Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de furnizare substante de contrast utilizate in examinarea CT si IRM


Anunt de participare numarul 148418/10.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Regional de Oncologie Iasi
Adresa postala: Strada General Henri Mathias Berthelot, Nr. 2-4, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Monica Buciumanu, Tel. +40 751193776, Email: [email protected], Fax: +40 374278802, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de furnizare substante de contrast utilizate in examinarea CT si IRM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia IRO Iasi, Str. General Mathias Berthelot, nr. 2-4, Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 641, 690 si 1, 652, 760RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar, trimestrial in functie de necesitati si de fondurile alocate din bugetul de venituri si cheltuieli
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare substante de contrast utilizate in examinarea CT si IRM prin incheierea contractelor subsecvente in baza referatelor de necesitate intocmite de specialisti din cadrul Sectiei de Radiologie IRO Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696800-3 - Produse de contrast pentru utilizare in radiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime ale acordului cadru precum si unui singur contract subsecvent se regasesc in Anexa B - Informatii privind loturile
Valoarea estimata fara TVA: intre 641, 690 si 1, 652, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentru fiecare lot se regaseste in anexa B(loturi), valabila 90 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Se va constitui: - prin virament bancar in contul de garantii al Institutului de Oncologie Iasi, respectiv RO14TREZ4065005XXX017267 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi.; - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%Curs de referinta afisat de BNR leu/valuta valabil la data publicarii anuntului de participare in SEAP Cuantumul garantiei de buna executie: 5% respectiv 2.5% in cazul IMM-urilor din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat si care de incadreaza in conditiile art. 89 din HG nr. 925/2006. Modul de constituire - prin virament bancar in contul de garantii al Institutului de Oncologie Iasi, respectiv RO14TREZ4065005XXX017267 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi.; - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul (Formularul F.1) prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu modelul (Formularul F.2) prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire.3. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.G.34/2006 - prezentarea Formularului F.3 Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Manager Ec. Mirela Grosu, Director Financiar-contabil Ec. Mihaela Cucu, Director medical Conf. Dr. Gabriel Dimofte, Sef Sectie Radiologie si imagistica medicala Dr. Mihai Grigoras, Medic primar radiologie si imagistica medicala Dr. Narcisa-Paula Marcu, Medic primar radiologie si imagistica medicala Dr. Greta Irinel Alexe , Servciu Achizitii Publice ? Ec. Monica Buciumanu.
4. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta- prezentarea Formularului F.45. Certificate constatatoare prezentate in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, astfel: a) pentru candidatii din tara: - certificat/certificate de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor pentru asigurarile sociale) pentru persoane juridice, eliberate de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie (Consiliul Local).In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiilor datoriilor scadente, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit prevederilor art.11 alin(4) din HG 925/2006.NOTA: Pentru ca certificatele sa fie valabile, trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor.b) pentru candidatii din alta tara: - formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct. 2), lit. a), autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens.Documentele de la pct. 2) vor fi prezentate in original sau in copie legalizata sau in copie conform cu originalul si trebuie sa reflectesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator eliberat de ONRC, in original/copie legalizat/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul", care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.- Declaratie pe proprie raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de catre Ministerul Sanatatii in baza art 4 alin 3 it b din HG 734/2010 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale;
- Autorizatie de distributie angro eliberata de A.N.M. sau de Ministerul Sanatatii in baza art.788 alin.1 cap.VII al titlului XVII din legea 95/2006 privind reforma sanatatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Demonstrarea experientei in executarea unor contracte similare
? Certificat de calitate ISO 9001/2008 (copie) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- copie cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Lic. electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica in 1 ( UNA ) runda a 24 h - Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul pe total ( criteriu de atribuire pretul cel mai scazut ) - In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv-cantitatea maxima, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta. - Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta - Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2014 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2014 12:00
Locul: Birou achizitii publice din cadrul IRO Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluarePersoane imputernicite ai operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Acordul cadru se va incheia cu 3 operatori economici.In cazul in care sunt mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua oferta de pret in plic inchis. In cazul in care sunt mai multe oferte cu acelasi pret aflate pe alte pozitii in clasament: II sau III autoritatea contractanta va solicita acestora o noua oferta de pret in plic inchis, dar care nu va putea fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior(ex. pentru determinarea locului 2 ofertantii isi pot imbunatati pretul pana la nivelul pretului ofertat de cel clasat pe locul 1).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Regional de Oncologie Iasi - Birou Achizitii Publice
Adresa postala: Str. General Mathias Berthelot, nr.2-4, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Tel. +40 751193776, Email: [email protected], Fax: +40 374278802
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2013 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer