Licitatie Publica - acord cadru de furnizare reactivi compatibili cu analizorul sysmex ka-1500
Anunt de participare numarul 103744/09.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN SIBIU
Adresa postala: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI LUPASCU, Tel. 0269 / 215050, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0269 / 215434, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital clinic judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de furnizare reactivi compatibili cu analizorul sysmex ka-1500
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul scju sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 128, 000 si 143, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestrial sau lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reactivi compatibili cu analizorul sysmex ka-1500.Descriere si cantitati gasiti in documentatia atasata in SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pachet de reactivi ptr analizorul sysmex ka-1500
Valoarea estimata fara TVA: intre 128, 000 si 143, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 2860 lei.garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
F.N.U.A.S.S
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a-si depune candidatura sau oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze din dpdv formal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local, original sau in copie conform cu originalul.- Formularul 4 ? Declaratie privind eligibilitatea.- Certificat de inregistrare fiscala sau atunci cand este cazul faptul ca ofertantul este I.M.M. (conform legii).- Certificat constatator emis cu cel mult 30 inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul la care este arondata societatea comerciala.Vor fi admisi numai ofertantii care au ca obiect de activitate comercializarea produselor care fac obiectul contractului pentru care s-a organizat aceasta licitatie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente emise de organisme acreditate care sa ateste: certificare sisteme de management al calitatii ISO 9001 sau act echivalent al producatorului sau furnizorului.
- Autorizatie de la producator pentru distributie.
-Autorizatie de functionare emisa de MS.
-Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de MS
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: st. stavropoleos. nr. 6, sect. 3 , ,Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel alba-iulia
Adresa postala: str. i.c. bratianu, nr. 1 , ,Localitatea: alba iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel. 0258810289
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf. art. 256, al. 2 din oug 34/2006 actualizata, 10 zile dincepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al scju sibiu
Adresa postala: bd. corneliu coposu, nr 2-4, Localitatea: sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Tel. 0269215050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2010 11:33