Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de furnizare vaccin antirabic sub forma de momeli vaccinale pentru vulpi.


Anunt de participare numarul 99089/30.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
Adresa postala: Strada Negustori, nr 1B, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023951, Romania, Punct(e) de contact: Marcu Antoniu, Tel.0374150254, Email: [email protected], Fax: 021/3124967, Adresa internet (URL): www.ansvsa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: domeniul sanitar-veterinar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de furnizare vaccin antirabic sub forma de momeli vaccinale pentru vulpi.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform documentatiei de atribuire anexata, in cele 16 judete: Arad, Alba, Bihor, Mures, Maramures, Bistrita-Nasaud, Brasov, Cluj, Covasna, Caras-Severin, Harghita, Hunedoara, Salaj, Sibiu, Satu- Mare si Timis pentru anul 2010 si 2011, iar in urmatorii ani aria de livrare se va extinde si in celelalte judete in functie de existenta si miscarea animalelor tinta.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 26, 167, 998RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pentru perioada 2010- 2013se va incheia cate un contract subsecvent/an inaintea campaniilor de vaccinare primavara-toamna . Valoarea estimata a contractului subsecvent pentrufurnizare vaccin antirabic sub forma de momeli vaccinale pentru anul 2010 este de 3.927.000 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de furnizare vaccin antirabic sub forma de momeli vaccinale pentru campania de primavara (mai -iunie)si campania de toamna (octombrie - noiembrie).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizare a 25.654.900 doze de vaccin antirabic sub forma de momeli vaccinale pentru campaniile primavara: mai -iuniesi toamna: octombrie-noiembrie pentru perioada 2010 - 2013, in conformitate cu cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru: minim 15.400.000 -maxim 25.654.900 doze de vaccin antirabic sub forma de momeli vaccinale pentru campaniile primavara si toamna pentru perioada 2010 - 2013.Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul contractului subsecvent pe anul 2010: minim 1.925.000 maxim 3.850.000 doze de vaccin/an antirabic sub forma de momeli vaccinale.
Valoarea estimata fara TVA: 26, 167, 998RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 523.342 lei si garantia de buna executie este de 10% din val. fiecarui contr subsecvent incheiat, in lei fara T.V.A. si se vor constitui cf. docum. de atrib.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din buget.aloc.ANSVSA cf.HG nr55/2008, cu modif.si complet.ult. si cf.Deciziei Comisiei 2009/883/CE, publ.in JOUE L317/3.12.2009 progr.finantat din fonduri ext.nerambursab.postaderare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici pot depune oferta individual sau in asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, modif. si completata.
3. Declaratie privind calitatea de ofertant la procedura de atribuire.
4. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent.
5. Cod unuic de inregistrare din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei specific acestei achizitii publice, sau echivalent in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
6. Adresa de la Instanta Competenta in raza teritoriala careia are sediul social operatorul economic. Operatorul economic trebuie sa prezinte o adresa de la Instanta Competenta/Curtea Districtuala sau Agentia Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent, din care sa rezulte ca operatul nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii. In conformitate cu pct. 9, cazierul judiciar se va prezenta pentru reprezentantullegal al operatorului economic si pentru persoana imputernicita.
7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
8. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent.
9. Cazier judiciar pentru reprezentantul/i legal/i al/ai operatorului economic.Cazierul judiciar pentru persoana imputernicita (daca e cazul)a operatorului economic si/sau orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in cond. art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006.
10.Fisa de Identificare Financiara.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.
Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare in 2007, 2008, 2009.
Media profitului anual al participantului la procedura pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
Media cifrei de afaceri a ofertantului la procedura pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia municii.
Informatii privind subcontractantii/asociatii.
Lista principalelor livrari/prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Ofertantul va trebui sa prezinte un centralizator privind experienta similara conform cerintelor din documentatia de atribuire.
Fisa privind experianta similara, recomandari, copii contracte, precesele verbale de receptie (preliminara sau finala).
Se vor prezenta documente emise de organisme nationale si internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001:2000 sau echivalent.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca respecta anumite standarde de protectie a mediului.
Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2010 14:00
Locul: Sediul Autoritatii contractantedin Str. Negustori nr. 1B, sect.2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de scrisoare de imputernicire sau delegatie emisa de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri din bugetul alocat ANSVSA, cf. HG 55/2008, cu modif si compl. ult. si conf.Deciziei Comisiei 2009/883/CE, publ. in JOUE L 317 din 03.12.2009, program finantat din fonduri externe nerambursabile postaderare
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040001, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios - ANSVSA
Adresa postala: Str. Negustori, nr. 1B, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023951, Romania, Tel.0374150200, Email: [email protected], Fax: 021/312.49.67, Adresa internet (URL): www.ansvsa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2010 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer