Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord Cadru de furnizare reactivi de laborator


Anunt de participare numarul 140086/30.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor, nr. 68, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400370, Romania, Punct(e) de contact: Muresan Calin, Tel. +40 0264-593518, In atentia: birou achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0264-593518, Adresa internet (URL): www.spitcocluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru de furnizare reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii, Cluj-Napoca, str.Motilor, nr.68, magazia de materiale
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 102, 693.78RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza un numar de 12 contracte subsecvente pe an in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord Cadru de furnizare reactivi de laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
c.min, max/AC, c.min, max/CS, conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 102, 693.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se const. in cuantum de 2% din val. estim. lei FTVA pt. c.max./lot astfel: Lot1?657, 20;Lot2?5, 52;Lot3?68, 04;Lot4?87, 50;Lot5?53, 40;Lot6?2, 28;Lot7?2, 76;Lot8?12, 40;Lot9?9, 86;Lot10?11, 52;Lot11?3, 20;Lot12?4, 00;Lot13?4, 00;Lot14?4, 00;Lot15?0, 60;Lot16?0, 40;Lot17?0, 40;Lot18?8, 10;Lot19?96, 24;Lot20?741, 12;Lot21?48, 00;Lot22?40, 00;Lot23?40, 00;Lot24?6, 00;Lot25?2, 57;Lot26?3, 86;Lot27?3, 86;Lot28?71, 40;Lot29?5, 94;Lot30?17, 14;Lot31?17, 76;Lot32-3, 72;Lot33?3, 72;Lot34?7, 44;Lot35?9, 92, cf.art.43^1, al.(2), lit.a)dinOUG34/2006act;
-Per.de val.aGP va fi cel putin egala cu per.min.de val.a of., resp.90 zile de la data lim.de dep.a of., cf.art.43^1, al.(2), lit.b)din OUG34/2006 act;
-Forma de constit. a GP va fi in cf.cu art.86 din HG925/2006 cu modif.si compl.ult.;
-GP se constit.prin vir.bancar sau printr-un instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig.si care se prez.in orig.;
-In cazul scr.de gar.banc.se solic.compl.cf.Formular B;Contul in care se poate face dep.GP este: RO32TREZ2165006XXX025375, la Trezoreria Cluj;
-Aut.contr.are dreptul de a retine GP, ofert. pierzand astfel suma constit., in urmat.sit.: Ofert. isi retrage of.in per.de valab.a acesteia sau of.sa fiind stab.castig.refuza sa semneze AC in per.de valab.a of., cf.art.87 din HG925/2006 cu modif.si compl.ult.Daca se contesta proc.si daca CNSC resp.contest.ca nefondata, aut.contr.va retine contestat.din GP in rap.cu val.est./lot, pt.loturile cu val.>63000lei, cf. Art.278^1, alin.(1), din OUG34/2006 cu modif.si compl.ult; Neconstit.GP. si neprez.acesteia impreuna cu of., atrage resp.of.ca fiind inaccept., cf.Art.36 din HG925/2006 corob. cu HG 1045/2011 Garantia de buna executie a contractului subsecvent, se constituie in situatia in care valoarea fara TVA a unui contract subsecvent este mai mare decat 80.000lei;
-Valoarea acesteia este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent conf. art. 89 alin.(2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conf. art.90 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii si beget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.1) Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.180 din OUG 34/2006-cu modificarile si completarile ulterioare, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.2);Nota: Decl.privind neincadrarea in dispoz.art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006-actualizata, se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator(daca este cazul); Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie;se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul; -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Formular3); -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Formular4); Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Manager-dr.Aldea Cornel, Director Economic-ec.Lia Orzea, Director Medical-dr.Calin Lazar, Director Ingrijiri-as.med.Claudia Suciu, Jurist-av.Stefan Mate, inf. Marina Lucia, ec. Cordea Aurel, dr. Marian Mirela, ing. Bodnar Simona, dr. Mutuleac Georgeta; - Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular5) Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul; - Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)-Autorizatia de utilizare sau certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale cu marca CE, emis de MSF, conform reglementarilor in vigoare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, declararea cifrei de afaceri anuale la 31 decembrie pe ultimii 3 ani. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte. S-a solicitat pentru a facilita accesul autoritatii contractante la datele de identificare ale ofertantului in vedere intocmirii contractului si pentru a aprecia capacitatea financiara a ofertantului in vederea indeplinirii contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Firma castigatoare va prezenta recomandare de la cel putin 1 beneficiar privind utilizarea reactivilor ofertati precum si mostre gratuite pentru testare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La faza finala de licitatie electronica pot sa participe doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita o reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor. a) Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: valoarea pe cantitatea maxima pe fiecare lot in parte, fara TVA, exprimata in lei. b) Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1) Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA - Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA c) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -licitatia electronica 1 runda de 1 zi;
-licitatia electronica va incepe la data si ora comunicata in invitatia de participare la LE;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2012 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca, Str. Motilor, nr.68, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita o reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Motilor, nr. 68, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400370, Romania, Tel. +40 264593518, Email: [email protected], Fax: +40 264593518, Adresa internet (URL): www.spitcocluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2012 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer