Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare reactivi si consumabile pentru analizoarele din dotarea spitalului
Anunt de participare numarul 148404/07.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal de Urgenta Roman
Adresa postala: Str. Tineretului, nr. 28, Localitatea: Roman, Cod postal: 611027, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel. +40 0233741917, In atentia: Ec. Elena Pal, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0233741963, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare reactivi si consumabile pentru analizoarele din dotarea spitalului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SMU Roman, str. Tineretului nr. 28, Magazia din cadrul Laboratorului Clinic
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 302, 303.18 si 682, 011.83RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar, trimestrial sau semestrial. Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si ale unui contract subsecvent sunt prevazute in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi si consumabile compatibile 100% sau echivalent cu analizoarele de biochimeie de tip BA 400 si A25, analizorul de electroforeza de tip Intelscan, analizorul de coagulare de tip Sysmex CA 560, analizorul pentru determinari gaze in sange de tip Gem Premier 3500, analizorul de ioni de tip Easy Lyte, analizorul de tip Stat Fax 2001 si analizoarele de hematologie de tip Sysmex XT 800I si ABX.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 302, 303.18 si 682, 011.83RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 12931, 12 lei impartit pe loturi asa cum este mentionat in anexa B. IMM-urile (facand dovada in acest sens prin prezentarea declaratiei privind inacadrarea in categoria IMM), beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin (2) din Legea 346/2004. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se va constitui in una din urmatoarele forme: - virament bancar: cont pentru depunerea garantiei nr. RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman, - instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, in original.In cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul din fisierul ?modele de formulare? - formularul 3.Avand in vedere ca procedura este online, garantia de participare se va depune obligatoriu in SEAP si, in original, la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabilitate solicitata atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art. 33 alin. (3) lit. b din HG 925/2006, fiind considerata inacceptabila conform art. 36 alin. (1) lit. a din HG 925/2006.Conform art. 278^1 din OUG 34/2006, in cazul in care se depune o contestatie pe care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006 numai pentru loturile pentru care valoarea estimata depaseste 30000 euro. In procent de 10% (cu declaratie de IMM 5%) din valoarea fara TVA a contractului subsecvent a carui valoare depaseste pragul de 130000 euro fara TVA, valoare calculata la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - instrument da garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri publice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006. Se va prezenta formularul 5 din fisierul ?modele de formulare?;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006. Se va prezenta formularul 6 din fisierul ?modele de formulare?
insotit de urmatoarele documente: - certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul"de reprezentantul legal al firmei ofertante;
- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul"de reprezentantul legal al firmei ofertante;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Formularul nr.7 din fisierul "modele de formulare".4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006. Se va prezenta Formularul nr.8 din fisierul "modele de formulare". Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Dr. Palancianu Catalina Elena - manager, Dr. Onu Oana - director medical, Ec. Achiriloaei Leonard - director financiar contabil, As med pp Chirila Elena - director de ingrijiri, Dr. Caescu Liliana - medic sef Laborator Clinic, Ec. Zavalichi Costel - sef serv. Administrativ, Ec. Pal Elena - sef birou achizitii publice, Cons. jr. Badac Razvan, Cons. jr. Moisa Lilia
5. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". Se va prezenta Formularul nr. 9 din fisierul "modele de formulare" 1. Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului contractului - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitati de import, comercializare, si depozitare a reactivilor ofertati ? conform legii 176/2000 cu modificarile si completarile ulterioare privind dispozitivele medicale - in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul"de reprezentantul legal al firmei ofertante;NOTA: In cazul unei asocieri, acesta trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o va realiza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, fara a se impune prezentarea bilantului contabil, ramanand la latitudinea operatorilor economici documentele ce vor fi prezentate in
vederea indeplinirii cerintei de calificare. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an.
Atunci cand un grup de operatori economici(asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr. 10 din fisierul ?modele de formulare?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de Ministerul Sanatatii pentru produsele fabricate de producatori romani. Pentru
produsele importate Declaratie de conformitate CE (conf. Directivei 98/79
EC), aceasta va trebui depusa in traducere autorizata (traducerea autorizata se va prezenta in original sau copie "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificatul de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat deMinisterul Sanatatii-Acte normative: HG 54/2009, Ordinul MS 253/2010;art.29 din HG nr. 798/2003. Declaratie de conformitate CE - document care sa ateste conformitateaproduselor cu cerintele Directivei Consiliului 98/79/CEE;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
12luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru indeplinirea criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal ? prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, insotita de o anexa cu mentiunea succinta si precisa a modului concret de indeplinire a cerintelor (inclusiv valori, cantitati). In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare la primirea unei solicitari dinpartea autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoare. Se va completa Formularul 14.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, pentru departajarea ofertelor si stabilirea ofertantului castigator, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.vor depune o noua oferta financiara in SEAP in urma unei solicitari transmise prin mijloace electronice din partea autoritatii contractante
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2, alin. 1^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal de Urgenta Roman - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. TINERETULUI, nr. 28, Localitatea: ROMAN, Cod postal: 611027, Romania, Tel. +40 233741917, Fax: +40 233741917
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2013 10:17