Licitatie Publica - acord cadru de furnizare Reactivi pentru analize de sange compatibili cu Analizorul rapid de hematologie MS 4 S, compatibili cu Analizorul rapid de gaze in sange si electroliti ABL 80 FLEX CO-OX, compatibili cu Analizorul rapid de coagulare MICROPOIN
Anunt de participare numarul 139529/10.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu"
Adresa postala: B-dul Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Dana Sandor, Tel. +40 212115185, Email: [email protected], Fax: +40 212115185, Adresa internet (URL): www.sccc-ga.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de furnizare Reactivi pentru analize de sange compatibili cuAnalizorul rapid de hematologie MS 4 S, compatibili cu Analizorul rapid de gaze in sange si electroliti ABL 80 FLEX CO-OX, compatibili cu Analizorul rapid de coagulare MICROPOINT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Grigore Alexandrescu-bulevardul Iancu de Hunedoara nr.30-32, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 372, 800 si 2, 088, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente trimestrial, in functie de necesitati si disponibilul bugetar. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 136000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru furnizare reactivi pentru analize de sange compatibili cuAnalizorul rapid de hematologie MS 4 S, compatibili cu Analizorul rapid de gaze in sange si electroliti ABL 80 FLEX CO-OX, compatibili cu Analizorul rapid de coagulare MICROPOINT: ? 4 loturi, conform anexeiBLOTURI : LOT 1. reactivi compatibili cu Analizorul rapid de hematologie MS 4 S
LOT 2.reactivi compatibili cu Analizorul rapid de gaze in sange si electroliti ABL 80 FLEX CO-OX- caseta x 300 testeLOT 3. reactivi compatibili cu Analizorul rapid de gaze in sange si electroliti ABL 80 FLEX CO-OX-caseta x 100 testeLOT 4. reactivi compatibili cu Analizorul rapid de coagulare MICROPOINT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate pe durata acordului cadru precum si cantitatile ce fac obiectul unui contract subsecvent trimestrial sunt: Nr.crt./LotProdusul U.M.Reactivi pentru analize de sange compatibili cuAnalizorul rapid de hematologie MS 4 S, compatibili cu Analizorul rapid de gaze in sange si electroliti ABL 80 FLEX CO-OX, compatibili cu Analizorul rapid de coagulare MICROPOINT: Cantitate estimata contract subsecvent trimestrial ; Cantitate estimata acord cadru1.reactivi compatibili1000 8000;8000 64000
cu Analizorul rapid de hematologieMS 4 S -test2.reactivi compatibili1 4;8 32
cu Analizorul rapid de gazein sange si electroliti ABL 80 FLEX CO-OX
- caseta x 300 teste3.reactivi compatibili2 8;16 64
cu Analizorul rapid de gazein sange si electroliti ABL 80 FLEX CO-OX
-caseta x 100 teste4.reactivi compatibili30 450;240 3600
cu Analizorul rapid de coagulare MICROPOINT-test
Valoarea estimata fara TVA: intre 372, 800 si 2, 088, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la bugetul de stat - transferuri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratii privind eligibilitatea : Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;3)Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? - declaratie pe proprie raspundere, in original, in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010 ;4) Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager prof. Dr. Dan Mircea Enescu, Director financiar contabil ec. Victoria Gusianu, cons.juridic Marinela Ionita, sef serv. Achizitii ref.spec. Sandor Dana, Medic Sef Departament UPU Dr. Elena Petrisor, asistentsef UPU Rodica Bratu, ec.Georoceanu Elena, dr. Sebastian Galoiu si Consiliul de administratie format din ?presedinte Rotocol Roxana, membrii : ec.Cocos Adrian, jurist Angheloiu Gabriela, consilier Deaconescu Cristinel si conf.dr.Luminos Monica.
5) Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locale din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
6) Certificatului eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. 1)Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii; ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata
2)Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.3)Dovada avizarii functionarii unitatii pentru activitati de import, comercializare si depozitare dispozitive medicale prin prezentarea Avizului de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii ? copie. Actul normativ care impune obligativitatea acestei avizari: H.G. 1718/2008 privind organiz. si funct. M.S., cu modif. si compl. Ult, ale Legii 176/2000 privind dispozitive medicale republicata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani
Prezentarea de mostre de produs, cu titlu gratuit, pentru toate produsele solicitate din componenta lotului , respectiv ofertate, pana la data limita de depunere a ofertelor.
declaratie de conformitate CE(conform Directivei 98/79 EC ), aceasta va trebui depusa in traducere autorizata ?in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal..
certificat privind sistemul de asigurare a managementului calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalent , in domeniul aferent contractului , sau documente echivalente emise de organisme abilitate in acest sens care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante pentru produsele ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei ce va face obiectul licitatiei electronice este PRETUL UNITAR fara TVA / UM - Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. - Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. - Durata unei runde: 1 (una) zi. - informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la etapa finala de licitatie electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro(SEAP)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12505/17.09.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2012 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Grigore Alexandrescu Bucuresti, sector 1-serv.achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care depun oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in cazul in care , in urma fazei finale de licitatie electronica, vor fi depuse oferte cu preturi egale, aflate pe locul 1, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici o noua oferta financiara , ce va fi prezentata in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depunein termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Bd. Iancu de Hunedoara nr.30-32, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011743, Romania, Tel. +40 212115185, Email: [email protected], Fax: +40 212115185
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2012 08:48