Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare uniforme militare si suporti insemne grad instructie


Anunt de participare numarul 141523/19.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02296 BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL IULIU MANIU, NR. 7-9, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061102, Romania, Punct(e) de contact: DRAGAN NICOLAE, Tel. +40 0214107880, Email: [email protected], Fax: +40 0214107830, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare uniforme militare si suporti insemne grad instructie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitati militare de pe teritoriul Roamniei
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 975, 105RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia cel putin un contract subsecvent pe an in functie de nevoile Ministerului Apararii Nationale si de fondurile puse la dispozitia autoritatii contractante. Reluarea competitiei in SEEAP are ca obiect pretul unitar fara T.V.A. per produs. Ofertele de pret pentru atribuirea contractelor subsecvente vor avea ca fundamentare preturile din acordul cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Costum ceremonie bleumarin CB, Costum ceremonie alb CB, Costum ceremonie bleumarin CF, Costum ceremonie alb CF, Costum iarna albastru petrol CB, Costum iarna albastru petrol CB, Costum iarna kaki CB, Costum iarna kaki CF, Costum iarna negru CB, Costum iarna negru CF, Costum iarna bleumarin CB, Costum iarna bleumarin CF, Costum vara alb CB, Costum vara albastru petrol CB, Costum vara albastru petrol CF, Costum vara cu un pantalonCB, Costum iarna cu un pantalonCB, Costum vara kaki CB, Costum vara kaki CF, Costum vara negru CB, Costum vara negru CF, Costum vara bleumarin CB, Costum vara bleumarin CF, Costum alb tip Panama barbati, Costum alb tip Panama femei, Manta postav kaki CB, Manta postav kaki CF, Manta postav albastru petrolCB, Manta postav albastru petrolCF, Manta postav bleumarinCB, Manta postav bleumarinCF, Manta protocol Regimentul 30 Garda, Pardesiu kaki CB, Pardesiu kaki CF, Pardesiu albastru petrol CB, Pardesiu albastru petrol CF, Pardesiu bleumarin CB, Pardesiu bleumarin CF, Pardesiu negru CB, Pardesiu negru CF, Suporti insemne grad subofiteri /MM instructie, Suporti insemne grad ofiteri instructie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35811300-5 - Uniforme militare (Rev.2)
39561142-9-Epoleti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Costum ceremonie bleumarin CB, Costum ceremonie alb CB, Costum ceremonie bleumarin CF, Costum ceremonie alb CF, Costum iarna albastru petrol CB, Costum iarna albastru petrol CB, Costum iarna kaki CB, Costum iarna kaki CF, Costum iarna negru CB, Costum iarna negru CF, Costum iarna bleumarin CB, Costum iarna bleumarin CF, Costum vara alb CB, Costum vara albastru petrol CB, Costum vara albastru petrol CF, Costum vara cu un pantalonCB, Costum iarna cu un pantalonCB, Costum vara kaki CB, Costum vara kaki CF, Costum vara negru CB, Costum vara negru CF, Costum vara bleumarin CB, Costum vara bleumarin CF, Costum alb tip Panama barbati, Costum alb tip Panama femei, Manta postav kaki CB, Manta postav kaki CF, Manta postav albastru petrolCB, Manta postav albastru petrolCF, Manta postav bleumarinCB, Manta postav bleumarinCF, Manta protocol Regimentul 30 Garda, Pardesiu kaki CB, Pardesiu kaki CF, Pardesiu albastru petrol CB, Pardesiu albastru petrol CF, Pardesiu bleumarin CB, Pardesiu bleumarin CF, Pardesiu negru CB, Pardesiu negru CF, Suporti insemne grad subofiteri /MM instructie, Suporti insemne grad ofiteri instructie - 42 loturi
Valoarea celui mai mare contract subsecvent - 3975105 lei
Valoarea estimata fara TVA: 3, 975, 105RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part pentru toate loturile este in cuantum de 79104.59 lei. CUANTUMUL GARANTIILOR DE PARTICIPARE PENTRU FIECARE LOT ESTE PRECIZAT IN ANEXA B?LOTURI. Perioada de valabilitate a gar pt part: va fi cel putin egala cu per min de valab a ofertei (90 zile), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea A.C.Aceasta se va calcula de la data limita a depunerii ofertei.Mod de constituire: gar pt part se vor constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare in cond art 90, alin. 1-3 din HG 925/2006, emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, care se prezinta in original.In sit in care op ec constituie gar sub forma de scrisoare de garantie bancara, prezentata in original, emisa in favoarea A.C., exprimata in lei, eliberata de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate, aceasta va fi intocmita conform modelului ?scrisoarea de garantie bancara pentru participare? (Formularul F.9) prezentat in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire.Gar pt part se poate constitui si prin depunerea la casieria A.C.: a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar la casieria unitatii, in cazul in care valoarea gar de part este redusa (in limita a 3.000 RON).