Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare saltele


Anunt de participare numarul 95757/11.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02316 CRAIOVA
Adresa postala: str. Drumul Industriilor nr. 81, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200611, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN VINTILA, Tel.0251485935, Email: [email protected], Fax: 0251485935, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare saltele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 02316 Craiova , str. Drumul Industriilor , nr.81 , Craiova, Dolj, Romania.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 700, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia dupa semnarea acordului cadru, pentru cantitatea minima prevazuta in acordul cadru.Calendarul celorlatecontracte subsecvente este estimativ . In functie de fondurile financiare avute la dispozitie , autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a incheia pe timpul anului 2010 un numar mai mare sau mai mic de contracte.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie saltele conform prevederilor specificatiei tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39143112-4 - Saltele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate minima = 1.000 bucati ;
cantitate maxima = 10.000 bucati .
Valoarea estimata fara TVA: 1, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 10000 lei ; garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat pe anul 2010.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Solicitam legalizarea asocierii numai daca oferta comuna va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea .
2. Declaratie pe propria raspundere, referitoare la neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/20063. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale:
a.Certificat de atestare fiscala emis de DirectiaGenerala a Finantelor Publiceb.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. prezentarea documentului mai sus mentionat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
2.Recomandari din partea tuturorbeneficiarilor mentionati in lista cu principalele produse livrate in ultimii 3 ani ;
3. Autorizare in original pentru livrarea produselor (in cazul ofertantilor ce nu sunt producatorii bunurilor respective), valabila pentru anul 2010 ;
4. Buletine de analiza sau rapoarte de incercare , in original, emise de organisme neutre acreditate RENAR ( echivalent ) care sa ateste ca materialul de baza( tesatura dos saltea ) din care sunt confectionate produsele corespunde prevederilor fisei tehnice dinspecificatia tehnica .
5. Mostre din produsele oferite .
6. Mostra din materialul de baza ( tesatura dos saltea )din care sunt confectionate produsele .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea declaratiei privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
-prezentarea tuturorrecomandarilordin parteatuturor beneficiarilor prezentati in lista principalelor livrari din ultimii 3 ani;
-prezentarea in original a autorizarii pentru livrarea produselor, valabila pentru anul 2010( pentru ofertantii care nu sunt producatorii bunurilor respective ) ;
-prezentarea in original a buletinelor de analizasau rapoartelor de incercare pentru materialul de baza din care sunt confectionate produsele ( tesatura dos saltea) , care sa ateste ca materialul de bazacorespunde caracteristicilor prevazute in fisa tehnica din specificatia tehnica.-prezentarea mostrelor de produs .-prezentarea mostrei de material de baza .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2010 18:00
Locul: in SEAP , la sediul UM 02316 Craiova .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0402113104642, Email: [email protected], Fax: 0402113104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. Bd. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre constatator despre un act al autoritati contractante pe care il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02316 Craiova
Adresa postala: Str. Drumul Industrilor nr. 81, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200611, Romania, Tel.0251485935, Email: [email protected], Fax: 0251485935
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2010 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer