Licitatie Publica - acord cadru de furnizare stampile cu mentiunea ?Votat? necesare bunei desfasurari a procesului electoral pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale din anul 2012
Anunt de participare numarul 134743/11.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Dumitru, Tel. +40 213156468, Email: [email protected], Fax: +40 213156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Adresa postala: strada Eforie nr.3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Dumitru, Tel. +40 213156468, Email: [email protected], Fax: +40 213156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Adresa postala: strada Eforie nr.3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Dumitru, Tel. +40 213156468, Email: [email protected], Fax: +40 213156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Adresa postala: strada Eforie nr.3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Dumitru, Tel. +40 213156468, Email: [email protected], Fax: +40 213156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administratia publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de furnizare stampile cu mentiunea ?Votat? necesarebunei desfasurari a procesului electoral pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale din anul 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco ? furnizor prin grija Ministerului Administratiei si Internelor
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 1 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 306, 580.65 si 383, 225.81RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: aprilie-mai 2012 - 306580, 65 ron, iunie - 383225, 81 ron
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord cadru de furnizare stampile cu mentiunea ?Votat? necesarebunei desfasurari a procesului electoral pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale pe anul 2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192153-8 - Stampile cu text (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala sau domeniul-Stampile cu mentiunea ?Votat?-cantitate minima-80.000 buc.? cantitate maxima- 100.000 buc.Valoare minima estimata fara TVA totala ? 306.580, 65 lei
Valoarea maxima estimata fara TVA totala (numai in cifre) :383225.81 lei- calendarul estimativ de aplicare a procedurii: aprilie- mai
calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: mai-iunie
- estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract- minim80.000 buc.- maxim 100.000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 306, 580.65 si 383, 225.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.1.a)Cuantumulgar. pt participare: 7.660 lei- Per. de valab. a gar. de part.- 75 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: prin virament bancar, incontul nr. RO86TREZ7005005XXX000168- ATCPMB, cod Fiscal 4267095, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc.deasigurari- Form.nr.11, sauprin depunerea in numerar la casierie. In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legalalintreprinderii interesate privind incadr.in categ.IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadr. in categ. IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare.In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1)din OUG nr.34/2006. In cazul unei asocieri garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categ IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia dereducerea cu 50%prevazuta de Legea nr.346/2004.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constituirii garantiei pentru participare, conform prevederilor art.33, alin.(3), lit.b) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, de catre comisia de evaluare.Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006. Garantie de buna executie. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent de furnizare fara TVA. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.. Forma de constituire a garantiei de buna executie : printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara saude o societate de asigurari, care devine anexa la contract.(Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006-Formular 4, In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completaDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - Formular 5.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completaDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006) doar lit.a, c ^1, d) din O.U.G. nr.34/2006, - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialepe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinireaobligatiilor scadente la plata in luna anterioaracelei in care se depune oferta.
Se vaprezenta Certificatul de atestare fiscalain copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avandmentiunea ?conform cu originalul?.
Liviu Gradinaru, Peligrad Ion, Bunghiuz Florin ? Nicolae, Negrila Mihai.
Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 sau art. 180 sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului, cu exceptia situatiei prevazute la art.9, alin.(1)din Ordinul 509/2011 al presedintelui ANRMAP. pentru persoane juridice romane
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).NOTA: Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avandmentiunea ?conform cu originalul?.
Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator esmis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006.
-pentru persoane juridice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.
-pentru persoane fizice straineSe solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se va prezenta mostra pentru produsul ofertat.
- Predarea mostrei se va efectua pe baza de document justificativ, confirmat de primire, pana la data limita de primire a ofertelor, la sediul din Directia Generala LogisticaGrupul Achizitii Publice din str.Eforie nr.3 sector 5 Bucuresti
In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parete/parti din contract, se va completa Formularul nr.8-Declaratie privind lista subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pret unitar/bucfara TVA.b) eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU exista limite.c) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile - sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : d)- existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice- numarul participantilor la licitatia electronica- clasament.Durata unei runde1 (una) zi, Nr de runde ale licitatiei electronice: 1 (una), Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
75zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2012 11:00
Locul: Directia Generala Logistica str.Eforie nr.3 sector 5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor putea fi prezenti reprezentanti ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa finalizareaetapei finale de licitatie electronica, pe primul loc, vor exista preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 213130219, Email: [email protected], Fax: +40 213130219, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2012 09:15