Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord Cadru de furnizare ?Set Reactivi pentru hematologie ?


Anunt de participare numarul 134655/06.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: Str. PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261727259, In atentia: Ec.Radu Romana, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru de furnizare ?Set Reactivi pentru hematologie ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Judetean de Urgenta Satu Mare, str.Prahova nr.1, la magazia spitalului situata la subsol
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 423, 450 si 532, 900RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul minim de contracte subsecvente acordului cadru ce vor fi atribuite pe parcursul unui an calendaristic este de 2 contracte iar numarul maxim de contracte va fi 8
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoarea maxima a unui contract subsecvent este de 266450 lei, dar precizam ca nu putem sti data exacta in care se va primi fila de buget prevazuta pentru aceste produse , iar cantitatile prevazute sunt etimative, ele se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante . Numarul minim de contracte subsecvente acordului cadru ce vor fi atribuite pe parcursul unui an calendaristic este de 2 contracte iar numarul maxim de contracte va fi 8.Cantitatile minime si maxime estimate sunt prevazute la SECTIUNEAII, in Caietul de sarcini. Cantitatiile se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante .Cantitatileminimeestimate precum si cantitatile maxime estimate care ar puta face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru /lot sunt: POZ.1- Diluent 20 L: cantit.min.24 cantit.max.40
POZ.2- Lyse 5 L: cantit.min.24 cantit.max 40
POZ.3 ControlNormal 16 P.1 x4.5 ml: cantit.min. 24 cantit.max.24
POZ.4- Control low16 P1x 4, 5 ml: cantit.min. 24;cantit.max.24
POZ.5- Control High16 P1x 4, 5 ml: cantit.min. 24 cantit.max.24
POZ.6- Calibrator 2x3 ml: cantit.min.2cantit.max.2
POZ.7- Cleaning kit 3x 500 ml: cantit.min. 4 cantit.max.5
POZ.8- Thermal paper box: cantit.min.24cantit.max.40
POZ.9- Tuburi recoltare EDTA ( 100 buc kit ): cantit.min. 216 cantit.max.260
POZ.10- Capilare (1000 buc/kit): cantit.min.6 cantit.max.12
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38434570-2 - Analizoare hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un singur LOT cuprinzand10pozitii distincte:
POZ.1- Diluent 20 L: cantit.min.48 cantit.max.80;val.minima30000.val.maxima .50000
POZ.2- Lyse 5 L: cantit.min.48 cantit.max 80;val.minima.36240val.maxima .60400
POZ.3 ControlNormal 16 P.1 x4.5 ml: cantit.min. 48 cantit.max.484;val.minima19200val.maxima .19200
POZ.4- Control low16 P1x 4, 5 ml: cantit.min.48;cantit.max.48;val.minima.19200val.maxima .19200
POZ.5- Control High16 P1x 4, 5 ml: cantit.min. 48 cantit.max.48;val.minima19200.val.maxima .19200
POZ.6- Calibrator 2x3 ml: cantit.min.4cantit.max.4;val.minima.2000.val.maxima .2000
POZ.7- Cleaning kit 3x 500 ml: cantit.min. 8cantit.max.10;val.minima.8080 val.maxima .10100
POZ.8- Thermal paper box: cantit.min.48cantit.max.80;val.minima.2160val.maxima .3600
POZ.9- Tuburi recoltare EDTA ( 100 buc kit ): cantit.min. 432 cantit.max.520;val.minima 285120.val.maxima .343200
POZ.10- Capilare (1000 buc/kit): cantit.min.9 cantit.max.24;val.minima.2250 val.maxima .6000
Valoarea estimata fara TVA: intre 423, 450 si 532, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 7990lei .Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346/2009 republicata.Daca operatorul economic pareticipant la procedura de achizitie publica este IMM, va prezenta inpreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 16 alin. 2 din Legea 346/2009, actualizata, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?-Anexa 1 la Legea 346/2009 iar daca nu se face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere . In situatia in care este depusa o oferta de catre o asociere de IMM, aceasta va beneficia de reducerile stabilite de legislatie;daca in asocierea respectiva unul din asociati nu este IMM , atunci nu se vor putea invoca respectivele reduceri. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A. ;Se constituieprinInstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formular 6 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, in contul de garantii RO83TREZ5465006XXX007586 sau prin numerar la casieria autoritatii contractante, cuo durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat pentru UPU si SMURD, buget de laCasa de Asigurari Satu Mare pentru spital .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, in original);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. ? in original);Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .( Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 8 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original. Referitor la declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, precizam capersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante - in sensul articolului mentionat - sunt: Manager Marc Ioan Adrian, Director Medical Dr. Rusu Cristian Bogdan , Director de Ingrijiri Ec.Opris Gabriela , Director financiar-contabil Ec. Beseni Rodica si Sef Serviciu Achizitii Ec.Radu Romana.);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 11 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original) Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz)(Se va prezenta Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz) legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta vasolicita ofertantului castigator sa depuna acest document , in original sau copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii ( in cazul in care acest documenta fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul).
Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF -in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii
Declaratii de conformitate (CE) sau autorizatii
Mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3819/05.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
24luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2012 10:00
Locul: Sala de sedinte a Serv.Achizitii Publ, Spital Judetean de Urgenta Satu Mare , Str.Prahova nr.1etj.II
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii Comisiei de evaluare a ofertelor precum si reprezentantii autorizati ai agentilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Gara.de part.se constituie in func.de loturile pentru care of.va depune of, si in fct.de cuant.g.p.ment.mai sus. Lipsa g.p.duce la resping.of.Perioada de valab: 90 zile de la data limita de dep.a of. Modul de constit: instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.banc.sau o soci.de asig.cf.Form.10 din Secti.III;OP vizat de catre banca emit., in contul de gar.RO83TREZ5465006XXX007586;prin numerar la casieria aut.contr.Nu se acc.alt mod de const.a g.p.G.p.se ataseaza de plicul ext.al of. Of.care nu prez.dovada g.p.constit.sub forma si in cuant.ment.mai sus nu se vor deschide, fiind decl.inacceptabile si respinse la dechidere.si vor fi returnate cu plicurile inter.nedeschise.In cf.cu prev.art. Art. 278^1 (1)din OUG 34/2006, in sit.in care se depune contest.la CNSC si in masura in care CNSCrespinge cont., aut.contr.va retine contest.din g.p.in rap.cu val.estim. a ctr.c/v a 1% din aceasta val.Garantia de buna exec.va fi constit.in maxim 7 zile de la semnarea de catre ambele parti a ctr.subsecv;data constit.gar.de buna ex.reprez.data la care ctr.de achiz.pub.intra in vigoare.Achizitorul are dr.de a emite pretentii asupra gar.de buna exe., in limita prejud.creat, daca furniz.isi executa necoresp.oblig.asumate prin prez.ctr., in cf.cu art.91 din HG925/2006.Anterior emit.unei pretentii asupra gar.de buna exe, achiz.are oblig.de a notifica acest lucru furniz, preciz.totodata oblig. care nu au fost respectate.Aut.cont.va elib.gar.de buna exe.in termen de 14 zile de la indepl.oblig. asumate in cont.subsecv.Plata contravalorii produselor livrate, receptionate si puse in functiune se va efectua de autoritatea contractanta in baza facturii si a proceselor verbale de receptie in termen de maxim 120 de zile de la acceptarea acestor produse de catre autoritatea contractanta, prin ordin de plata in contul furnizorului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenulde exercitare a cailor de ataceste de 5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta , pecarecontestatarulil considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Spital Judetean de Urgenta Satu Mare, str.Prahova nr.1, etaj II, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spital.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2012 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer