Licitatie Publica - Acord Cadru de furnizare reactivi de laborator
Anunt de participare numarul 136355/08.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Adresa postala: str.Gh. Marinescu, nr.50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: Craciun Cristina, Tel. +40 0265213967, Email: [email protected], Fax: +40 0265213967, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru de furnizare reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str.Gh. Marinescu, nr.50 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540136 , Romania
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 86, 493 si 500, 193RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: C S vor fi incheiate in functie de necesitatile Laboratorului si de buget.CS 1 (01.07.2012-31.12.2012) 264748 lei, CS 2 (04.01.2013-30.06.2012) 264748 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi de laborator, 3 loturi, detalii in anexa B privind loturile,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reactivi de laborator(Set reactivisi consumabile compatibil cu analizorul ElisaMini Bos, Set reactivi si consumabile compatibil sau echivalent cu analizoru Elisa Eti Max 3000, Teste pentru determinarea glicemiei) 3 loturi, detalii in Anexa B privind loturileTotal cantitati: cantitati minime si maxime pentru fiecare produs din loturile/pachetele de reactivi, cantitati cuprinse in caietul de sarcini; Cant.min/acord-cadru este cantitatea minima 1 luna; Cant. max/ acord-cadru este cantitatea maxima/12 luni;Cantitatea minima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este cantitatea minima/1 luna din acordul-cadru.Cantitatea maxima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este cantitatea maxima/6 luni din acordul-cadru.Lotul 1 -Valoarea estimata fara TVA interval intre 19952 Lei (1 luna) si 47454 lei (6 luni); Lotul 2 - Valoarea estimata fara TVA interval intre 55707 lei (1 luna) si 152294 lei (6 luni); Lotul 3 - Valoarea estimata fara TVA interval intre 10833 lei (1 luna) si 65000 lei (12 luni)
Valoarea estimata fara TVA: intre 86, 493 si 500, 193RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 9503 lei impartita pe cele 3 loturi.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conf. Art. 86. - (1) din Hotarare nr. 925/2006. Dovada constituirii se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor.In cazul loturilor a caror valoare estimata fara TVA este peste pragul prevazut de articolul 278 ind. 1 din OUG.34/2006 si in situatia in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare procent in cuantumurile prevazute la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget CSS, fonduri alocate de ministerul Sanatatii pentru Programe Nationale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 (Completarea formularului nr. 1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire)
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 (Completarea formularului nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire)
Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in copie stampilata conform cu originalul si semnata. Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, in copie stampilata conform cu originalul si semnata.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.Certificat de participare cu oferta independenta. (Completarea formularului nr. 3 din fisierulModele de formulare din Documentatia de atribuire)
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 .( Completarea formularului nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire) Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager ? dr.Gomotarceanu Florin; Director fin.-contab.- ec.Puscas Cristina; Sef Serviciu fin.-contab.- Stupinean Lavinia, Sef Birou Achizitii ? Bota Sabin;Birou Achizitii- Jr. Nemes Ibolya, ec, Carciun Cristina; Analiza financiara ? Campean Cornelia; dr. Hutanu Adina; dr. Suciu Gina Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul ConstatatorIn cazul ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicitapentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul , conform prevederilor legii 176/2000 cu normele metodologice aprobate prin Ordinul 1636/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul Bilant contabil inregistrat si vizat de organele de resort - in copie certificata pentru conformitate cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sa rezulte originea/conformitatea produsului conorm art.188(1, d)/OUG 34/2006- Marcaj CE sau Declaratie de confirmitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei. Nu exista limite ale valorilor pana la care elementele ofertei pot fi imbunatatite. Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul in care aceste informatii vor fi disponibile: numarul participantilor inscrisi la licitatie si cea mai buna oferta de pret. Nu se cer diferente minime pentru licitarea noilor oferte. Licitatia se va desfasura in SEAP si va cuprinde o runda de licitatie electronica, care se va desfasura pe o perioada de 2 zile lucratoare. Toti ofertantii trebuie sa fie inscrisi pe site-ul www.e-licitatie.ro pentru a putea participa la etapa de licitatie electronica. Informatii pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2012 13:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate.Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.Reofertarea va avea loc dupa derularea etapei de licitatie electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA TARGU MURES-Compartimentul Juridic
Adresa postala: str. Gh Msrinescu nr. 50, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540136, Romania, Tel. +40 0265213961, Fax: +40 265213967
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2012 13:46