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO05TREZ7065005XXX000090 deschis la Trezoreria sector 6 Bucuresti.A.C. aplica prevederile Legii 346/14.07.2004.A.C. are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si in conditiile prevazute la art. 2781 din O.u.G. nr. 34/2006, in cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata.A.C. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata. Gar de buna executie este de 6 % din pretul contractului subsecvent de furnizare, fara T.V.A.Ofertantul castigator, care conf cerintelor punct III.1.1.a)a facut dovada incadrarii in categoria IMM, poate constitui gar de buna executie in cuantum de 3 % din pretul contractului subsecvent de furnizare, fara T.V.A.Orice instrum de garantare prevazut la art . 90 alin.1-3 din H.G. 925/2006, se va prezenta AC, in original, inainte de semnarea contractului conf Formularului F 13. Scrisoarea de garantie bancara de buna executie va fi valabila 30 de zile peste data valabilitatii contractului.Autoritatea contractanta aplica prevederile Legii 346/14.07.2004.In cazul in care o oferta comuna va fi declarata castigatoare pentru constituirea garantiei de buna executie se va proceda in acelasi mod prevazut pentru constituirea garantiei de participare prevazuta la pct. III.1.1.a)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP - Prezentarea Formularului F 0c din sectiunea ?Formulare si modele?
Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, la vedere o declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate conform modelului prevazut in Legea 346/14.07.2004(anexele 1 si 2), pentru asigurarea autoritatii contractante ca ofertantul se incadreaza in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale.
NOTA: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.
Documentele vor fi emise pentru fiecare operatori economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.
Informatii privind asocierea - Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.
Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere ?Formularul F8 din cadrul sectiunii Formulare si modele din care va rezulta cel putin urmatoarele: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.
Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2.) si III.2.3.) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in Fisa de date a achizitiei.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
In cazul asocierii toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria I.M.M. - uri pentru a beneficia de prevederile legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Prezentarea Formularului F.1. din sectiunea ?Formulare si modele? a prezentei documentatii de atribuire
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 691 - Prezentarea Formularului F.2. din sectiunea ?Formulare si modele? a prezentei documentatii de atribuire
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si art. 691 din O.u.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului-cadru.
Reprezentantul autoritatii contractante este domnul Alexandru NEDELCU. Persoane implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii : Gabriel ANDREI, Cristina MOLDOVANU-DRAGAN, Nicolae DRAGAN, Mariana BALEA, Lenuta HRISTEA, Florentina MARIN, Dumitru LIXANDRU, Adrian CHIS, Olivia TUINEA si Niculina DINU.
ATENTIE:
- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractantaa fot pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii ce catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.
Certificate constatatoare - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, astfel:
a) pentru candidatii din tara: - certificat/certificate de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor pentru asigurarile sociale) pentru persoane juridice, eliberate de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar;
-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarie (Consiliul Local).
b) pentru candidatii din alta tara: - formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nuse emit documente de natura celor prevazute la lit. a), autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatiadministrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionalecare are competenta in acest sens.Documentele, mai sus mentionate, vor fi prezentate in original sau in copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa evidentieze situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Neindeplinirea cerintei atrage excluderea ofertantilor din procedura cu exceptia situatiei in care operatorii economici prezinta esalonari la plata impozitelor.
Fisa de informatii generale - Prezentarea Formularului F.3. din sectiunea ?Formulare si modele? a prezentei documentatii de atribuire.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181, precum si ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta - Pentru persoane fizice si juridice romane: Certificat constatator/orice alt document justificativ emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului, prezentat in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au obiectul de activitate producerea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul licitatiei deschise in functie de calitatea in care acestia participa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala globala pe fiecare lot este urmatoarea:
Costum ceremonie bleumarin CB 20.840, 19
Costum ceremonie alb CB 5.828, 49
Costum ceremonie bleumarin CF 6.010, 95
Costum ceremonie alb CF 910, 75
Costum iarna albastru petrol CB 37.200, 73
Costum iarna albastru petrol CF 5.669, 04
Costum iarna kaki CB 50.039, 92
Costum iarna kaki CF 8.873, 28
Costum iarna negru CB 9.217, 88
Costum iarna negru CF 1.971, 84
Costum iarna bleumarin CB 2.633, 68
Costum iarna bleumarin CF 1.971, 84
Costum vara alb CB2.002, 96
Costum vara albastru petrol CB 28.542, 18
Costum vara albastru petrol CF 4.877, 07
Costum vara cu un pantalonCB 1.662, 04
Costum iarna cu un pantalonCB 2.109, 48
Costum vara kaki CB 40.059, 20
Costum vara kaki CF 8.867, 40
Costum vara negru CB 7.511, 10
Costum vara negru CF 1.330, 11
Costum vara bleumarin CB 2.002, 96
Costum vara bleumarin CF 1.773, 48
Cifra de afaceri medie anuala globala pe fiecare lot este urmatoarea:
Costum alb tip Panama barbati 76.710, 00
Costum alb tip Panama femei 2.449, 37
Manta postav kaki CB 25.505, 40
Manta postav kaki CF 5.623, 15
Manta postav albastru petrolCB 10.074, 48
Manta postav albastru petrolCF 4.030, 65
Manta postav bleumarinCB 1.700, 36
Manta postav bleumarinCF 1.791, 40
Manta protocol Regimentul 30 Garda 2.556, 96
Pardesiu kaki CB 1.534, 16
Pardesiu kaki CF 1.529, 88
Pardesiu albastru petrol CB 1.534, 16
Pardesiu albastru petrol CF 1.529, 88
Pardesiu bleumarin CB 1.534, 16
Pardesiu bleumarin CF 1.529, 88
Pardesiu negru CB 1.534, 16
Pardesiu negru CF 1.529, 88
Suporti insemne grad subofiteri /MM instructie 1.200, 00
Suporti insemne grad ofiteri instructie 1.706, 00
Cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii 3 ani, asa cum rezulta din prezentarea unor documente justificative, va fi mai mare sau cel putin egala cu valoarea indicata in Anexa B, INFORMATII SUPLIMENTARE PRIVIND LOTURILE, de la fiecare lot in parte.In situatia in care op ec a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, C.A. se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.Prezentarea unor documente justificative din care sa rezulte cifra medie anuala globala pe ultimii 3 ani.Documentele justificative vor fi prezentate in copie certificata pe fiecare pagina "conform cu originalul".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cantitatea minima solicitata pe fiecare lot este urmatoarea:
Costum ceremonie bleumarin CB 49
Costum ceremonie alb CB 14
Costum ceremonie bleumarin CF 17
Costum ceremonie alb CF 3
Costum iarna albastru petrol CB 57
Costum iarna albastru petrol CF 12
Costum iarna kaki CB 76
Costum iarna kaki CF 18
Costum iarna negru CB 14
Costum iarna negru CF 4
Costum iarna bleumarin CB 4
Costum iarna bleumarin CF 4
Costum vara alb CB 4
Costum vara albastru petrol CB 57
Costum vara albastru petrol CF 11
Costum vara cu un pantalonCB 4
Costum iarna cu un pantalonCB 4
Costum vara kaki CB 80
Costum vara kaki CF 20
Costum vara negru CB 15
Costum vara negru CF 3
Costum vara bleumarin CB 4
Costum vara bleumarin CF 4
Costum alb tip Panama barbati 300
Costum alb tip Panama femei 11
Manta postav kaki CB 60
Manta postav kaki CF 13
Manta postav albastru petrolCB 24
Manta postav albastru petrolCF 9
Manta postav bleumarinCB 4
Manta postav bleumarinCF 4
Cantitatea minima solicitata pe fiecare lot este urmatoarea:
Manta protocol Regimentul 30 Garda 4
Pardesiu kaki CB 4
Pardesiu kaki CF 4
Pardesiu albastru petrol CB 4
Pardesiu albastru petrol CF 4
Pardesiu bleumarin CB 4
Pardesiu bleumarin CF 4
Pardesiu negru CB 4
Pardesiu negru CF 4
Suporti insemne grad subofiteri /MM instructie 200
Suporti insemne grad ofiteri instructie 200
