr.de runde ale licitatiei electronice1;4) Daca ofertantul nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica oferta, ramane valabila oferta depusa initial; 5) Licitatia electronica va incepe la cel putin doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; 6) Durata unei runde: 1 (una) zi; 7) In termen de 48 de ore de la finalizarea licitatiei electronice, se va depune formularul de oferta aferent noii valori, insotit de o scrisoare de inaintare;8) In cazul in care vor fi doua de oferte egale, clasate pe primul loc , se va solicita reofertarea in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2012 10:00
Locul: ADP Sector 2, Sos. electronicii nr.44, sector 2, bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale se face in functie de pretul ofertei. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADP Sector2
Adresa postala: Sos.Electronicii, nr.44, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel. +40 212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer