Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZARE REACTIVI PENTRU CPU


Anunt de participare numarul 135409/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal de Urgenta Roman
Adresa postala: Str. Tineretului, nr. 28, Localitatea: Roman, Cod postal: 611027, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel. +04 233741917, In atentia: Ec. Pal Elena, Email: [email protected], Fax: +04 233741963, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZARE REACTIVI PENTRU CPU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA ROMAN, Str. TINERETULUI nr. 28, ROMAN, NEAMT, Magazia Laboratorului Clinic.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 170, 100 si 537, 840RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante, pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru, cu incadrare in cantitatea maxima estimata, conditionat de existenta fondurilor bugetare. Valoarea minima si maxima a celui mai mare contract subsecvent conf. art. 66 alin f) din HG 925/2006 este de minim 14460 RON si maxim 170100 RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1 SET REACTIVI COMPATIBIL 100% SAU ECHIVALENT CU ANALIZORUL DE TIP GEM PREMIER 3500
Lotul 2 SET STRIPURI COMPATIBIL 100% SAU ECHIVALENT CU ANALIZORUL DE TIP INRATIO 2
Lotul 3 SET REACTIVI COMPATIBIL 100% SAU ECHIVALENT CUANALIZORUL DE TIP TRIAGE METERPRO
Lotul 4 SET REACTIVI COMPATIBIL 100% SAU ECHIVALENT CUANALIZORUL DE TIP NIHON-MEK 6400
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 Pachet determinari gaze in sange cu 300 teste - minim 10 cartuse, maxim 34 cartuse;
Lotul 2 Set reactivi pentru determinarea PT/INR - minim 10 cartuse, maxim 34 cartuse;
Lotul 3 Reactivi pentru determinarea markeri cardiaci - minim 10 cartuse, maxim 34 cartuse. Reactivi pentru determinari toxicologice - minim 10 cartuse, maxim 34 cartuse.
Lotul 4 ISOTONAC 3 sau echivalent - minim 35 cutii, maxim 100 cutii. HEMOLINAC 3 N sau echivalent - minim 10 cutii, maxim 34 cutii. CLEANAC 3 sau echivalent - minim 5 cutii, maxim 34 cutii. CLEANAC 5 sau echivalent - minim 10 cutii, maxim 34 cutii.
Valoarea estimata fara TVA: intre 170, 100 si 537, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 5378, 40 lei impartit pe loturi asa cum este mentionat in anexa B. IMM-urile (facand dovada in acest sens prin prezentarea declaratiei privind inacadrarea in categoria IMM), beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin (2) din Legea 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia de participare se va constitui in una din urmatoarele forme: - OP in contul nr. RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman, - instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, in original. In cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul din fisierul ?modele de formulare? - formularul 3. Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabilitate solicitata atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art. 33 alin. (3) lit. b din HG 925/2006, fiind considerata inacceptabila conform art. 36 alin. (1) lit. a din HG 925/2006. Conform art. 278^1 din OUG 34/2006, in cazul in care se depune o contestatie pe care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a lotului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare; b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; In procent de 5% (cu declaratie de IMM 2, 5%) din valoarea fara TVA a contractului subsecvent a carui valoare depaseste pragul de 125000 euro fara TVA, valoare calculata la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului. Garantia de buna executie se va constitui in una din urmatoarele forme: - OP in contul nr. RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman - instrument da garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. Se va prezenta Formularul nr. 5 din fisierul ?modele de formulare? insotit de urmatoarele documente: - cazier fiscal al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- cazier judiciar al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante;2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Formularul nr. 6 din fisierul ?modele de formulare?.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita conform Formularului nr. 7 din fisierul ?modele de formulare?. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt mentionate in cuprinsul Formularului nr. 7.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Se va prezenta Formularul nr. 8 din fisierul ?modele de formulare?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii, eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor, si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicie pentru acesta. 1.Certificat constatator emis de ONRC cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului contractului - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2. Autorizatie de functionare cu anexa, emisa de Ministerul Sanatatii, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor ? in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei ofertante.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventuali subcontractanti si/sau terti sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), in moneda nationala si in euro. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte: 2009 - 4, 2373 lei/euro, 2010 - 4, 2099 lei/euro, 2011 - 4, 2373 lei/euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de Ministerul Sanatatii sau echivalent.
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Certificat ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a
ofertelor pentru domeniul ce face obiectul contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile art. 256^2, alin. 1, lit. b), 2 si 3 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA ROMAN - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. TINERETULUI, nr. 28, Localitatea: ROMAN, Cod postal: 611027, Romania, Tel. +40 233741917
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 08:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer