Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru de furnizare Reactivi pentru analiza sangelui (biochimie uscata)?


Anunt de participare numarul 135572/15.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de furnizare Reactivi pentru analiza sangelui (biochimie uscata)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spuital judetean de Urgenta Satu mare, str.prahova nr.1, la magazia spitalul;ui situata la subsol
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 343, 329 si 524, 688RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul minim de contracte subsecvente acordului cadru ce vor fi atribuite pe parcursul unui an calendaristic este de 2 contracte iar numarul maxim de contracte va fi 8.Cantitatile minime si maxime estimate sunt prevazute la SECTIUNEAII, in Caietul de sarcini. Cantitatiile se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoarea maxima a unui contract subsecvent este de 174896 lei, dar precizam ca nu putem sti data exacta in care se va primi fila de buget prevazuta pentru aceste produse , iar cantitatile prevazute sunt etimative, ele se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante . Cant.min.estim.precum si cant.max.estim.care ar puta face obiectul unui singur ctr.subs.dintre cele care urmeaza sa fie atrib.pe durata ac.cadru/lot sunt: POZ.1-SLIDE AMYL-PS: cantit.min.60 cantit.max.84.
POZ.2- SLIDE GOT-PIIIS: cantit.min.72cantit.max120;POZ.3- SLIDE GPT-PIIIS: cantit.min.72 cantit.max.120;POZ.4- SLIDE ALB: cantit.min. 6;cantit.max.10;POZ.5- SLIDE BUN-PIIIS: cantit.min. 72cantit.max.120;POZ.6- SLIDE CA-PIIIS: cantit.min.6cantit.max.10;POZ.7- SLIDE CRE-PIIIS: cantit.min. 72cantit.max.120;POZ.8- SLIDE DBIL: cantit.min.60cantit.max.84;POZ.9- SLIDE GLU-PIIIS: cantit.min. 72cantit.max.120;POZ.10- SLIDE HDL-C: cantit.min.6 cantit.max.10;POZ.11 SLIDE MG-PIIIS: cantit.min.6 cantit.max.10;POZ.12- SLIDE TBIL-PIIIS: cantit.min. 60cantit.max.84;POZ.13- SLIDE NH3-PIIS: cantit.min.6 cantit.max.10;POZ.14- SLIDE TCHO: cantit.min.6 cantit.max.10;POZ.15- SLIDE TG: cantit.min. 6cantit.max.10
POZ.16- SLIDE TP: cantit.min.6 cantit.max.10;POZ.17- SLIDE UA: cantit.min. 6cantit.max.10;POZ.18- SLIDE NA-K-CL-PIIIS: cantit.min.12 cantit.max.24;POZ.19- REFERENCE FLUID RE: cantit.min.1 cantit.max.2;POZ.20- Diluent DL 32 ml: cantit.min.4 cantit.max.5;POZ.21- CONTROL QP-H: cantit.min. 2cantit.max.2;POZ.22- CONTROL QP-L: cantit.min.2cantit.max.2;POZ.23- CONTROL QN: cantit.min.2 cantit.max.2;POZ.24- MIXING CUPS S: cantit.min.6cantit.max.12;POZ.25- AUTO TIPS: cantit.min.12 cantit.max.16;POZ.26- PLAIN TUBE 1.5 ml: cantit.min.6 cantit.max.8;POZ.27- Hartie termica rola 58 mm: cantit.min.24cantit.max.48;POZ.28- Sistem recoltare Li-Heparina: cantit.min.6 cantit.max.10;POZ.29-SLIDE GGT: cantit.min. 6cantit.max.10;POZ.30- Stripuri cu 10 parametri: cantit.min.240 cantit.max.300;POZ.31- Controlurina 3 nivele: cantit.min.4 cantit.max.4;POZ.32- Calibrator: cantit.min.1 cantit.max.1;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un singur LOT cuprinzand 32 de pozitii distincte:
POZ.1-SLIDE AMYL-PS: cantit.min.180 cantit.max.252.val.min. 24300val.maxima.34020
POZ.2- SLIDE GOT-PIIIS: cantit.min.216cantit.max360.val.min.28296 val.maxima.47160
POZ.3- SLIDE GPT-PIIIS: cantit.min.216 cantit.max360.val.min. 28296val.maxima.47160
POZ.4- SLIDE ALB: cantit.min. 18;cantit.max.36.val.min.2034 val.maxima.4068
POZ.5- SLIDE BUN-PIIIS: cantit.min. 216.cantit.max.360.val.min. 24408.val.maxima.40680
POZ.6- SLIDE CA-PIIIS: cantit.min.18cantit.max.36.val.min. 2034val.maxima.4068
POZ.7- SLIDE CRE-PIIIS: cantit.min. 216cantit.max.360.val.min25488.val.maxima.42480
POZ.8- SLIDE DBIL: cantit.min.180 cantit.max.252.val.min. 20340val.maxima.28476
POZ.9- SLIDE GLU-PIIIS: cantit.min. 216cantit.max.360.val.min. 22680val.maxima.37800
POZ.10- SLIDE HDL-C: cantit.min.36cantit.max.183.val.min. 3294val.maxima.6588
POZ.11 SLIDE MG-PIIIS: cantit.min.18 cantit.max.36.val.min. 2430val.maxima.4860
POZ.12- SLIDE TBIL-PIIIS: cantit.min. 180cantit.max.252.val.min.20340 val.maxima.28476
POZ.13- SLIDE NH3-PIIS: cantit.min.18 cantit.max.36.val.min. 5256val.maxima.10512
POZ.14- SLIDE TCHO: cantit.min.18.cantit.max.36.val.min. 2520val.maxima.5040
POZ.15- SLIDE TG: cantit.min.18cantit.max.36.val.min. 2520val.maxima.5040
POZ.16- SLIDE TP: cantit.min.18 cantit.max.36.val.min. 2034val.maxima.4068
POZ.17- SLIDE UA: cantit.min. 18cantit.max.36.val.min.2430 val.maxima.4860
POZ.18- SLIDE NA-K-CL-PIIIS: cantit.min.36 cantit.max.72.val.min.9576 val.maxima.19152
POZ.19- REFERENCE FLUID RE: cantit.min.3 cantit.max.6.val.min.237 val.maxima.474
POZ.20- Diluent DL 32 ml: cantit.min.12 cantit.max.15.val.min. 384val.maxima.480
POZ.21- CONTROL QP-H: cantit.min. 6cantit.max.6.val.min.2766 val.maxima.2766
POZ.22- CONTROL QP-L: cantit.min.6cantit.max.6.val.min.2766 val.maxima.2766
POZ.23- CONTROL QN: cantit.min.6 cantit.max.6.val.min.576 val.maxima.576
POZ.24- MIXING CUPS S: cantit.min.18 cantit.max.36.val.min. 2034val.maxima.4068
POZ.25- AUTO TIPS: cantit.min.36 cantit.max.48.val.min.16920 val.maxima.22560
POZ.26- PLAIN TUBE 1.5 ml: cantit.min.18 cantit.max.24.val.min. 12528val.maxima.16704
POZ.27- Hartie termica rola 58 mm: cantit.min.216cantit.max.300.val.min. 2160val.maxima.3000
POZ.28- Sistem recoltare Li-Heparina: cantit.min.72cantit.max.144val.min.4824 val.maxima.9648
POZ.29-SLIDE GGT: cantit.min. 18cantit.max.30.val.min. 2430val.maxima.4050
POZ.30- Stripuri cu 10 parametri: cantit.min.720 cantit.max.900.val.min.62640 val.maxima.78300
POZ.31- Controlurina 3 nivele: cantit.min.12 cantit.max.12.val.min. 4200val.maxima.4200
POZ.32- Calibrator: cantit.min.3 cantit.max.3.val.min.588 val.maxima.588
Valoarea estimata fara TVA: intre 343, 329 si 524, 688RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 7870lei .Reducere 50%pentru IMM-uri definite cf Lg.346/2009 repub.Daca op.ec.paret.la proc.de ach.pub.esteIMM, va prezenta inpreuna cu g.p si actul doveditor cf.art16alin2din Lg.346/2009actualiz.resp.Formular?Decl.privind incadr.in categ.intreprinderilor mici si mijlocii?-Anexa 1la Lg.346/2009iar daca nu se face dovada ca este IMM cf.alin.prec.oferta va fi resp.la desch.In sit.in care este depusa o of.de catre o asoc.deIMMaceasta va benef.de reduc.stab.de lg;daca in asoc.resp.unul din asoc.nu esteIMMatunci nu se vor putea invoca resp.reduc.G.p. se constit.in fct.de loturile pentru care of.va depune of.si in fct.de cuant.g.p.ment.mai sus.Lipsa g.p.ducand la resp.of.Per.de valab.a g.p.este90 zile de la data lim.de dep.a of.Modul de constituire a g.p: instr.de gar.emis in cond.leg.de o soc.banc.sau o soc.de asig.cf.Formularului10din Sectiunea III;ordin de plata vizat de banca emit.in contul de gar.RO83TREZ5465006XXX007586;prin numerar la casieria aut.contr.Nu se accep.alt mod de constit a g.p.Ea se ataseaza de plicul exte.al of.Of.care nu prez.dovada g.p.constit.sub forma si in cuant.ment.mai sus nu se vor desch, fiind decl.inaccep.si respinse la dechidere.Aceste oferte vor fi return cu plicurile inter.nedesch.In conf.cu prev.Art278^1(1)din OUG 34/2006, in sit.in care se depune cont.la CNSC si in masura in care Consiliul respinge cont, aut.cont.va retine contest.din g.p.in raport cu val.est.a ctr.c/v a 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; Cuantumul g.e.este de 5% din valoarea contr.subs.faraT.V.A;Se consti.prin Instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig.cf.Formular6din SectiuneaIIIa doc.de atrib, in contul de gar.RO83TREZ5465006XXX007586 sau prin numerar la cas.aut.contr.cu o durata de valab.cel putin egala cu durata contr.G.e. va fi constit.in max.7zile de la semnarea de catre ambele parti a contractului subsecvent ; data constituirii garantiei de buna executie reprezinta data la care cont.de ach.pub.intra in vigoare.Achiz.are dr.de a emite pretentii asupra g.e.in limita prejud.creat, daca furniz.isi exec.necoresp.oblig.asumate prin prez.ctr.in cf cu art91din HG925/2006.Anterior emiterii unei pretentii asupra g.e.achiz.are oblig.de a notif.acest lucru furniz.precizand totodata oblig.care nu au fost resp.Serest.astfel: Aut.contr.va elib.g.e.in termen de14zile de la indepl.oblig.asum.in ctr.subsecv.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat pentru UPU si SMURD, buget de laCasa de Asiguraride Sanatate Satu Mare , pentru spital
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, in original);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. ? in original);Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitatecu Formularul 8 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original. Referitor la declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, precizam capersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante - in sensul articolului mentionat - sunt: Manager Marc Ioan Adrian, Director Medical Dr. Rusu Cristian Bogdan , Director de Ingrijiri Ec.Opris Gabriela , Director financiar-contabil Ec. Beseni Rodica si Sef Serviciu Achizitii Ec.Radu Romana);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 11 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original.) Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz)-Se va prezenta Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz) legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Autoritatea contractanta vasolicita ofertantului castigator sa depuna acest document , in original sau copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii ( in cazul in care acest documenta fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul).
Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF -in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii
Declaratii de conformitate (CE) sau autorizatii
Mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3961/06.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2012 10:00
Locul: Satu Mare, str.Prahova nr.1, etaj 2, Sala de sedinte a Serviciului Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare numita prin decizie precum si reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Plata contravalorii produselor livrate, receptionate si puse in functiune se va efectua de autoritatea contractanta in baza facturii si a proceselor verbale de receptie in termen de maxim 120 de zile de la acceptarea acestor produse de catre autoritatea contractanta, prin ordin de plata in contul furnizorului.In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret(este vorba doar ofertele clasate pe primul loc care se constata ca au preturi egale ), atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica departajarea se va face prinreofertare in plic inchis .Adresa la care se depune oferta: Secretariatul Spitalului Judetean de Urgenta Satu Mare, Mun. Satu Mare, Strada Prahovei nr. 1, etaj 1 , jud. Satu Mare, cod postal 440192.Numar de exemplare: 1 original si 1 copie ;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este de 5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis sde autoritatea contractanta, pe care contestatarul il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Spital Judetean de Urgenta Satu Mare, Str.Prahova nr.1, etaj II, Localitatea: Satiu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spital.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2012 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer