Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE REACTIVI
Anunt de participare numarul 111128/09.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI
Adresa postala: CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910071, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA RODICA NEAGU, Tel. 0242-313834, Email: [email protected], Fax: 0242-313834, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE REACTIVI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, STR.EROILOR, NR.1-3
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE REACTIVI CONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT IN SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SUNT CELE PRECIZATE IN CAIETUL DE SARCINI ATASAT IN SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: 110, 776RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE = 2216 LEI. ( ESTE CALCULATA 2% DIN VALOAREA FIECARUI LOT).GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE 5 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE - FONDUL NATIONAL UNIC DE ASIGURARI SOCIALE DE SANATATE.PLATA - IN ORDINEA SCADENTEI, LA 60 DE ZILE DE LA DATA EMITERII FACTURII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
LEGALIZAREA FORMEI DE ASOCIERE INAINTE DE INCHEIEREA CONTRACTULUI.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea-2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Certificat eliberat D.G.F.P ? valabil la data deschiderii ofertelor-original sau copielegalizata.
4. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei?valabil la data deschiderii ofertelor-procedurii-original sau copie legalizata.
5. Certificat constatator emis de O.N.R.C.- valabil la data deschiderii ofertelor, prezentat conform prevederilor legale6. Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.-copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
7. Fisa Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8.Declaratie de conformitate pentru fiecare produs
9. Doua recomadari din partea altor beneficiari care sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, original
10. Mostre etichetate cu numele ofertantului din fiecare produs, 11.Autorizatie de livrare din care sa reiasa compatibilitatea reactivilor cu aparatele mentionate in caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
NR.RUNDE = 1, DURATA UNEI RUNDE = 1 ZI
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2010 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2010 11:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, STR.EROILOR, NR.1-3, SALA SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
FIECARE OFERTANT POATE PARTICIPA LA DESCHIDEREA OFERTELOR PRINTR-UN IMPUTERNICIT
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI, SECTIA VIII CONTENCIOS, ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195181, Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM PREVEDERI LEGALE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, COMP.JURIDIC
Adresa postala: STR. EROILOR, NR.1-3, Localitatea: CALARASI, Cod postal: 910071, Romania, Tel. 0242/314471, Fax: 0242/312668
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2010 17:18