Experienta similara. Prezentarea Formularului F. 4 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. In INFORMATII PRIVIND LOTURILE din Anexa B, la fiecare lot, este prezentata cantitatea minima solicitata de AC. Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita prin cumularea cant din contractele de furnizare incheiate in ultimii trei ani, pentru fiecare reper la care se prezinta oferta. In sit in care op ec a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, livrarile de loturi se vor calcula corespunzator perioadei efective de activitate.Livrarile de loturi se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op ec nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realizeaza prin declaratie pe propria raspundere
Ofertantul va depune la U.M. 02296 Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu nr. 7-9, pana la data limita de depunere a ofertelor, rapoarte de incercare/buletine de analiza pentru produsul finit si pentru materii prime, emise de laboratoare de profil acreditate SR EN ISO/CEI 17025:2005, in conformitate cu ceriintele din caietul de sarcini prezent in Documentatia de atribuire. Pentru loturile 1-17, 18-23 si 26-40 metoda de incercare este STAS 6751-85, iar pentru loturile 24 si 25 metoda de incercare este SR EN ISO 6330:2001 si SR EN ISO 6330:2001/A1:2009.
sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2008, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Ofertantii participanti trebuie sa fie inregistrati in SEAP in vederea part la etapa finala de licit electr;2.Numai ofertantilor declarati admisi dupa evaluarea initiala a ofertelor li se va trimite invitatie la licit electr prin intermediul SEAP;3.Informatiile care vor fi disponibile ofertantilor pe parcursul desfasurarii licit electr sunt: preturile sau valorile noi prezentate in cadrul licita;nr de participanti inscrisi.4.Elem ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare sunt: PRETUL UNITAR, FARA TVA, PER U/M.5.Nr rundelor de licit: 2; 6.Durata rundei de licit: 1 zi; 7.Daca nu se mai introduc preturi si/sau valori noi dupa prima runda, A.C. are dreptul de a decide cu privire la finalizarea licit electr, fara a mai organiza runda urmatoare. Stabilirea ofertei castigatoare se va realiza pe baza clasamentului care stabileste oferta castigatoare emis de S.E.A.P.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2013 12:00
Locul: B-dul Iuliu Maniu, nr. 7-9, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
NEDELCU ALEXANDRU, ANDREI GABRIEL, LIXANDRU DUMITRU, DRAGAN NICOLAE, CHIS ADRIAN, MOLDOVANU-DRAGAN CRISTINA, HRISTEA LENUTA, MARIN FLORENTINA, BALEA MARIANA, DINU NICULINA, TUINEA OLIVIA.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Clauzele contractuale sunt prezentate in modelele de acord cadru (Formularul nr. 14) si contract subsecvent (Formularul nr. 15) din doc de atrib iar prin depunerea of op ec accepta tacit continutul si implicit obligativitatea acesteia.La sed de deschidere vor part membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati si reprez op ec care vor prez o imputernicire din partea soc com pe care o reprez si copie dupa actul de identitate.Modul de departajare a of cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse of admisibile cu preturi unitare egale la of clasati pe locul I, II sau III, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit of a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Noua propunere financiara se va depune laCDC. Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sed de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre AC. Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire stabilit in procedura ? pretul cel mai scazut.Daca este cazul, of vor prez o Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti inainte de incheierea acordului cadru. conf Formularului F.5.Daca este cazul, of castigator va prez acordurile de subcontractare incheiate cu subcontractantii nominalizati in of, la data semnarii acordului cadru inainte de incheierea lui prin prez Formularului F.6.Nota: Acordurile de subcontractare prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la acordul cadru. Pe parcursul derularii acordului cadru, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul AC, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau propunerii financiare initiale (art. 96, alin 1 si 2 din H.G. nr. 925/2006).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2 din O.u.G. nr. 34/2006 si incepe sa curga de la momentul in care operatorul economic a luat la cunostinta de un act considerat nelegal al AC.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic de Evaluare si Valorificare al U.M. 02296 Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu, nr. 7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061102, Romania, Tel. +40 214107880, Email: [email protected], Fax: +40 214107830
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.01.2013 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer