Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare reactivi


Anunt de participare numarul 140464/15.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041902, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Petanca, Tel. +40 213349069, Email: [email protected], Fax: +40 213349069, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare reactivi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sos.Berceni nr.10, sector 4,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 596, 543 si 21, 058, 104RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, cel mai mare contract subsecvent poate fi de 500000 lei.Cant minime si maxime ce pot forma ob unui contr subsecvent sunt mentionat intr-un doc atasat prezentului anunt
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord cadru de furnizare reactivi pentru laborator conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 596, 543 si 21, 058, 104RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
perioada de valabilitate a garantiei de participare fiind egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile).Valoarea este specificata la fiecare lot in parte in sectiunea LoturiSe constituie conf art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare, (cu OP in contul RO39TREZ7045006XXX008767 deschis la Trezoreria sector 4), Bucuresti Aceasta trebuie prezentata in original, la registratura institutiei, pana la data si ora deschiderii.Se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 suma de: este specificata la fiecare lot in parte in sectiunea Loturi. Se solicita doar in cazul lotului 2, a carui val max estimata depaseste 125.000 euro. 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie: Conf.art.90din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitateDeclaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular.( conform art.180 din OUG 34/2006 ), Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declaratiecompletata in conformitate cu Formular, Neincadrarea in prevederile art.181. Declaratiecompletata in conformitate cu Formular, Prezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat; Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Copie conf cu originalul, Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local. Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Copie conf cu originalul, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea. nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare+anexa. Declaratiecompletata in conformitate cu Formular+anexa Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Declaratiecompletata in conformitate cu Formular Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Leg.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice;
Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate certif ORC in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri in acest domeniu de activitate pe ultimii trei ani, astfel:
- pentru cei ce oferteaza Lotul 1 min.282.688.00 lei;
- pentru cei ce oferteaza Lotul 2 min 9.910.596.00 lei
- pentru cei ce oferteaza Lotul 3min. 42.800.00 lei
- pentru cei ce oferteaza Lotul 4min. 145.288.00 lei
- pentru cei ce oferteaza Lotul 5min. 147.680.00 lei
(Cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR) formularIn situatia operatorilor economici infiintati intr-o perioada mai scurta decat ultimii 3 ani, se vor lua in considerare informatiile prezentate incepand cu data infiintarii. Pentru operatorii economici nerezidenti documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana a unui traducator autorizat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari similare (cel putin un contract) in ultimii 3 ani si tabel anexa Documente probante: - Pentru fiecare contract mentionat in declaratie si tabel anexase vor atasa documente suport dupa caz: - copii dupa partile relevante ale contractului (se va prezenta o copie stampilata si semnata de conformitate cu originalul de catre candidat)sau- scrisori de recomandari sau documente constatatoare, etc. (se va prezenta in original sau copie conf cu originalul)Contractele incheiate in alte limbi decat limba romana se vor prezenta in copie, insotite de traducerile in limba romana autorizate si legalizate.
Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca areimplementat-un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 / echivalent, pentru furnizor - in COPIE CONFORM CU ORIGINALUL
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Nota:
Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii (ISO 9001/ echivalent, ) se accepta ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca acesta va primii certificarea.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite cel putin de catre liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2013 10:00
Locul: amfiteatrul din incinta cladirii Directiei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici participanti, cu imputernicire in acest sens si copie CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Evaluarea financiara se va face la nivel de lot.In cazul ofertelor clasate pe primul loc, ce prezinta pret egal pentru acelasi lot, se va solicita reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic - Spit.Cl.de Psih.Prof.Dr.Al.Obregia
Adresa postala: sos.Berceni nr.10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041902, Romania, Tel. +40 213349069, Fax: +40 213349069
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2012 16:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer