Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru de furnizare sisteme de controlul sangerarii si scurgerilor


Anunt de participare numarul 103817/13.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN SIBIU
Adresa postala:  B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550245, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAI LUPASCU, Tel. 0269 / 215050, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0269 / 215434, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital clinic judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de furnizare sisteme de controlul sangerarii si scurgerilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul scju sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare sisteme de controlul sangerarii si scurgerilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141122-1 - Cleme chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
vezi caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 345, 600 si 432, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare :8.640 lei;
-garantia de buna executie va fi 5% (fara TVA)din valoarea contractului subsecvent atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
F.N.U.A.S.S.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a-si depune candidatura sau oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze din dpdv formal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.-Certificate de atestare fiscala? privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local, original sauin copie conform cu originalul.
-Formularul 4 ? Declaratie privind eligibilitatea.
-Certificat de inregistrare fiscala sau atunci cand este cazul faptul ca ofertantul este I.M.M. (conform legii).
-Certificat constatator emis cu cel mult 30 inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul la care este arondata societatea comerciala, in original sau copie si care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, precum si situatia juridica a ofertantului sau autorizatia de functionare pentru persoane fizice.
Vor fi admisi numai ofertantii care au ca obiect de activitate comercializarea produselor care fac obiectul contractului pentru care s-a organizat aceasta licitatie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se solicita Fisa de informatii generale, din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani - Formularul 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Documente care dovedesc capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului: declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani
-Documente emise de organisme de acreditare care confirma certificarea sistemului calitatii:
ofertantul va prezenta certificate de asigurare a calitatii ISO
9001/2001 sau echivalent, emise de organisme acreditate care sa ateste ca oferta respecta standardele calitatii, pentru producator sau pentru furnizor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala:  str. stavropoleos. nr. 6, sect. 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel alba-iulia
Adresa postala:  curtea de apel alba-iuliastr. i.c. bratianu, nr. 1, Localitatea:  alba iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258810289
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf. art. 256, al. 2 din oug 34/2006 actualizata, 10 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al scju sibiu
Adresa postala:  oficiul juridic al scju sibiubd. corneliu coposu, nr 2-4 , Localitatea: sibiu , Cod postal: , Romania , Tel., Localitatea:  sibiu, Cod postal:  550245, Romania, Tel. 0269215050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2010 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer